Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт огорожі ліцею «Галицький» на вул. Замковій,4 »
Очікувана вартість
5 901 686,00 UAH
UA-2020-02-17-000794-b 732327097dc9457e804e93d1fcf7e0f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цура Оксана Степанівна

380322603075 nvk_halycka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей "Галицький" Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23888525
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Замкова, 4
Контактна особа: Цура Оксана Степанівна
380322603075
nvk_halycka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 22:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 15:15
Очікувана вартість: 5 901 686,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 901,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт огорожі ліцею «Галицький» на вул. Замковій,4 »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Замкова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Джерело фінансування. кошти міського бюджету Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 14:36
Рішення про внесення змін.doc
28 лютого 2020 14:36
Тендерна документація.doc
17 лютого 2020 13:14
проект договору.docx
17 лютого 2020 13:13
технічне завдання.docx
28 лютого 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 14:36
Рішення про внесення змін.doc
28 лютого 2020 14:36
Тендерна документація.doc
17 лютого 2020 13:13
Тендерна документація.doc
17 лютого 2020 13:14
проект договору.docx
17 лютого 2020 13:13
технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-000794-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП БЕКАС-БУД, Код ЄДРПОУ:35621135
Дата подання: 31 березня 2020 16:22
не відповідність вимогам тендерної документації
1) Відповідно до вимоги ч.1 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації учасникам на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідно надати у формі довідки, запропонованого взірця. Учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм та правил. Учасники можуть включити до таблиці і інші машини, механізми та техніку. Однак, згідно з розділом ІІ відомості ресурсів учасником – ПП «ЗахідБуд – Плюс» передбачено використання наступних машин і механізмів: підіймачі щоглові будівельні вантажопідйомність 0,5 т.; крани на автомобільному ходу; агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400А. Дані механізми не включені до довідки № 0303/3 від 03.03.2020.р про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що не відповідає вимозі встановленій замовником у тендерній документації.
2) Крім цього, в технічному завданні та локальному кошторисі №2-1-1, наданому ПП «ЗахідБуд-Плюс» до складу тендерної пропозиції, передбачено виконання робіт з «Очищення гладкої поверхнi фасадiв пiскоструменевим апаратом з землi та риштувань» (одинична розцінка РН11-51-1) . В склад вказаних робіт, відповідно до діючих норм та правил входить: установлення інвентарних щитів у віконні прорізи для захисту скління; промивання піску та заповнення апарату; очищення поверхні піскоструменевим апаратом з підійманням, спусканням та переміщенням шлангів; збирання відпрацьованого піску. Необхідні машини та механізми (компресори пересувні та піскоструменеві апарати) для виконання цієї роботи відсутні в кошторисній документації та в довідці № 0303/3 від 03.03.2020.р про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «ЗахідБуд–Плюс», що також не відповідає вимозі встановленій замовником у тендерній документації.
3) Аналогічно в тендерній пропозиції учасника відсутні машини та механізми необхідні для виконання робіт з перевезення грунту та сміття до 25 км, які передбачені технічним завданням.
4) Всупереч пункту 5 розділу 3 Тендерної документації та розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації ПП «ЗахідБуд-Плюс» у 5-ти денний строк, згідно із законодавством, не надано документальне підтвердження відсутності підстав , передбачених пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : скановану копію з оригіналу документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2020 16:04
в зв'язку з тим, що тендерний комітет не може бути фізично присутній на засіданні та оскільки всі рішення приймаються колегіально, задля дотримання вимог чинного законодавства надаємо відповідь у встановлені законодавством терміни. Зазаначений зміст Вашої вимоги буде розглянутий в найкоротші строки.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000794-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", Код ЄДРПОУ:42382835
Дата подання: 03 квітня 2020 16:11
Щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів
ВИМОГА
Керуючись абзацом 2 частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.

Пропозиція Учасника ТОВ «Будстрой Інвайт» з первинною пропозицією – 4 940 024,90 грн., остаточною ціновою пропозицією - 4 689 000,00 грн.:
Учасника – ТОВ «Будстрой Інвайт» протоколом від 17.03.2020 року (оприлюдненого 18.03.2020) було відхилено з причини не відповідності поданого локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1, позиції 104,105,114 Розділу 11.Стіна СТ-1. Розгортка7-8, позиції 52 Розділу 13 Т Стіна СТ-1. Розгортка 8(1)-10 – не відповідають заявленим Технічним вимогам Замовника.
Звернімо увагу на ці позиції:
п. 104 – 5,3 т, правильно 5,53 т ( Навантаження сміття вручну);
п. 105 – 5,3 т, правильно 5,53 т (Перевезення сміття до 25 км);
п. 114 – 3,6343, правильно – 0,4743 (Перевезення сміття до 25 км)
п. 115 – так і зазначено 0,4743 т, який має відношення до п.114.
Тобто, це є формальними помилками.
Протоколом ще визначено позицію № 52 Розділу 13 Т Стіна СТ-1.Розгортка 8(1)-10. Допущено формальну помилку зі сторони Замовника, бо такої позиції 52 Розділу 13 немає, є позиція № 152.
В загальному на цінову політику це не зіграло і тим більше стосувалося навантаження та перевезення сміття. Загальна ціна пропозиції – означає суму, за яку учасник передбачає поставити, надати послуги чи виконати роботи в обсязі, визначеному замовником. При цьому, фактичні обсяги для такого виду робіт завжди змінюються при їх виконанні.
Якби учасник, при укладенні договору відмовився б підписати договір на умовах Замовника, в тому числі щодо формальних помилок, визначених протоколом від 17.03.2020, то можливе відхилення.
Пунктом 1.3 розділу 3 Тендерної документації визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.

Пропозиція учасника – переможця – ПП «ЗахідБуд-Плюс», з первинною ціновою пропозицією – 5 277 780,00 грн., остаточною ціновою пропозицією - 4700000,00 грн.
Зауваження до пропозиції учасника-переможця:
1) невідповідність даних з довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (№ 0303/3 від 03.03.2020) з даними відомостей ресурсів в кошторисі, де більше техніки, обладнань, механізмів. Це є груба помилка. З цієї ж причини був відхилений учасник - ТОВ «Тім-Буд», тобто необ’єктивна оцінка зі сторони Замовника.
2) пп 1.1 п. 1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, Замовником вимагалось наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання робіт, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Учасником – переможцем завантажено оригінал, копія, переклад технічного паспорту на кран гусеничний ДЕК – 251 1986 р., це документ, який підтверджує технічну справність та можливість експлуатації.
В договорі про надання послуг № 0209/1 від 02.09.2019 року, зазначено, що власником спецтехніки є ПП «КФ Груп» (39963368), який зареєстрував свою діяльність з 21.08.2015 року згідно даних Єдиного державного реєстру, і тому спецтехніка повинна знаходитись на балансі чи в користуванні згідно з чинним законодавством та містити присвоєний органами реєстрації державний номер транспортного засобу.
Технічний паспорт на кран гусеничний не є документом про державну реєстрацію транспортного засобу.
Замовником це прийнято.
3). Форма довідки таблиці «в» додатка 1 до тендерної документації, що стосується даних про робітників частково порушена, відсутня примітка. Формальна помилка учасника-переможця, але дані відображено вірно. Замовником прийнято формальну помилку.
4). підпункт 3.2 п. 3 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації:
Надати копію (ї) аналогічного (их) договору (ів), на об’єкт, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Учасник-переможець надав дані щодо двох виконаних повністю об’єктів та, дотримуючись вимоги підпункту 3.3 п. 3 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації, надав 1 відгук, але не завантажив договір з додатками щодо ще одного об’єкта (Реконструкція Борщовицького НВК).
Ніби і помилки немає, але Учасник керується принципами розгляду Замовника.
5) Довідки органів МВС оприлюднені учасником-переможцем 1 квітня 2020 року о 12:38 за Київським часом (у строк, що перевищує п’ять календарних днів).
Відповідно до частини 1 статті 253 ЦК України «перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якого пов’язано його початок».
Відповідно до частини 1 статті 255 ЦК України «якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку».
Замовник оприлюднив своє рішення (повідомлення про намір укласти договір), яким визнав учасника ПП»ЗАХІДБУД-ПЛЮС» переможцем, 26.03.2020 о 14:00 за Київським часом.
Переможець повинен подати Замовникові документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Відтак, відлік розпочався з наступного дня, тобто з 27.03.2020, 28.03.2020, 29.03.2020, 30.03.2020, і завершився 31.03.2020 року, на 5-ий календарний день.
Таким чином, це потрібно розглядати як неподання належним чином документів тендерної пропозиції.

Замовник зобов’язаний дотримуватись принципу максимальної економії та ефективності. Чи Замовник, розглядаючи детально кошториси, вивчав ринок цін матеріалів в Україні. Так, в учасника – ТОВ «Будстрой Інвайт» є витрати на відрядження, але в Переможця ДУЖЕ завищені ціни на матеріали, до прикладу максимальна вартість арматури за тонну на момент подачі пропозицій становила 18000,00 грн. з ПДВ (станом на сьогодні ще менше), в Переможця 22 000,00 грн. без ПДВ.
З практики перевірок органами ДФС це не залишається без уваги.

В протоколах розгляду пропозицій визначено онлайнове голосування, враховуючи обмеження в роботі внаслідок оголошеної надзвичайної ситуації в Україні в період карантину. Але це не є ще форс-мажором. Робота і навчання дистанційно тривають.
Замовник міг, але не скористався можливістю продовжити розгляд пропозиції до 20-ти робочих днів з метою належного розгляду тендерних пропозицій.
Умовами тендерної документації визначено, що замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦКУ укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг Виконавцем на суму 12000,00 грн.
Просимо надати інформацію про фахівців-консультантів, які надають такі послуги за 12000,00 грн. державних коштів.

З огляду вищезазначеного, Замовник вправі усунути свої помилки, продовживши розгляд цінових пропозицій в порядку черговості, та вчинивши інші дії згідно з вимогами чинного законодавства, і водночас дуже прикро, що через дії (бездіяльність) Замовника, відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будстрой Інвайт», Замовник надлишково розтратить державні кошти.

Отже, даними діями Тендерний комітет Замовника не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Дії тендерного комітету порушують статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.


ПРОСИМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Надати інформацію (пояснення) згідно з чинним законодавством у сфері державних закупівель.

З повагою
Директор ТОВ «Будстрой Інвайт» Олена ВАВРЕНЮК
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 12:03
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
У складі тендерної пропозиції учасника ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС надана копія технічного паспорту на кран. Технічний паспорт на кран гусеничний є документом про державну реєстрацію транспортного засобу, оскільки на першій сторінці технічного паспорта присутній його реєстраційний номер № Л-2212 та зареєстрований у Львівській області. А отже, учасником повністю виконана вимога, що передбачена замовником у тендерній документації. Примітка , що зазначена у формі «таблиця в» в тендерній документації – це є підсумкові дані, що зазначаються у вищезазначеній таблиці. Відповідно до умов тендерної документації, відсутність даної примітки відноситься до формальної помилки, оскільки всю необхідна інформація внесена до таблиці «в». Вимогою тендерної документації передбачено надання учасниками інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження наявності даного кваліфікаційного критерію достатньо надати копію одного аналогічного договору та всі підтверджуючі документи, що встановлені замовником. Учасником надано копію договору №7-2 з усіма необхідними додатками та лист відгук від замовника, що повністю відповідає вимозі встановленій замовником у тендерній документації. Відповідно до вимоги тендерної документації учасник переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону. Тендерною документацією не визначено конкретний спосіб подання таких документів. Варто зауважити, що учасником надіслано оригінали таких документів у встановлені терміни та з дотриманням вимога чинного законодавства, що повністю відповідають вимозі замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" 4 940 024,90
UAH з ПДВ
4 689 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ-БУД" 4 963 165,20
UAH з ПДВ
4 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 5 277 780,00
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАЛИЧ-БК 5 744 843,06
UAH з ПДВ
4 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Альфабудсервіс 5 615 111,26
UAH з ПДВ
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП БЕКАС-БУД 5 287 970,40
UAH з ПДВ
5 277 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 20:59
Електронний підпис
06 березня 2020 20:56
Реєстр.pdf
06 березня 2020 20:52
Інші документи.pdf
06 березня 2020 20:52
КК.pdf
06 березня 2020 20:52
Технічна частина.pdf
06 березня 2020 20:51
ВПВ17.pdf
06 березня 2020 20:51
Проект договору.pdf
06 березня 2020 20:51
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
06 березня 2020 20:51
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
06 березня 2020 20:51
Підписаний_G0320-3500-spravka.pdf
06 березня 2020 20:51
Підписаний_G0320-3500-GL_tender.pdf
06 березня 2020 20:51
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
06 березня 2020 20:51
111.zip

Публічні документи

06 березня 2020 10:39
Електронний підпис
06 березня 2020 10:38
Лист підтвердження.pdf
06 березня 2020 10:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 березня 2020 10:38
12 ВПВ ст 17.PDF
06 березня 2020 10:38
11 КК Досвід відгук_compressed.pdf
06 березня 2020 10:38
7 ТЧ Технічне завдання.PDF
06 березня 2020 10:38
6 Проект договору.PDF
06 березня 2020 10:38
4 ІД Статут ТОВ ТІМ-БУД.PDF
06 березня 2020 10:38
3 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 квітня 2020 12:38
Довідки з МВС
30 березня 2020 12:19
Довідка ДФС
30 березня 2020 12:19
Нова Договірна ціна
30 березня 2020 12:19
Нова цінова пропозиція
05 березня 2020 15:23
Електронний підпис
05 березня 2020 15:20
52_Договірна ціна.pdf
05 березня 2020 15:20
51_Технічне завдання.pdf
05 березня 2020 15:20
50_Проект договору.pdf
05 березня 2020 15:20
46_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 15:19
53_Кошторис.rar
05 березня 2020 15:19
Підписаний_spravka 3264.pdf
05 березня 2020 15:19
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
05 березня 2020 15:19
Пiдписаний_RatingPB-2019.pdf
05 березня 2020 15:19
Пiдписаний_G0220-3264-GL_tender.pdf
05 березня 2020 15:19
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
05 березня 2020 15:19
24_ВПВ17.pdf
05 березня 2020 15:19
17_Довідки КБ 3 і КБ 2_1МКЛ.pdf
05 березня 2020 15:19
8_Копії дипломів ІТР.pdf
05 березня 2020 15:19
7_Довідка про ІТР.pdf
05 березня 2020 15:19
6_Бухгалтерська довідка.pdf
05 березня 2020 15:19
5_1_Техпаспорт ка кран.PDF
05 березня 2020 15:19
4_Договір оренди на кран.pdf
05 березня 2020 15:19
2_Цінова пропозиці.pdf
05 березня 2020 15:19
1_Реєстр дркументів.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 18:00
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 17:46
Штатний розпис.pdf
06 березня 2020 17:46
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 17:46
Технічне завдання.pdf
06 березня 2020 17:46
Стаття 17.pdf
06 березня 2020 17:46
Проект договору.pdf
06 березня 2020 17:46
Звіт 1-ДФ.pdf
06 березня 2020 17:46
Договори спецтехніки.pdf
06 березня 2020 17:46
Договірна ціна.pdf
06 березня 2020 17:46
Довідка про довкілля.pdf
06 березня 2020 17:46
Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 17:46
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 19:21
Електронний підпис
06 березня 2020 19:18
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 19:18
реєстр2.pdf
06 березня 2020 19:18
реєстр.pdf
06 березня 2020 19:18
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
06 березня 2020 19:18
Підписаний_spravka_3220 (3).pdf
06 березня 2020 19:18
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
06 березня 2020 19:18
Підписаний_G0220-3220-GL_tender.pdf
06 березня 2020 19:18
Паспорт директора.pdf
06 березня 2020 19:18
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
06 березня 2020 19:18
IMG-d5f84036c0523f9c93648b02b88cea33-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-bf3701a0a7bd3d6809e5c0ed725dd77e-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-bb63391eced2846e2a403a5faf403782-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-506664e721605393dca933129493c83f-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-350117b170c967d3bd62536d4cfad9b9-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-7428ebf435712e2378c584eeb928fec2-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-0416f6a3f10b7d22c8f22d65a42c3241-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-0416f6a3f10b7d22c8f22d65a42c3241-V(1).jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-372a7066dd6af1a2d9f5a67b1a5c8b90-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-322c3b543ea4a0d7fc7d078b878e1370-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-97de4319d1085502b296b341b1a379a1-V.jpg
06 березня 2020 19:18
IMG-7c89708a7b94db7cc7c2edbadd830043-V.jpg
06 березня 2020 19:17
IMG-5c33a3918bf13cd117609d2a39f2fb5d-V.jpg
06 березня 2020 19:17
IMG-3de4cab50916f1966352a3e25a6f60c8-V.jpg
06 березня 2020 19:17
IMG-1a35b7f4db2bdc936aa3f85db9629198-V.jpg
06 березня 2020 19:17
IMG-0df8806903ef1bbe69ba05d8ba2d74c7-V.jpg
06 березня 2020 19:17
проект договору.pdf
06 березня 2020 19:17
маз.jpg
06 березня 2020 19:17
маз 2.jpg
06 березня 2020 19:17
2.10 договір 1 прогрес.pdf
06 березня 2020 19:17
1ДФ_звіт 1-ДФ за 4 кв 2019.PDF
06 березня 2020 19:16
1.1_Таблиця_а_МТБ.pdf
06 березня 2020 19:16
протоколи_охорона праці.pdf
06 березня 2020 19:16
Накази з охорони праці.PDF
06 березня 2020 19:16
штатний розпис.PDF
06 березня 2020 19:16
План фінансування робіт.pdf
06 березня 2020 19:16
Паспорт директора.pdf
06 березня 2020 19:16
дозвіл новий.PDF
06 березня 2020 19:16
Довідка про обороти 2019.pdf
06 березня 2020 19:16
Графік виконання робіт.pdf
06 березня 2020 19:16
3.3 ПДВ свідоцтво.jpg
06 березня 2020 19:16
3.1.3 Витяг.rtf
06 березня 2020 19:16
3.1.2 статут.pdf
06 березня 2020 19:16
3.1.1 наказ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:42
Електронний підпис
06 березня 2020 14:40
Довідка Санкції (1).pdf
06 березня 2020 14:40
Свидетельство Сич.PDF
06 березня 2020 14:40
Свідоцтво рейтинг СІЧ.zip
06 березня 2020 14:40
Довіреність Савченко.zip
06 березня 2020 14:40
Довіреність Савченко.pdf
06 березня 2020 14:40
Витяг з наказу Савченко.pdf
06 березня 2020 14:40
Витяг з наказу Савченко.zip
06 березня 2020 14:40
Ліцензія БАНК СІЧ.pdf
06 березня 2020 14:40
Банківська ліцензія.zip
06 березня 2020 14:40
банківська гарантія.zip
06 березня 2020 14:40
Технічна частина.pdf
06 березня 2020 14:40
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:40
Проект договору.pdf
06 березня 2020 14:40
Інші документи.pdf
06 березня 2020 14:40
Довідка про назву.pdf
06 березня 2020 14:40
банківська гарантія.pdf
06 березня 2020 14:40
Довідка про назву.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ-БУД"

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

ТОВ ГАЛИЧ-БК

ПП Альфабудсервіс

ПП БЕКАС-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"
#42382835
Відхилено 4 689 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 12:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІМ-БУД"
#42327128
Відхилено 4 690 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 13:51
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
Переможець 4 700 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС
#35327477
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2023 15:05
Додаткова угода_8.pdf укладений
31 жовтня 2023 15:03
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2023 15:09
ДУ №7 БР огорожа 2023.pdf зміни до договору
15 серпня 2023 15:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 17:46
Дод договір ОГОРОЖА на 2023.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 17:46
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 17:11
БР Ду_5 огорожа ЗхБуд 2022.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 17:10
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 12:11
Договір ОГОРОЖА л_Галицький 2022.pdf зміни до договору
05 січня 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 16:18
Scan_20210531_112921.pdf зміни до договору
02 червня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 17:10
Ду _2 ЗхБуд+ ОГОРОЖА.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 18:01
Д_у ЗахідБуд огорожа.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 18:01
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 13:30
Договір ЗахідБуд_Плюс.pdf укладений
14 квітня 2020 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт по даному договору зменшена відповідно до державного фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1/04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна вартості робіт по даному Договору
Номер договору про закупівлю: 1/04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з врахуванням фактичного обсягу видатків на закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1/04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору до 31 грудня 2022 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання своїх зобов'язань сторонами.
Номер договору про закупівлю: 1/04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внемти зміни до п.3.2 та розділу 16 Договору №1/04/20 від 14.04.2020, а саме: "Вартість будівельних робіт по даному Договору, які підлягають виконанню у 2022 році в межах бюджетного фінансування складає 492573,60грн. (чотириста дев'яносто двітисячі п'ятсот сімдесят три гривні 60 копійок)"
Номер договору про закупівлю: 1/04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору №1/04/20 від 14 квітня 2020 року до 31 грудня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1/04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість будівельних робіт по Договору , які підлягають виконанню у 2023 році в межах бюджетного фінансування становить 489 524,40грн.
Номер договору про закупівлю: 1/04/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 641 950,40
UAH (в тому числі ПДВ 273 658,40 UAH)
Причини розірвання договору: Підрядником було запропоновано Замовнику виконати коригування проектно-кошторисної документації та зробити перерахунок вартості залишкових та додаткових робіт з врахуванням нових нормативних актів та значного збільшення вартості матеріалів, що неможливо було виконати без наявних кошторисних призначень у Замовника