Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до тракторної техніки)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-02-17-000061-b ● f4a2dfb9721f4efeacd0fe42ecf3c971
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359799 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г |
Контактна особа: |
Білобабченко Роман Леонідович 380442570787 gol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2020 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
266 послуга
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до тракторної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський 87Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Після поставки товару (згідно видаткової накладної) на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відтермінування платежів на 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2020 09:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2020 09:21 |
ТД 34330000-9 (Запасні частини до тракторної техніки).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000061-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агротехцентр", Код ЄДРПОУ:30635431
Дата подання: 25 березня 2020 14:36
Вимога 1
Проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» наше підприємство помітило невідповідність Учасника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» вимогам тендерної документації, а саме:
1. Згідно вимог п. 1, Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за встановленою формою відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання за 2018-2019 роки аналогічного(их) договору (ів), який(і) безпосередньо стосуються предмета закупівлі. Для підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) усіх договору (ів) зазначених у довідці з усіма додатковими угодами та додатками до завантаженого(их) договору(ів), а також документи, що підтверджують факт виконання даного договору (ів). У складі пропозиції Учасник ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» для підтвердження інформації виконання аналогічних договорів надав копію договору з АТ «Житомиробленерго». Згідно п. 5.2. Договору «Місцем поставки Товару є склад Покупця згідно Додатку №1 до даного Договору». Однак Додаток №1 до договору Учасник не надав у складі пропозиції чим порушив вимогу тендерної документації, а саме: «Для підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) усіх договору (ів) зазначених у довідці з усіма додатковими угодами та додатками до завантаженого(их) договору(ів)».
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» не виконало вимог Тендерної Документації та згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно вимагаємо тендерний комітет КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» та перейти до розгляду наступною найбільш економічно вигідної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч.2ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження — Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вимог п. 1, Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору(ів) за встановленою формою відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання за 2018-2019 роки аналогічного(их) договору (ів), який(і) безпосередньо стосуються предмета закупівлі. Для підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) усіх договору (ів) зазначених у довідці з усіма додатковими угодами та додатками до завантаженого(их) договору(ів), а також документи, що підтверджують факт виконання даного договору (ів). У складі пропозиції Учасник ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» для підтвердження інформації виконання аналогічних договорів надав копію договору з АТ «Житомиробленерго». Згідно п. 5.2. Договору «Місцем поставки Товару є склад Покупця згідно Додатку №1 до даного Договору». Однак Додаток №1 до договору Учасник не надав у складі пропозиції чим порушив вимогу тендерної документації, а саме: «Для підтвердження інформації Учасник надає копію(ї) усіх договору (ів) зазначених у довідці з усіма додатковими угодами та додатками до завантаженого(их) договору(ів)».
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» не виконало вимог Тендерної Документації та згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно вимагаємо тендерний комітет КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» та перейти до розгляду наступною найбільш економічно вигідної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч.2ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження — Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 10:32
Учасник ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" Код ЄДРПОУ:30568711 надав підтверджуючі документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом № 1 від " 30" січня 2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000061-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агротехцентр", Код ЄДРПОУ:30635431
Дата подання: 25 березня 2020 14:50
Аномально низька ціна.
Перевірка відповідності та наявності товару на складі Постачальника згідно вимог Замовника
Звертаємо увагу Замовника, що проаналізувавши цінову пропозицію Учасника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» ми виявили аномально низьку ціну на позицію № 95 «Редуктор переднього моста правий МТЗ (8 шп) 72- 2308010» (169,20 грн з ПДВ). Згідно прайс-каталогів офіційних дилерів дана товарна позиція має ціну за одиницю від 24 000,00 грн з ПДВ.
Порівнюючи між собою дві позиції, які є однаковими, дзеркальними вузлами, вагою кожний по 108 кг, Редуктор переднього моста лівий МТЗ (8 шп) 72-2308005 (поз.№94) та Редуктор переднього моста правий МТЗ (8 шп) 72-2308010 (поз.№95) , ми дійшли висновку, що позиція №95 запропонована з аномально низькою ціною, в 140 раз нижче середньо ринкових цін:
23563,80 : 169,20=139,26 рази
Тому є вірогідність, що Учасник ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» не планує постачання цього та їнших товарів взагалі, або може поставити пошкоджений товар, такий що був у використанні, не новий, що суперечить вимозі п. 1 Додатку №4 до тендерної документації «Товар повинен бути новим, непошкодженим, відповідної якості, з терміном придатності, який становить або спливає не раніше, ніж через рік з дати поставки» (ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА, ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ).
Згідно Додатку 4 пункту 7.Учасник в «кваліфікації переможця» за потреби та заявкою «Замовника», має надати можливість "Замовнику" протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром для уникнення у подальшому:
1) отримання неякісного товару та такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника;
2) отримання товару з порушенням строків поставки;
3) розірвання договору з контрагентом, що призведе до необхідності переоголошення процедури закупівлі, що спричинить затримку постачання необхідних для Замовника товарів мінімум на 24 дні (згідно положень оголошення процедури відкритих торгів ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Звертаємо Вашу увагу! У зв`язку з епідеміологічною ситуацією в країні та за кордоном, перекриттям проїзду вантажних транспортних засобів через кордон та заїзду в межі міста Києва, поставка запчастин та вузлів буде відбуватись з великими перевантаженнями та затримками, деякі поставки взагалі будуть виконані тільки після закінчення карантину.
Для забезпечення безперебійної роботи Замовника та здійснювання доставки товару на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника, виконати ці умови можуть тільки ті підприємства, у яких дійсно є в наявності на складі в м.Києві повний перелік товару, згідно тендерної документації Замовника, пункт 8. Виробничий склад постачальника запасних запчастин повинен бути розміщений в м. Києві або в радіусі 25 (двадцять п’ять) км від бази Замовника, що дозволяє Учаснику здійснювати доставку на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника.
Відповідно вимагаємо тендерний комітет КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва:
1. відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ»
2. створити комісію та перевірити наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі (або в радіусі 25 км від бази Замовника)
3. у разі будь яких відхилень від заявленої пропозиції або відсутності товарів на складі – дискваліфікувати Учасника та перейти до розгляду наступною найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону.
У разі Вашої бездіяльності ми залишаємо за собою право запідозрити змову між Учасником ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» та Замовником КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва і будемо вимушені звернутися до громадських організацій, Засобів Масової Інформації та правоохоронних та контролюючих органів для перевірки виконання поставок та використання бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Порівнюючи між собою дві позиції, які є однаковими, дзеркальними вузлами, вагою кожний по 108 кг, Редуктор переднього моста лівий МТЗ (8 шп) 72-2308005 (поз.№94) та Редуктор переднього моста правий МТЗ (8 шп) 72-2308010 (поз.№95) , ми дійшли висновку, що позиція №95 запропонована з аномально низькою ціною, в 140 раз нижче середньо ринкових цін:
23563,80 : 169,20=139,26 рази
Тому є вірогідність, що Учасник ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» не планує постачання цього та їнших товарів взагалі, або може поставити пошкоджений товар, такий що був у використанні, не новий, що суперечить вимозі п. 1 Додатку №4 до тендерної документації «Товар повинен бути новим, непошкодженим, відповідної якості, з терміном придатності, який становить або спливає не раніше, ніж через рік з дати поставки» (ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА, ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ НА ЗАКУПІВЛЮ).
Згідно Додатку 4 пункту 7.Учасник в «кваліфікації переможця» за потреби та заявкою «Замовника», має надати можливість "Замовнику" протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром для уникнення у подальшому:
1) отримання неякісного товару та такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника;
2) отримання товару з порушенням строків поставки;
3) розірвання договору з контрагентом, що призведе до необхідності переоголошення процедури закупівлі, що спричинить затримку постачання необхідних для Замовника товарів мінімум на 24 дні (згідно положень оголошення процедури відкритих торгів ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Звертаємо Вашу увагу! У зв`язку з епідеміологічною ситуацією в країні та за кордоном, перекриттям проїзду вантажних транспортних засобів через кордон та заїзду в межі міста Києва, поставка запчастин та вузлів буде відбуватись з великими перевантаженнями та затримками, деякі поставки взагалі будуть виконані тільки після закінчення карантину.
Для забезпечення безперебійної роботи Замовника та здійснювання доставки товару на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника, виконати ці умови можуть тільки ті підприємства, у яких дійсно є в наявності на складі в м.Києві повний перелік товару, згідно тендерної документації Замовника, пункт 8. Виробничий склад постачальника запасних запчастин повинен бути розміщений в м. Києві або в радіусі 25 (двадцять п’ять) км від бази Замовника, що дозволяє Учаснику здійснювати доставку на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника.
Відповідно вимагаємо тендерний комітет КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва:
1. відмінити своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ»
2. створити комісію та перевірити наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі (або в радіусі 25 км від бази Замовника)
3. у разі будь яких відхилень від заявленої пропозиції або відсутності товарів на складі – дискваліфікувати Учасника та перейти до розгляду наступною найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону.
У разі Вашої бездіяльності ми залишаємо за собою право запідозрити змову між Учасником ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» та Замовником КП по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва і будемо вимушені звернутися до громадських організацій, Засобів Масової Інформації та правоохоронних та контролюючих органів для перевірки виконання поставок та використання бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 10:32
Відповідно до статті 30 ЗУ « Про Публічні закупівлі», аномально низька ціна не являється причиною для відхилення.
Номер вимоги: UA-2020-02-17-000061-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Агротехцентр", Код ЄДРПОУ:30635431
Дата подання: 27 березня 2020 17:03
ВИМОГА
перевірити Наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі та протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром.
Звертаємо увагу Замовника, що проаналізувавши цінову пропозицію Учасника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ» ми виявили, що Згідно Додатку 4 пункту 7.Учасник в «кваліфікації переможця» за потреби та заявкою «Замовника», має надати можливість "Замовнику" протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром для уникнення у подальшому:
1) отримання неякісного товару та такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника;
2) отримання товару з порушенням строків поставки;
3) розірвання договору з контрагентом, що призведе до необхідності переоголошення процедури закупівлі, що спричинить затримку постачання необхідних для Замовника товарів мінімум на 24 дні (згідно положень оголошення процедури відкритих торгів ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Звертаємо Вашу увагу! У зв`язку з епідеміологічною ситуацією в країні та за кордоном, перекриттям проїзду вантажних транспортних засобів через кордон та заїзду в межі міста Києва, поставка запчастин та вузлів буде відбуватись з великими перевантаженнями та затримками, деякі поставки взагалі будуть виконані тільки після закінчення карантину.
Для забезпечення безперебійної роботи Замовника та здійснювання доставки товару на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника, виконати ці умови можуть тільки ті підприємства, у яких дійсно є в наявності на складі в м.Києві повний перелік товару, згідно тендерної документації Замовника, пункт 8. Виробничий склад постачальника запасних запчастин повинен бути розміщений в м. Києві або в радіусі 25 (двадцять п’ять) км від бази Замовника, що дозволяє Учаснику здійснювати доставку на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника.
ВИМОГА
Перевірити Наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі та протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром.
Розгорнути
Згорнути
1) отримання неякісного товару та такого, що не відповідає технічним вимогам Замовника;
2) отримання товару з порушенням строків поставки;
3) розірвання договору з контрагентом, що призведе до необхідності переоголошення процедури закупівлі, що спричинить затримку постачання необхідних для Замовника товарів мінімум на 24 дні (згідно положень оголошення процедури відкритих торгів ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Звертаємо Вашу увагу! У зв`язку з епідеміологічною ситуацією в країні та за кордоном, перекриттям проїзду вантажних транспортних засобів через кордон та заїзду в межі міста Києва, поставка запчастин та вузлів буде відбуватись з великими перевантаженнями та затримками, деякі поставки взагалі будуть виконані тільки після закінчення карантину.
Для забезпечення безперебійної роботи Замовника та здійснювання доставки товару на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника, виконати ці умови можуть тільки ті підприємства, у яких дійсно є в наявності на складі в м.Києві повний перелік товару, згідно тендерної документації Замовника, пункт 8. Виробничий склад постачальника запасних запчастин повинен бути розміщений в м. Києві або в радіусі 25 (двадцять п’ять) км від бази Замовника, що дозволяє Учаснику здійснювати доставку на протязі не більше ніж 4-ох годин у будні та не більше 6-ти годин у вихідні дні з телефонної заявки Замовника.
ВИМОГА
Перевірити Наявність, якість та відповідність технічній документації всього об’єму товару на складі постачальника ТОВ «ЗАДЛЯ РУХУ», який знаходиться в м.Київі та протягом одного робочого дня ознайомитись з товаром.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2020 10:02
Учасник ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" Код ЄДРПОУ:30568711, відповідає вимогам тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом № 1 від " 30" січня 2020 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" |
658 942,32
UAH з ПДВ
|
646 938,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Агротехцентр" |
663 900,00
UAH з ПДВ
|
647 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПОЛІКОМ" |
773 155,20
UAH з ПДВ
|
773 155,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАДЛЯ РУХУ" #30568711 |
Переможець |
646 938,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:58
|
дод.угода запчастини трактори.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 10:52
|
додаткова угода №1 запчастини трактори.pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 14:38
|
договір 54 запчастини трактори.pdf | укладений |
30 березня 2020 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2.1. Договору № 54 від 30.03.2020 викласти у новій редакції: « Загальна вартість товару за цим Договором становить 646 938,00 грн (шістсот сорок шість тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 107 823,00 грн (сто сім тисяч вісімсот двадцять три гривні 00 копійок). - за кошти місцевого бюджету (загальний фонд) з реєстраційного рахунку № UA 218201720344350002000031955 в Держказначейській службі України, м. Київ – 100 000,00 грн (сто тисяч гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ. - за кошти місцевого бюджету (спеціальний фонд) з реєстраційного рахунку № UA168201720344301003100031955 в Держказначейській службі України, м. Київ – 546 938,00 грн (п’ятсот сорок шість тисяч дев’ятсот тридцять вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2.1. Договору винесли у новій редакцї, сума договору зменшилася |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |