Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до тракторної техніки)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000061-b f4a2dfb9721f4efeacd0fe42ecf3c971
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білобабченко Роман Леонідович

380442570787 gol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359799
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г
Контактна особа: Білобабченко Роман Леонідович
380442570787
gol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 березня 2020 12:50
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
266 послуга
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до тракторної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський 87Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Після поставки товару (згідно видаткової накладної) на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відтермінування платежів на 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2020 09:21
ТД 34330000-9 (Запасні частини до тракторної техніки).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-000061-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агротехцентр", Код ЄДРПОУ:30635431
Дата подання: 25 березня 2020 14:36
Вимога 1
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» наше підприємство помітило невідповідність Учасника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно вимог п. 1, Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за встановленою формою відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання за 2018-2019 роки аналогічного(их) договору (ів), який(і) безпосередньо стосуються предмета закупівлі. Для підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) усіх договору (ів) зазначених у довідці з усіма додатковими угодами та додатками до завантаженого(их) договору(ів), а також документи, що підтверджують факт виконання даного договору (ів). У складі пропозиції Учасник ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» для підтвердження інформації виконання аналогічних договорів надав копію договору з АТ «Житомиробленерго». Згідно п. 5.2. Договору «Місцем поставки Товару є склад Покупця згідно Додатку №1 до даного Договору». Однак Додаток №1 до договору Учасник не надав у складі пропозиції чим порушив вимогу тендерної документації, а саме: «Для підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) усіх договору (ів) зазначених у довідці з усіма додатковими угодами та додатками до завантаженого(их) договору(ів)».

Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» не виконало вимог Тендерної Документації та згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.

Відповідно вимагаємо тендерний комітет КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» та перейти до розгляду наступною найбільш економічно вигідної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч.2ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження — Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 10:32
Учасник ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" Код ЄДРПОУ:30568711 надав підтверджуючі документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом № 1 від " 30" січня 2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000061-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агротехцентр", Код ЄДРПОУ:30635431
Дата подання: 25 березня 2020 14:50
Аномально низька ціна. Перевірка відповідності та наявності товару на складі Постачальника згідно вимог Замовника
Звертаємо увагу Замовника, що проаналізувавши цінову пропозицію Учасника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» ми виявили аномально низьку ціну на позицію № 95 «Редуктор переднього моста правий МТЗ (8 шп) 72- 2308010» (169,20 грн з ПДВ). Згідно прайс-каталогів офіційних дилерів дана товарна позиція має ціну за одиницю від 24 000,00 грн з ПДВ.
Порівнюючи між собою дві позиції, які є однаковими, дзеркальними вузлами, вагою кожний по 108 кг, Редуктор переднього моста лівий МТЗ (8 шп) 72-2308005 (поз.№94) та Редуктор переднього моста правий МТЗ (8 шп) 72-2308010 (поз.№95) , ми дійшли висновку, що позиція №95 запропонована з аномально низькою ціною, в 140 раз нижче середньо ринкових цін:

23563,80 : 169,20=139,26 рази
Тому є вірогідність, що Учасник ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» не планує постачання цього та їнших товарів взагалі, або може поставити пошкоджений товар, такий що був у використанні, не новий, що суперечить вимозі п. 1 Додатку №4 до тендерної документації «Товар повинен бути новим, непошкодженим, відповідної якості, з терміном придатності, який становить або спливає не раніше, ніж через рік з дати поставки» (ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА, ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ).
Згідно Додатку 4 пункту 7.Учасник в «кваліфікації переможця» за потреби та заявкою «Замовника», має надати можливість "Замовнику" протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром для уникнення у подальшому:
1) отримання неякісного товару та такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника;
2) отримання товару з порушенням строків поставки;
3) розірвання договору з контрагентом, що призведе до необхідності переоголошення процедури закупівлі, що спричинить затримку постачання необхідних для Замовника товарів мінімум на 24 дні (згідно положень оголошення процедури відкритих торгів ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Звертаємо Вашу увагу! У зв`язку з епідеміологічною ситуацією в країні та за кордоном, перекриттям проїзду вантажних транспортних засобів через кордон та заїзду в межі міста Києва, поставка запчастин та вузлів буде відбуватись з великими перевантаженнями та затримками, деякі поставки взагалі будуть виконані тільки після закінчення карантину.
Для забезпечення безперебійної роботи Замовника та здійснювання доставки товару на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника, виконати ці умови можуть тільки ті підприємства, у яких дійсно є в наявності на складі в м.Києві повний перелік товару, згідно тендерної документації Замовника, пункт 8. Виробничий склад постачальника запасних запчастин повинен бути розміщений в м. Києві або в радіусі 25 (двадцять п’ять) км від бази Замовника, що дозволяє Учаснику здійснювати доставку на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника.

Відповідно вимагаємо тендерний комітет КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва:
1. відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ»
2. створити комісію та перевірити наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі (або в радіусі 25 км від бази Замовника)
3. у разі будь яких відхилень від заявленої пропозиції або відсутності товарів на складі – дискваліфікувати Учасника та перейти до розгляду наступною найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону.
У разі Вашої бездіяльності ми залишаємо за собою право запідозрити змову між Учасником ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» та Замовником КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва і будемо вимушені звернутися до громадських організацій, Засобів Масової Інформації та правоохоронних та контролюючих органів для перевірки виконання поставок та використання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 10:32
Відповідно до статті 30 ЗУ « Про Публічні закупівлі», аномально низька ціна не являється причиною для відхилення.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000061-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агротехцентр", Код ЄДРПОУ:30635431
Дата подання: 27 березня 2020 17:03
ВИМОГА перевірити Наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі та протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром.
Звертаємо увагу Замовника, що проаналізувавши цінову пропозицію Учасника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» ми виявили, що Згідно Додатку 4 пункту 7.Учасник в «кваліфікації переможця» за потреби та заявкою «Замовника», має надати можливість "Замовнику" протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром для уникнення у подальшому:
1) отримання неякісного товару та такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника;
2) отримання товару з порушенням строків поставки;
3) розірвання договору з контрагентом, що призведе до необхідності переоголошення процедури закупівлі, що спричинить затримку постачання необхідних для Замовника товарів мінімум на 24 дні (згідно положень оголошення процедури відкритих торгів ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Звертаємо Вашу увагу! У зв`язку з епідеміологічною ситуацією в країні та за кордоном, перекриттям проїзду вантажних транспортних засобів через кордон та заїзду в межі міста Києва, поставка запчастин та вузлів буде відбуватись з великими перевантаженнями та затримками, деякі поставки взагалі будуть виконані тільки після закінчення карантину.
Для забезпечення безперебійної роботи Замовника та здійснювання доставки товару на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника, виконати ці умови можуть тільки ті підприємства, у яких дійсно є в наявності на складі в м.Києві повний перелік товару, згідно тендерної документації Замовника, пункт 8. Виробничий склад постачальника запасних запчастин повинен бути розміщений в м. Києві або в радіусі 25 (двадцять п’ять) км від бази Замовника, що дозволяє Учаснику здійснювати доставку на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника.
ВИМОГА
Перевірити Наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі та протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 10:02
Учасник ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" Код ЄДРПОУ:30568711, відповідає вимогам тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом № 1 від " 30" січня 2020 року.

Документи подані скаржником

25 березня 2020 14:36
вимога 1.pdf

Документи

Документи подані скаржником

25 березня 2020 14:50
вимога 2.pdf

Документи

Документи подані скаржником

27 березня 2020 17:03
ВИМОГА 005.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" 658 942,32
UAH з ПДВ
646 938,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агротехцентр" 663 900,00
UAH з ПДВ
647 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПОЛІКОМ" 773 155,20
UAH з ПДВ
773 155,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 15:55
Електронний підпис
23 березня 2020 15:54
дпі 23.03.pdf
20 березня 2020 17:09
мвс КОТ.pdf
20 березня 2020 17:09
мвс КУДРИК.pdf
19 березня 2020 14:27
дпі.pdf
05 березня 2020 12:39
Електронний підпис
03 березня 2020 15:14
Електронний підпис
03 березня 2020 14:51
Електронний підпис
03 березня 2020 08:25
Електронний підпис
02 березня 2020 15:21
протокол про філії.pdf
02 березня 2020 15:21
ст. 17.pdf
02 березня 2020 15:21
СТАТУТ.pdf
02 березня 2020 15:21
субпідрядники.pdf
02 березня 2020 15:12
ліцензування.pdf
02 березня 2020 15:12
паспорт Кот.pdf
02 березня 2020 15:11
паспорт Кудрик.pdf
02 березня 2020 15:11
персональні дані.pdf
02 березня 2020 15:11
печатка.pdf
02 березня 2020 15:10
ЄДРПОУ.pdf
02 березня 2020 15:09
захист довкілля.pdf
02 березня 2020 15:09
ВИПИСКА.pdf
02 березня 2020 15:08
витяг єдр.pdf
02 березня 2020 15:08
ВИТЯГ ПДВ.pdf
02 березня 2020 15:08
для зразка.pdf
02 березня 2020 15:07
лист про сертифікацію.pdf
02 березня 2020 15:07
сертифікація.pdf
02 березня 2020 15:07
технічна частина.pdf
02 березня 2020 15:07
комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 19:58
Електронний підпис
27 лютого 2020 19:53
тендер 2020.rar

Публічні документи

03 березня 2020 12:46
Пропозиція апк (мтз).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"

ТОВ "Агротехцентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПОЛІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"
#30568711
Переможець 646 938,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ"
#30568711
646 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 14:58
дод.угода запчастини трактори.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 10:52
додаткова угода №1 запчастини трактори.pdf зміни до договору
20 липня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:38
договір 54 запчастини трактори.pdf укладений
30 березня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2.1. Договору № 54 від 30.03.2020 викласти у новій редакції: « Загальна вартість товару за цим Договором становить 646 938,00 грн (шістсот сорок шість тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 107 823,00 грн (сто сім тисяч вісімсот двадцять три гривні 00 копійок). - за кошти місцевого бюджету (загальний фонд) з реєстраційного рахунку № UA 218201720344350002000031955 в Держказначейській службі України, м. Київ – 100 000,00 грн (сто тисяч гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ. - за кошти місцевого бюджету (спеціальний фонд) з реєстраційного рахунку № UA168201720344301003100031955 в Держказначейській службі України, м. Київ – 546 938,00 грн (п’ятсот сорок шість тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1. Договору винесли у новій редакцї, сума договору зменшилася
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 400,84
UAH (в тому числі ПДВ 8 400,14 UAH)