Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Очікувана вартість
3 408 600,00 UAH
UA-2020-02-17-000140-c ● 9cec8a89371443b98a9b171312c2cf01
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | http://zet.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Мінтімірова Євгенія Миколаївна +380617874695 melent_eva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 10:26 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 10:26 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 14:03 |
Очікувана вартість: | 3 408 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 літр
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 10:22 |
оголошення ДП.doc | |
17 лютого 2020 10:22 |
тех хар-ки.docx | |
17 лютого 2020 10:22 |
проект договору.docx | |
17 лютого 2020 10:22 |
Тендерна документація ДП смарт.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 17 лютого 2020 11:19
Дата відповіді: 18 лютого 2020 08:34
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе надання довідок про матеріально-технічну базу та працівників в довільній формі?
3) чи можливе виключення п. 10.5 проекту договору?
4) чи можливе виключення п. 10.8 проекту договору?
5) чи можливе виключення п. 10.9 проекту договору?
6) чи можливе виключення п. 10.10 проекту договору?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
ЗОГ - будущий победитель!
Дата подання: 20 лютого 2020 14:14
Дата відповіді: 25 лютого 2020 13:45
Добрый день, уважаемый Заказчик!
Мы обладаем даром видеть будущее!
По этой процедуре обязательно, без каких-либо сомнений, победит ЗОГ!
Также ЗОГ победит и в процедурах:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-10-001262-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-05-002132-a.
Просто по одной причине, только у него есть АЗС на расстоянии 1км от ул.Складская, 13. На растоянии 1,5км есть еще несколько АЗС других сетей, но они не могут приянть участие.
В Александровском районе, конечно у ЗОГа нет АЗС на расстоянии 1км, (а даже дальше чем 1,5км) но это не проблема для Вас. В данном случае Вы такое требование не указали, а указали, что необходимо просто иметь АЗС в Александровском районе (пусть даже на расстоянии 10км), просто потому что АЗС ЗОГ расположена на растоянии, которое дальше 1км.
Вопрос: зачем прописали требования ТД под одного участника - ЗОГ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
В черговий раз повідомляємо, що метою підприємства є саме максимальна економія палива та зменшення «нульових» пробігів на заправку автобусів, саме цим керувався замовник встановлюючи вимогу щодо віддаленості від об’єкта розташованого за адресою вул. Складська, 13 не більше 1 км.
Наголошуємо, що вимоги до учасників Замовник визначає керуючись власними виробничими потребами, а не побажаннями учасників, і тим паче – не для конкретних потенційних учасників.
В черговий раз повідомляємо, що метою підприємства є саме максимальна економія палива та зменшення «нульових» пробігів на заправку автобусів, саме цим керувався замовник встановлюючи вимогу щодо віддаленості від об’єкта розташованого за адресою вул. Складська, 13 не більше 1 км.
Наголошуємо, що вимоги до учасників Замовник визначає керуючись власними виробничими потребами, а не побажаннями учасників, і тим паче – не для конкретних потенційних учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-17-000140-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ", Код ЄДРПОУ:41163116
Дата подання: 28 лютого 2020 17:42
Дата подання: 28 лютого 2020 17:42
дискримінаційни вимоги
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації (видалити дискримінаційні вимоги тендерної документації) для забезпечення чесної конкуренції.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2020 20:22
рішення від 04.03.2020 № 4125 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:22
Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.02.2020 № UA-2020-02-17-000140-c.b1.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 18:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2020 № 5474.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 15:53
рішення від 23.03.2020 № 5474.pdf
Дата публікації: 26 березня 2020 20:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Переможець |
2 940 600,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 09:21
|
звіт про виконання 200.jpg | укладений |
12 березня 2021 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 11:21
|
доп 5 до дог 200.jpg | зміни до договору |
05 березня 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 13:29
|
доп угода 4.jpg | зміни до договору |
08 лютого 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:16
|
доп угода 3.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:04
|
доп угода 2 до дог 200.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 11:24
|
доп угода 1.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 10:54
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
27 квітня 2020 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |