Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 7231000-1 Послуги з обробки даних (Послуги телекомунікаційні та інформаційні)
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2020-02-17-000172-c 594eb4191bfd4d46bd2035f9198b2ab1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Абонентська плата за передачу даних.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 - 7231000-1 Послуги з обробки даних (Послуги телекомунікаційні та інформаційні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Місце надання послуг — адреса за якою АБОНЕНТ отримує послуги (вул. Б.Хмельницкого, 11, вул. Кацарська, 54, Гімназійна набережна, 26, м-н. Конституції, 7, пр. Петра Григоренка, 17, пр.Науки,17а, пр. Архітектора Альошина, 11, вул. Руставелі, 4/20, м-н. Свободи, 5, пр. Тракторобудівників, 144, вул. Бекетова,10, вул. Сумська, 78, вул. Благовіщенська, 34, вул. Конторська, 35, вул. Кузнечна, 1, вул. Плеханівська, 42, вул. Полтавський шлях, 11, вул. Чернишевська, 55, вул.Юр’ївська, 13, вул. Різдвяна, 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ОПЕРАТОР щомісячно (не пізніше 26-го числа поточного місяця) надає АБОНЕНТУ акт прийманпя-передачі наданих послуг, на підставі якого АБОНЕНТОМ здійснюється оплата за надані послуги, відповідно до розцінок і тарифів встановлених ОПЕРАТОРОМ та чинним законодавством України. АБОНЕНТ щомісячно здійснює оплату за послуги, надані за цим Договором, по факту їх надання протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту підписання акту приймання - передачі наданих послуг, але не пізніше 20-го числа місяця наступного за звітним. Датою оплати послуг вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок ОПЕРАТОРА. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

17 лютого 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Міський інформаційний центр»
#32135675
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2020 11:05

Документи

17 лютого 2020 11:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)