Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Очікувана вартість
4 758 555,60 UAH
UA-2020-02-17-000740-a b72db68e04074a59861435da9d7a7711
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 758 555,60 UAH з ПДВ
Publication date: 17 лютого 2020 11:24
Enquiries until: 09 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 15 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 758 556 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series

Тендерна документація

17 лютого 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 11:21
3546_ТД_зп до ЧМЕ.docx
17 лютого 2020 11:21
Додаток № 9.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-000740-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:41949611
Дата подання: 21 квітня 2020 21:36
Скарга на незаконне обмеження права прийняти часть в аукціоні
Скарга на незаконне обмеження права прийняти часть в аукціоні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2020 20:00
Рішення від 24.04.2020 № 7883 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 квітня 2020 20:00
Рішення від 13.05.2020 № 9305.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 21:48

Документи подані скаржником

21 квітня 2020 21:34
СКАРГА.pdf
21 квітня 2020 21:34
Повноваження.pdf
21 квітня 2020 21:35
Платіжне.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000009 ● b2467317098646a59bdba0d04ca6622d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.12.2020 № 241

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


9
UA-2020-02-17-000740-а

17.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) Виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-17-000740-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасні частини до тепловозів серії ЧМЕ (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-17-000740-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-17-000740-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. Замовник не погоджується з інформацією зазначеною у висновку та повідомляє наступне: 1. Замовником у Додатку №6 до тендерної документації встановлені вимоги про надання інформації переможцем торгів (не зазначено форму власності переможця), чим виконав, в тому числі, вимоги пункту 5 частини 1 статті 17 Закону. До того ж, фізична особа, яка є учасником, та яка перемогла у закупівлі - є переможцем торгів та особою уповноваженою учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Тому, замовник вважає, що не порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону. 2. Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На підтвердження відповідності п. 4 частини 1 статті 17 умовами тендерної документації не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а лише вимагається довідка у довільній формі. На підтвердження відповідності п.10 частини 1 статті 17 Закону, Замовником не встановлені вимоги в тендерній документації тому, що вартість закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.

2021-01-05 15:44:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 451 504,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 257,52 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103500 UAH


Title: Lot 2
Current status: Complete
Estimated total value: 3 451 504,80 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 257,52 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 травня 2020 13:01
Auction planned date: 21 травня 2020 13:01
Закінчення: 21 травня 2020 13:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

223 шт
Секція холодильника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Секція холодильника
CPV: 34630000-2

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-02-17-000740-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ, Код ЄДРПОУ:41949611
Дата подання: 21 квітня 2020 21:36
Скарга на незаконне обмеження права прийняти часть в аукціоні
Скарга на незаконне обмеження права прийняти часть в аукціоні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 квітня 2020 20:00
Рішення від 24.04.2020 № 7883 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 квітня 2020 20:00
Рішення від 13.05.2020 № 9305.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 21:48

Документи подані скаржником

21 квітня 2020 21:34
СКАРГА.pdf
21 квітня 2020 21:34
Повноваження.pdf
21 квітня 2020 21:35
Платіжне.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2020
UA-2020-02-17-000740-ab72db68e04074a59861435da9d7a7711
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРПРОМВПРОВАДЖЕННЯ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

19 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 17:30
Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2020 17:30
Рішення.pdf
17 березня 2020 17:30
Наказ.pdf
17 березня 2020 17:30
Лист-згода.pdf
17 березня 2020 17:30
Лист про довкілля.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка щодо досвіду.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка про юр.особу.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка про відмову.pdf
17 березня 2020 17:30
Витяг ПДВ.pdf
17 березня 2020 17:30
ISO РЗ.pdf
17 березня 2020 17:30
Паспорт 7317.330.pdf
17 березня 2020 17:30
Паспорт 7317.300.pdf
17 березня 2020 17:30
Паспорт 7317.100.pdf
17 березня 2020 17:30
ІSО ЗСО.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка про довкілля.pdf
17 березня 2020 17:30
Дані на товар.pdf
17 березня 2020 17:30
Акт квал випробувань РЗ.pdf

Документи

19 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2020 12:03
Сертифікат ISO 9001 ТОВ РЗ.pdf
18 березня 2020 12:03
Сертифікат ІSO 9001 ТОВ ЗСО.pdf
18 березня 2020 12:03
Паспорт якості 7317.330.pdf
18 березня 2020 12:03
Паспорт якості 7317.300.pdf
18 березня 2020 12:03
Паспорт якості 7317.100.pdf
18 березня 2020 12:03
Дані.pdf
18 березня 2020 12:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 березня 2020 12:03
Лист-згода.pdf
18 березня 2020 12:03
Лист захист довкілля.pdf
18 березня 2020 12:03
Відомості про учасника.pdf
18 березня 2020 12:03
Лист НБУ по ліцензії (4).pdf

Документи

19 березня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2020 09:35
Довіреність 30.zip
19 березня 2020 09:35
Ліцензія.zip
19 березня 2020 09:35
Гарантия 18276.zip
18 березня 2020 23:57
22 Дані на товар.pdf
18 березня 2020 23:57
20 Лист про санкції.pdf
18 березня 2020 23:57
14.1 Паспорт зразок.pdf
18 березня 2020 23:57
13 Довідка про виробника.pdf
18 березня 2020 23:57
9 Технічні, якісні хар-ки.pdf
18 березня 2020 23:57
8 Про довкілля.pdf
18 березня 2020 23:57
7 Лист-підтвердження.pdf
18 березня 2020 23:57
4 Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2020 23:57
3 Лист згода.pdf
18 березня 2020 23:57
2 Протоколи та Наказ.pdf

Документи

19 березня 2020 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 березня 2020 09:18
Електронний підпис
19 березня 2020 09:17
ТУ 2.pdf
19 березня 2020 09:17
Паспорт виробника 2.pdf
19 березня 2020 09:17
Дозвіл на ТУ 2.pdf
19 березня 2020 09:17
Декларація виробника 2.pdf
19 березня 2020 09:17
Декларація 2.pdf
19 березня 2020 09:17
Дані на товар 2.pdf
19 березня 2020 09:16
ISO.pdf
19 березня 2020 09:16
Ст 17.pdf
19 березня 2020 09:16
Санкції.pdf
19 березня 2020 09:16
Рейтинг.pdf.(2).P7S
19 березня 2020 09:16
Рейтинг.pdf.(1).P7S
19 березня 2020 09:16
Рейтинг.pdf
19 березня 2020 09:16
Рейтинг_Скан.pdf
19 березня 2020 09:16
Проект договору.pdf
19 березня 2020 09:16
Представництво.pdf
19 березня 2020 09:16
Персональні дані.pdf
19 березня 2020 09:16
Наказ протокол.pdf
19 березня 2020 09:16
Лiцензiя.pdf.(2).P7S
19 березня 2020 09:16
Лiцензiя.pdf.(1).P7S
19 березня 2020 09:16
Лiцензiя.pdf
19 березня 2020 09:16
Ліцензія_скан.pdf
19 березня 2020 09:16
Захист довкілля.pdf
19 березня 2020 09:16
Довiренiсть_Рижий.pdf.(2).P7S
19 березня 2020 09:16
Довiренiсть_Рижий.pdf.(1).P7S
19 березня 2020 09:16
Довiренiсть_Рижий.pdf
19 березня 2020 09:16
Довіреність_скан.pdf
19 березня 2020 09:16
Довідка про учасника.pdf
19 березня 2020 09:16
Гарантия 1445.pdf.(2).P7S
19 березня 2020 09:16
Гарантия 1445.pdf.(1).P7S
19 березня 2020 09:16
Гарантия 1445.pdf
19 березня 2020 09:16
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

ТОВ УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРПРОМВПРОВАДЖЕННЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" 3 345 000,00
UAH з ПДВ
3 327 739,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП" 3 398 520,00
UAH з ПДВ
3 344 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 17:30
Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2020 17:30
Рішення.pdf
17 березня 2020 17:30
Наказ.pdf
17 березня 2020 17:30
Лист-згода.pdf
17 березня 2020 17:30
Лист про довкілля.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка щодо досвіду.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка про юр.особу.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка про відмову.pdf
17 березня 2020 17:30
Витяг ПДВ.pdf
17 березня 2020 17:30
ISO РЗ.pdf
17 березня 2020 17:30
Паспорт 7317.330.pdf
17 березня 2020 17:30
Паспорт 7317.300.pdf
17 березня 2020 17:30
Паспорт 7317.100.pdf
17 березня 2020 17:30
ІSО ЗСО.pdf
17 березня 2020 17:30
Довідка про довкілля.pdf
17 березня 2020 17:30
Дані на товар.pdf
17 березня 2020 17:30
Акт квал випробувань РЗ.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 12:03
Сертифікат ISO 9001 ТОВ РЗ.pdf
18 березня 2020 12:03
Сертифікат ІSO 9001 ТОВ ЗСО.pdf
18 березня 2020 12:03
Паспорт якості 7317.330.pdf
18 березня 2020 12:03
Паспорт якості 7317.300.pdf
18 березня 2020 12:03
Паспорт якості 7317.100.pdf
18 березня 2020 12:03
Дані.pdf
18 березня 2020 12:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 березня 2020 12:03
Лист-згода.pdf
18 березня 2020 12:03
Лист захист довкілля.pdf
18 березня 2020 12:03
Відомості про учасника.pdf
18 березня 2020 12:03
Лист НБУ по ліцензії (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ВТП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"
#43192128
Переможець 3 327 739,80
UAH з ПДВ
22 травня 2020 13:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ"
#43192128
3 327 739,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 15:51
ЦЗВ-01-03720-01.pdf укладений
12 травня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:27
ЦЗВ-01-03720-01 (1) (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 15:15
ЦЗВ-01-03720-01.pdf укладений
04 червня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-03720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 850 216,60
UAH (в тому числі ПДВ 475 036,10 UAH)