Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Очікувана вартість
236 952,00 UAH
UA-2020-02-17-000407-b 998b23b8ccd7445ebc3d8a66e9d2d4b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 14:25
Очікувана вартість: 236 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 97 од. обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: на території Виконавця.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 од.
Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на протязі 30-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-передачі наданих послуг по факту їх виконання, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 11:19
Додаток 4.doc
17 лютого 2020 11:19
Додаток № 3.doc
17 лютого 2020 11:19
Додаток №1.doc
17 лютого 2020 11:19
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 191 472,00
UAH з ПДВ
191 472,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" 232 212,96
UAH з ПДВ
232 212,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:57
ТУ4_кількість тонеру.pdf
11 березня 2020 13:57
ТУ5_висновок_сес.pdf
11 березня 2020 13:57
ТУ2_паспорт_ст.очистки.pdf
11 березня 2020 13:57
2.1.3_Інформ_ЄП_Каширін.pdf
11 березня 2020 13:57
ТУ3_Сертиф._програматор.PDF
11 березня 2020 13:57
2.1.5_паспорт Каширін.pdf
11 березня 2020 13:57
2.1.4_Відкриття рахунку_2020.pdf
11 березня 2020 13:57
2.1.2_Витяг_ЄДР_2020.pdf
11 березня 2020 13:57
1.2_Довідка працівники.pdf
11 березня 2020 13:57
1.3_Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 16:56
10.pdf
10 березня 2020 16:56
витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 16:56
5.pdf
10 березня 2020 16:56
3.pdf
10 березня 2020 16:56
11.pdf
10 березня 2020 16:56
9f.pdf
10 березня 2020 16:56
2.pdf
10 березня 2020 16:56
6.pdf
10 березня 2020 16:56
12.pdf
10 березня 2020 16:56
1.pdf
10 березня 2020 16:56
виписка з ЄДР.pdf
10 березня 2020 16:56
7.pdf
10 березня 2020 16:56
8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
Переможець 191 472,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
191 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:06
ДУ ПР_НРП-20170_НЮ-д-1 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:06
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:58
Документ (13).pdf укладений
03 квітня 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 12.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 38 136,00 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 191 472,00 грн без ПДВ до 229 608,00 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/НРП-20170/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НРП-20170/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 191 074,00
UAH