молоко, молоко незбиране згущене
Очікувана вартість
332 800,00 UAH
UA-2020-02-17-000574-c 1ab97af502e647bfbb87c96a992b4082
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПОКОТИЛІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04396733
Місцезнаходження замовника: 62458, Україна , Харківська обл., смт Покотилівка, ВУЛИЦЯ ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА, будинок 3
Контактна особа замовника: Карпенко Наталя Григорівна
+380501411101
POKOTILOVKA_SR1@UKR.NET

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 15:52
Очікувана вартість: 332 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 984,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


молоко, молоко незбиране згущене
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 кг
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська область, смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
250 кг
молоко незбиране згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62458, Україна, Харківська область, смт Покотилівка, вул. Кооперативна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 березня 2020 14:10
Електронний цифровий підпис
27 березня 2020 14:10
Перелік_змін_молоко.docx
27 березня 2020 14:10
ТД 27.03.20 Молоко.doc
17 лютого 2020 13:58
Додаток 2 Проект договору.docx
27 березня 2020 14:10
Електронний цифровий підпис
17 лютого 2020 13:58
Електронний цифровий підпис
27 березня 2020 14:10
Перелік_змін_молоко.docx
27 березня 2020 14:10
ТД 27.03.20 Молоко.doc
17 лютого 2020 13:58
ТД 17.02.20 (1).pdf
17 лютого 2020 13:58
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2020 15:01
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:21
У пункті 5 Розділу 1 "Загальні положення" ТД замовник встановлює вимогу щодо надання учасником у складі його тендерної пропозиції письмового підтвердження про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). Вбачається незрозумілим з ТД, який саме документ повинен подати учасник на підтвердження того, що він не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). Вкажіть, будь ласка, назву цього докумету та його обов'язкові реквізити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами розділу І тендерної документації, вiтчизнянi та iноземнi учасники всiх форм власностi та органiзацiйно-правових форм беруть участь у процедурах закупiвель на рiвних умовах.
При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник враховує вимоги Закону України «Про санкції», зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів, інших держав державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іншої держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України.
Дякуємо за запитання!
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2020 15:13
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:23
У пункті 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД Замовник вимагає від учасника документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Надайте, будь ласка, роз'яснення така документально підтверджена згода з умовами договору про закупівлю повинна бути надана учасником у складі його тендерної пропозиції у вигляді окремої довідки у довільній формі? Чи на підтвердження згоди з умовами договору про закупівлю учаснику достатньо подати гарантійний лист про погодження з проектом договору, згідно форми, викладеної у додатку 3 ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв з:
- документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації (підписаний Учасником проект договору, викладений у Додатку 2, та довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору).
Дякуємо за запитання!
Надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2020 16:25
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:23
У пункті 1 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД Замовник вимагає від учасника надання документів, передбачених в цій тендерній документації, в електронному вигляді (сканованому в кольоровому вигляді з оригіналів у форматі PortableDocumentFormat, далі - pdf). Усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді: - файлів у форматі PDF ...; - файлів у форматі .zip або .rar, які містять в собі інші файли (дані, документи), заархівовані з використанням програмних засобів WinZip, WinRAR, 7-Zip або їнших аналогічних. Поясніть, у якому вигляді повинні бути завантажені документи учасника: кожен документ у окремому файлі формату PDF, декілька документів в одному файлі формату PDF чи всі файли формату PDF, що містять документи тендерної пропозиції, повинні бути заархівовані з використанням програмних засобів WinZip, WinRAR, 7-Zip або їнших аналогічних, та завантажені одним або декількома архівами у електронну систему закупівель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, Усі документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді:
- файлів у форматі РDF , які містять відображення даних, що містяться у відповідних документах у формі, придатній для сприймання їх змісту людиною, в тому числі створені шляхом сканування (цифрового відтворення) змісту:
- файлів у форматі *.zір або *.гаг, які містять в собі інші файли (дані, документи), заархівовані з використанням програмних засобів WіnZір, WіnRАR, 7-Zір або інших аналогічних)
- файлів інших форматів, які додатково визначені умовами Тендерної документації.
Дякуємо за запитання!
Надання роз'яснень ТД
Дата подання: 19 лютого 2020 21:18
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:24
У підпункті 3 пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Розділу ІІІ ТД вимагається наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогіних договорів. З ТД вбачається незрозумілим, чи вимагається від учасника надання копії одного аналогічного договору, чи необхідно надати копії декілької аналогічних договорів із зазнаенням інформації про них у Інформаційній довідці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник вимагає:
а) інформаційну довідку що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, із зазначенням відомостей про номер (у разі наявності) та дату укладення аналогічного договору, предмету договору, найменування та місцезнаходження підприємства (організації, установи, тощо), його контактний номер телефону, ціни договору, відповідальної за виконання договору зі сторони замовника особи (зазначити П.І.П. та контактний номер телефону) завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
б) аналогічний/ні договір/ри, (без додатків) що підтверджує досвід постачання Учасником продуктів харчування протягом 2019 року, зазначені в довідці.
Дякуємо за запитання!
Роз'яснення ТД
Дата подання: 19 лютого 2020 22:26
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:26
Чи вимагається ТД подання учасником у складі ТП будь-яких письмових пояснень з приводу неподання ним документів, наявність яких не передбачена законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців? Чи буде неподання таких письмових пояснень у складі тендерної пропозиції підставою для її відхилення замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту І розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв з:
-iнформацiєю та документами, що підтверджують вiдповiднiсть учасника квалiфiкацiйним критерiям;
- iнформацiєю щодо вiдповiдностi учасника вимогам, визначеним у статтi 17 Закону (Додаток № 6);
- інформаційною довідкою про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi (Додаток № 7);
- документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi, щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї;
- документально підтвердженої згоди з умовами договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації (підписаний Учасником проект договору, викладений у Додатку 2, та довідка у довільній формі про підтвердження згоди Учасника із запропонованими умовами договору)
Дякуємо за запитання!
Роз'яснення ТД
Дата подання: 19 лютого 2020 22:40
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:27
У пункті 2 додатку № 8 "Відомості про учасника" ТД передбачено надання інформації щодо особистого реєстраційного номеру/номерів державної реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів. Чи передбачає цей пункт зазначення рестраційного номеру/номерів державної реєстрації потужностай операторів ринку харчових продуктів, які будуть залучатися учасником під час обігу продуків харчування, що є предметом закупівлі, наприклад, реєстраційний номер державної реєстрації потужностей суб'єкта господарювання, який надає учаснику послуги транспортного серісу та/або зберігання продуктів харчування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту 2 додатку 8 до Тендерної документації, учасники мають надати відомості про Особистий реєстраційний номер/номери державної реєстрації потужностей операторів ринку харчових продуктів.
Дякуємо за запитання
Надання роз'яснень щодо ТД
Дата подання: 20 лютого 2020 18:47
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:27
У ТД зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". З ТД вбачається незрозумілим, чи повинен учасник накладати електронний підпис на документи, які подаються у складі тендерної пропозиції? Чи повинен учасник підписувати свою тендеру пропозицію ЕЦП/КЕП?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За умовами пункту І розділу ІІІ Тендерної документації, Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Дякуємо за запитання!
Надання роз'яснень щодо Тендерної Документації
Дата подання: 20 лютого 2020 18:50
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:28
Уточніть, будь ласка, яке саме молоко коров'яче 2,6% жирності закуповується замовником, пастеризоване чи ультрапастеризоване? Дякуємо.
Відповідь: За умовами пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вимагається:
Молоко: коров’яче, ультрапастеризоване, 2,6% жирності - чисте, відповідного кольору, без стороннього запаху та смаку (гірке, кисле). Фасування молока ультрапастеризованого: пакет – 0,900 кг.
Дякуємо за запитання!
Суперечливі вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2020 19:39
Дата відповіді: 24 лютого 2020 09:29
У тендерній документації в підпункті 4.4 розділу І "Загальні відомості" зазначено, що строк поставки товарів до 31.12.2020 року, а у проекті договору, викладеному у додатку 2 зазначено, 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів: до 31.12. 2019р. У пункті 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначено Графік поставки: молоко - 2 рази на тиждень з 07-00 до 09-00 год. ; молоко незбиране згущене - 1 раз на місяць 07-00 до 09-00 год., а у проекті договору, викладеному у додатку 2 зазначено Поставка: 1 раз на тиждень з 7-00 до 09-00. Такі вимоги є суперечливими. Поясніть, яких саме умов тендерної документації має дотримуватися учасник під час подання своєї тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

Строк поставки товарів до 31.12.2020 року.
Дякуємо за запитання!
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-000574-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 19 лютого 2020 16:46
Незаконна вимога
У пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД Замовнико ввстановлює вимогу: Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином, відповідно до стандартів діловодства, і власноручно підписані уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою учасника, окрім випадків, якщо учасник здійснює діяльність без печатки, в такому випадку документи завіряються нотаріально.
Вважаю цю вимогу незаконною з наступних підстав. Статтею 58-1 Господарського кодексу України визначено, що використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. Закон України "Про публічні закупівлі" не встановлює обовязку для учасників щодо нотаріального засвідчення вірності копії документів, які подаються ними у складі тендерної пропозиції.
З огляду на викладене., вимагаю виключити зазначену вимогу з ТД
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:35
Доброго дня!
За умовами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, У випадку надання у складі пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті даної тендерної документації.
Окремі вимоги щодо дати видачі Витягу з реєстру платників єдиного податку в документації відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000574-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 19 лютого 2020 19:33
Незаконна вимога
У пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД Замовником встановлено вимогу у випадку надання у складі пропозицій документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті даної тендерної документації. У пункті 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв" Замовник вимагає від учасника надання передбаченого законом документу про систему оподаткування. Я є платником єдиного податку, що підтверджується відомостями із Реєстру платників єдиного податку, доступ до якого є вільним на офіційному порталі Державної фіскальної служби України. Відповідно до п.299.1 ст. 299 Податкового кодексу реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Закон не зобов'язує мене отримувати будь-які документи в уповноважених органах виконавчої влади отримувати будь-які документи про систему оподаткування. Крім того, частиною 3 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином я вважаю вимогу Замовника щодо подання мною Витягу з реєстру платників єдиного податку, виданого не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій незаконною та вимагаю виключити з тендерної документації вимогу щодо у випадку надання у складі пропозицій документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті даної тендерної документації, яка передбачена у пункті 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ТД.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:36
Доброго дня!
За умовами пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасникам необхідно надати інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 9;
Враховуючи швидкопсувний характер предмету закупівлі, суворі умови та строки його перевезення, стислий термін від заявки до доставки, потужності (об’єкти), де буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), мають бути розташовані в межах Харківської області.
На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав використання потужності (об’єкту).
В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує(використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з зберіганням харчових продуктів.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000574-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 19 лютого 2020 21:01
Дискримінаційна вимога
у підпункті 1в) пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу ІІІ ТД Замовником встановлено вимоги щодо подання інформаційної довідки про потужності (об'єкти), де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі, відповідно до форми Додаток № 9 ТД. Відповідно до цієї форми учасник повинен зазначити підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття права власності), а також на власні потужності (обєкти) учасник надає правоустановлююий документ. Якщо потужності (об'єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо використання потужності (об'єкту). Такі вимоги ТД передбачають, що у Учасника потужності (об'єкти), де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі, повинні бути у власності або перебувати в оренді. Такі вимоги є дискримінаційними щодо мене, оскільки мною укладено договір зберігання з суб'єктом господарювання, що не суперечить чинному законодавству. Відповідно до цього договору мені надаються послуги зі зберігання харчових продуктів. Умовами договору зберігання не передбачено набуття мною права власності або права користування потужністю (об'єктом), де буде здійснюватися обіг предмету закупівлі. Зважаючи на такі обставини, я не можу подати тендерну пропозицію, яка б відповідала вимогам цієї тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:37
Доброго дня!
За умовами пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вимагається:
1) Молоко: коров’яче, ультрапастеризоване, 2,6% жирності - чисте, відповідного кольору, без стороннього запаху та смаку (гірке, кисле). Фасування молока ультрапастеризованого: пакет – 0,900 кг.
2) Молоко незбиране згущене: виготовлене з цільного коров’ячого молока з додаванням цукру, 8,5% жирності, без рослинних домішок, у непошкодженій тарі з вказівкою строку придатності (без здуття), герметично закупорені. На упаковці (тарі) обов’язково повинно бути вказано склад продукту, дата виготовлення, термін придатності, умови зберігання, дані про виробника.
Молоко згущене повинно відповідати умовам ДСТУ 4274: 2003 «Консерви молочні. Молоко незбиране згущене з цукром. Технічні умови». Фасування молока згущеного: жерстяна, полімерна банка (ємність) або інша тара, об’ємом 370 гр.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000574-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 19 лютого 2020 22:18
Дискримінаційна вимога
У пункті 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмента закупівлі" розділу ІІІ та додатку 7 Тендерної документації замовник визначає характеристику товару, що є предметом закупівлі, щодо його фасування, зокрема, молоко коровяче, ультрапастеризоване 2,6% жирності - пакет 0,900 г, а молока незбираного згущеного 8,5% жирності жерстяна, полімерна банка (ємність) або інша тара об'ємом 370 гр. Є незрозумілим, чому саме таке фасування вимагає замовник. На ринку наявне молоко коровяче, ультрапастеризованого 2,6% жирності, яке розфасоване у пакети з різною вагою, наприклад, 900 г, 910 г, 930 г, 950 г 1000 г , молоко згущене фасують вагою 270 гр, 370 гр, 380 гр, 400 гр., 440 гр, 1000 гр, 3800 гр. Виходячи з такої вимоги Замовника, вбачається, що він зобов’язує постачати товар визначеного виробника, який може бути в наявності лише у певного Учасника. Мною пропонується до постачання молоко коровяче, ультрапастеризоване 2,6% жирності - пакет вагою 1000 гр, молоко незбиране згущене 8,5% жирності у полімерній ємності вагою 1000 г. Вважаю вимоги ТД щодо фасування продуктів харчування, які є предметом закупівлі, з чітко визначеною вагою дискримінаційною по відношенню до мене як учасника, що пропонує до постачання аналогічний товар, розфасований з іншою вагою.
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити ці вимоги.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:37
Доброго дня!
За умовами пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вимагається:
1) Молоко: коров’яче, ультрапастеризоване, 2,6% жирності - чисте, відповідного кольору, без стороннього запаху та смаку (гірке, кисле). Фасування молока ультрапастеризованого: пакет – 0,900 кг.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000574-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 21 лютого 2020 12:23
Незаконна та дискримінаційна вимога
Як вбачається з умов тендерної документації (п. 6 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ) Замовник здійснює закупівлю молока коров’ячого ультрапастеризованого 2,6 % жирності з метою організації харчування в дошкільному навчальному закладі, оскільки в ТД наявне посилання на Інструкцію з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджену наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України 17.04.2006 N 298/227, зареєстровану в Міністерстві юстиції України5 травня 2006 р. за N 523/12397 (далі – Інструкція).
Вважаю вимогу щодо визначення жирності молока на рівні 2,6 % незаконною та дискримінаційною по відношенню до мене як учасника з наступних підстав.
По-перше, пунктом 4.13 Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах передбачено, що для дітей до 3-х років необхідно використовувати молоко жирністю 3,2%, для дітей старше 3-х років - від 2,5 до 3,2%, а не тільки молоко з масовою часткою жирності 2,6%.
По-друге, я, як учасник закупівель, пропоную до постачання молоко з меншою жирністю (2,5%), розфасоване у пакети з іншою вагою (1000 г.), яке відповідно до нормативно-правових актів, що встановлюють вимоги до раціонального харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, допускається до споживання у дітьми, проте не маю змоги прийняти участь у цій закупівлі, оскільки умови тендерної документації прописані замовником під конкретного виробника (постачальника) молочної продукції, що значно звужує коло потенційних учасників і порушує принципи здійснення закупівель.
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:38
Доброго дня!
За умовами пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вимагається:
1) Молоко: коров’яче, ультрапастеризоване, 2,6% жирності - чисте, відповідного кольору, без стороннього запаху та смаку (гірке, кисле). Фасування молока ультрапастеризованого: пакет – 0,900 кг.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-17-000574-c.b6
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ФОП Чубенко С.С., Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 27 лютого 2020 13:58
Скарга (в порядку ч. 1-2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Повний текст скарги надано окремим файлом.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 03 березня 2020 16:07
рішення від 02.03.2020 № 3891 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 березня 2020 16:07
рішення від 19.03.2020 № 5267 .pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 21:13

Документи подані скаржником

27 лютого 2020 13:58
Договір зберігання.pdf

Документи подані замовником

Актуальні тендери

До пошуку