Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2020-02-16-000052-a a505ce68fb9f4ff69f2fc5894d647463
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2020 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 20:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2020 21:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний А4 Rex Copy 80г/м.кв. 500л. Поставка товару - двома партіями.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
507 пачка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з моменту отримання даного товару на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2020 19:36
Документація на папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оголошена вартість закупівлі
Дата подання: 17 лютого 2020 09:20
Дата відповіді: 17 лютого 2020 12:05
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо дати пояснення стосовно того, чому Ви вже вдруге ставите оголошену вартість закупівлі з заниженою ринковою вартістю?
Відповідь: Оголошена вартість взята з видаткових накладних за грудень 2019 року з урахуванням об'єму закупівлі та економії коштів.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:37
Дата відповіді: 17 лютого 2020 12:05
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) "- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?" В документації (у Додатку 1) зазначена торгова марка та вимоги до еквіваленту товару.
2) "Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ» Всі вимоги до учасників, в тому числі і торгова марка, і вимоги до еквіваленту товару, ЗНОВ Ж ТАКИ вказані в документації, в додатку 1 !!
3) "Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? " Ціна пропозиції повинна включати ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Якщо учасник не є платником ПДВ, він розраховує ціну пропозиції без ПДВ. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію “ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ.
4) "Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?" Ціна пропозиції повинна включати ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. Якщо учасник не є платником ПДВ, він розраховує ціну пропозиції без ПДВ. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію “ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ. Ціна товару визначається з урахуванням витрат на сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів.
Шановний учасник, відкрийте хоч раз документацію, з усіма додатками та умовами договору і прочитайте.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій