Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
409 310,00 UAH
UA-2020-02-17-000395-a fd259d461ed24a078b969e01e9931bb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Рудецька

+380542663578 pzosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сумської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147836
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська 97
Контактна особа: Людмила Рудецька
+380542663578
pzosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 13:06
Очікувана вартість: 409 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 046,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Місце поставки (передачі) товару: заклади освіти, підвідомчі відділу освіти Сумської РДА (Додаток №1 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1516 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 10:17
Додаток 5. Проект договору (Масло верш.).docx
17 лютого 2020 10:17
Тендерна документацiя (Масло вершк.).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

% жиру масла
Дата подання: 17 лютого 2020 10:29
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:05
У тендерної документації Замовником визначено, що товар повинен відповідати ДСТУ 4399:2005 та оцінка якості повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ 4399:2005. Тендерною документацію передбачено, що за вмістом молочного жиру масло повинно відповідати «вершкове масло селянське не менше 73 %, а за технологічними особливостями «Солодковершкове». В той же час, п. 3.1.8 ДСТУ 4399:2005 передбачено, що вершкове масло селянське - це група вершкового масла з масовою часткою жиру від 72, 5 до 79,9. Таким чином, Замовником під час визначення технічних вимог до предмету закупівлі визначено відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 4399:2005, але у технічних вимогах Тендерної документації безпідставно визначено більш якісні технічні характеристики до предмету закупівлі, ніж передбачено ДСТУ 4399:2005 до масла вершкового селянського, що є дискримінаційно по відношенню до масла вершкового селянського, яке відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005 у повній мірі, але не відповідає визначеним Замовником необгрунтовано завищеним технічним вимогам, що обмежує Учасника у наданні тендерної пропозиції .Звертаэмося до Вас з метою внесення змін до ТД а саме зазначення % жиру масла від 72,5%
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовнику надано право визначитись з вимогами до предмету закупівлі в розрізі технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Оголошений товар закуповується для потреб харчування дітей закладів освіти та приготування страв відповідно до технологічних карт (в яких прописується вага, жирність продуктів), вершкове масло жирність не менше 73%, максимально допустиме та необхідне для наших потреб. Замовник не обмежує учасників виробників вершкового масла, але вимагає отримати товар якісною характеристикою "не менше 73%". В своїх діях Замовник не вбачає дискримінацію учасників, а зазначена жирність продукту що є предметом закупівлі є правом Замовника, у звязку з цим вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, а саме зазначення % жиру масла від 72,5% - відхиляємо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000003 ● eb3f0fdff2df47d689cf0065893c7589
  • Статус: завершено ● Дата: 29 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 12:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.03.2020 № 11

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.03.2020 №11

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-17-000395-a 17.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 281 976,00
UAH з ПДВ
281 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОЙКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 379 000,00
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Семібратов Володимир Сергійович" 408 562,00
UAH з ПДВ
408 562,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 15:47
Електронний підпис
06 березня 2020 15:38
Лист -відмова масло.pdf
03 березня 2020 19:44
Електронний підпис
03 березня 2020 19:43
35.Декларація виробника.pdf
03 березня 2020 19:43
33.2.ГМО Юрія 2019.pdf
03 березня 2020 19:43
19.финотчет 2019.PDF
03 березня 2020 19:43
9-17.Стаття 17 Закону 17,02,20.pdf
03 березня 2020 19:43
7.0.Санобробка авто 20.02.20.pdf
03 березня 2020 19:43
6.1.1ДФ 1кв 2020.PDF
03 березня 2020 19:43
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 15:51
Довідки
29 лютого 2020 13:08
Електронний підпис
29 лютого 2020 13:06
2 МАСЛО.rar
29 лютого 2020 13:06
1 МАСЛО.rar

Публічні документи

03 березня 2020 11:09
Технічні.pdf
03 березня 2020 11:09
Пропозиція.pdf
03 березня 2020 11:09
Проект договору.pdf
03 березня 2020 11:09
Завірені копія акту тз.pdf
03 березня 2020 11:09
Документи дезінфектор.pdf
03 березня 2020 11:09
Довідки.pdf
03 березня 2020 11:09
Довідка ст.17.pdf
03 березня 2020 11:09
Довідка банк.pdf
03 березня 2020 11:09
Відомості.pdf
03 березня 2020 11:09
Акт критичні точки.pdf
03 березня 2020 11:09
Акт дез.тз. за січень 2020.pdf
03 березня 2020 11:09
Акт гігієна.pdf
03 березня 2020 11:09
ISO 22000.pdf
03 березня 2020 11:09
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ФОП БОЙКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП "Семібратов Володимир Сергійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Рішення скасоване 281 976,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:38
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Відхилено 281 976,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 08:45
ФОП БОЙКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3152003722
Переможець 379 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 14:25

Документи

11 березня 2020 08:45
Електронний підпис
10 березня 2020 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОЙКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3152003722
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 10:49
Вершк.масло Д.уг.№1 до Дог.№ 69-Т.pdf зміни до договору
06 липня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:55
Дог. № 69-Т Вершк.масло (ФОП Бойко О.В.).pdf укладений
23 березня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1.3, п.п.1 п.11.1 Договору погодилися внести зміни, виклавши п.1.2, п.3.1 та Специфікацію, що представлена в Додатку №1 до Договору в нових редакціях, а саме: 1.1. «п.1.2. Найменування та кількість товару: Вершкове масло - 1 158 кг; 1.2. «п.3.1. Ціна Договору становить: 289 500,00 грн. (двісті вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 379000
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 169 250,00
UAH