Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Метрологічна повірка обладнання, приладів, контроль технічного стану
Очікувана вартість
159 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000580-b 167bc05b19e3493687a320b5ef332744
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анжеліка Анатоліївна

+380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Карпенко Анжеліка Анатоліївна
+380432671426
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 12:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 12:05
Очікувана вартість: 159 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
458 послуга
Метрологічна повірка обладнання , приладів, контроль технічного стану
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 6.1. Замовник зобов'язаний: 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги; 6.1.2. Приймати надані послуги згідно з актом приймання-передачі наданих послуг у разі відсутності зауважень щодо якості наданих послуг та відповідності їх умовам цього Договору; 6.1.3. У випадку надання послуг на території Замовника: - погоджувати з Виконавцем дату початку надання послуг не пізніше, ніж за 7 робочих днів до дати, коли Замовник може створити всі необхідні умови для їх надання; - надавати персонал та приміщення у чистому та теплому стані, з достатнім освітленням площу, необхідну для надання послуг; - забезпечити можливість підключення вимірювального та випробувального обладнання, відсутність на обладнанні пилу, бруду та залишків мастильних матеріалів; - забезпечити Виконавцю можливість у погоджений час надавати послуги; - зберігати у неробочий час робочі еталони, допоміжні засоби та інструмент, що належить Виконавцю. 6.2. Замовник має право: 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк 15 календарних днів; 6.2.2. Контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором; 6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору; 6.3. Виконавець зобов'язаний: 6.3.1. Забезпечити надання послуг у строки, встановлені цим Договором; 6.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, встановленим п.2 цього Договору. 6.3.3. Надавати та оформляти результати послуг відповідно до вимог чинного законодавства України, нормативної та методичної документації. 6.4. Виконавець має право: 6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги; 6.4.2. На дострокове надання послуг за письмовим погодженням Замовника; 6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Замовником, повідомивши про це його у строк 15 календарних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 12:00
Проект договору.doc
17 лютого 2020 12:00
метрологічна повірка до оголошення (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" 147 367,59
UAH з ПДВ
147 367,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 10:44
Реєстр документів.pdf
24 лютого 2020 10:44
Довідка реквізити.pdf
24 лютого 2020 10:44
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 10:44
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2020 10:44
Статут.pdf
24 лютого 2020 10:44
проект договору.pdf
24 лютого 2020 10:44
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Вінницький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"
#04725929
Відхилено 147 367,59
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 16:00

Документи

25 лютого 2020 15:59
Протокол 47

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій