Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху"" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Сичевська Марія Петрівна 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 12:31 |
Очікувана вартість: | 951 546,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 273,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 11:00 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підписану інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.
- Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Керуючись частиною 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів Замовником обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Очікувана вартість даної закупівлі визначена з урахуванням ПДВ.
Якщо учасник не є платником ПДВ, то при заповненні електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, він свою цінову пропозицію подає без врахування ПДВ!
Пункт 1 Розділу V тендерної документації містить роз’яснення, що «Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
У відповідності до цього вважаємо за недоцільне прийняти Вашу вимогу.
Згідно Протоколу Замовник вважає, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Еней-Пласт» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Учасником не надано копій сертифікатів якості на кожне найменування предмету закупівлі.
Завод-виробник надає на свою продукцію технічні сертифікати, які є аналогічними до сертифікатів якості за своїм змістом.
Саме такі сертифікати і були надані Учасником ТОВ «Еней-Пласт» на кожне найменування предмету закупівлі в повному об’ємі в документі під назвою "Технічні сертифікати".
ТОВ «Еней-Пласт» вважає, що такий формальний підхід до оцінки тендерних пропозицій є порушенням одного з принципів здійснення закупівель, що передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
В зв’язку з вищезазначеним вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Еней-Пласт" є незаконним.
Залишаємо за собою право оскаржити рішення Замовника в Антимонопольному комітеті.
У відповідності до цього вважаємо за недоцільне прийняти Вашу вимогу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000070 ● 87f57c62ed9e4cf380662e5d9e257638
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2020 № 62
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2020 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2020-02-17-000334-b 17.02.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2020-05-06 15:55:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
порушення не усунуто
2020-05-26 18:02:52
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
634 566,00
UAH з ПДВ
|
565 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ЛЕП ГРУП" |
631 608,00
UAH з ПДВ
|
586 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метлайт" |
911 796,00
UAH з ПДВ
|
606 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СТАЛЬПРОМСТРОЙ |
749 450,00
UAH з ПДВ
|
665 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОМАКС ГРУП" |
685 163,40
UAH з ПДВ
|
670 459,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД КОЛЬОРОВИХ МЕТАЛІВ" |
777 000,36
UAH з ПДВ
|
734 527,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» |
746 904,00
UAH з ПДВ
|
746 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ-ПЛАСТ" |
824 700,00
UAH з ПДВ
|
824 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ХВИЛЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2375800258 |
Відхилено |
565 800,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 18:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ЛЕП ГРУП" #43164420 |
Рішення скасоване |
586 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 15:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК ЛЕП ГРУП" #43164420 |
Відхилено |
586 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 15:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метлайт" #41831375 |
Відхилено |
606 666,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 16:10
|
|
ТОВ СТАЛЬПРОМСТРОЙ #41176151 |
Відхилено |
665 200,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 16:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОМАКС ГРУП" #41763075 |
Відхилено |
670 459,20
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД КОЛЬОРОВИХ МЕТАЛІВ" #36911851 |
Відхилено |
734 527,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:40
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП» #41468654 |
Відхилено |
746 904,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕЙ-ПЛАСТ" #31923658 |
Відхилено |
824 700,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:43
|
|
Приватне акціонерне товариство "АЗОВКАБЕЛЬ" #31600918 |
Переможець |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 11:10
|
додаткова 1 зміна рахунків.pdf | зміни до договору |
01 червня 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 14:59
|
Договір.pdf | укладений |
28 квітня 2020 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна розрахункових рахунків |
Номер договору про закупівлю: | 293/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |