Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-02-15-000030-c 8df74004d9d74913a04c18ae4da3d2cd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Гончаренко

+380525642911 ndbi@gutszn.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новомиргородський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190403
Місцезнаходження: 26001, Україна , Кіровоградська обл., м. Новомиргород, Новомиргородський р-н., вулиця Дудченка, буд. 9
Контактна особа: Євген Гончаренко
+380525642911
ndbi@gutszn.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 15:07
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Сир твердий 50%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1200 кілограми
Сир кисломолочний 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 09:48
Перелік змін.doc
24 лютого 2020 09:48
ТД 2020 - сирні продукти зі змінами.doc
24 лютого 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 09:48
Перелік змін.doc
24 лютого 2020 09:48
ТД 2020 - сирні продукти зі змінами.doc
15 лютого 2020 11:39
ТД 2020 - сирні продукти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-15-000030-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОРОНІНА ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3158621106
Дата подання: 20 лютого 2020 18:09
дискримінаційні умови щодо поставки товару.
Вимагаю прибрати із ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ДОДАТКУ 4 пункт 2с лова проте що (у випадку екстреної необхідності Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві день в день )оскільки учасник з іншого регіону не зможе виконати дану вимогу. Таким чином являється дискримінаційною і прописана для того щоб звузити коло потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 09:47
Шановний учасник! Ваша вимога задоволена до Тендерної документації внесено зміни.

Документи

24 лютого 2020 09:47
Перелік змін.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-15-000030-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Штукін Олександр Леонідович, Код ЄДРПОУ:2219919598
Дата подання: 19 березня 2020 17:32
Щодо можливих порушень
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником – Новомиргородський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-15-000030-c ) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 400 000,00 UAH з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 02 березня 2020 р. 11 березня 2020 року Замовником визначено переможцем Учасника - ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та направлено повідомлення про намір укласти договір. Скаржник фізична особа – підприємець Штукін Олександр Леонідович не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки подана ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині: 1) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі: - документальне підтвердження відповідності складських приміщень вимогам ст. 41, 48, Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» надати акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та виданий у 2019 році відповідним управлінням Держпродспоживслужби, із зазначенням в акті потужностей учасника (складське приміщення з холодильною камерою), які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, та реєстраційного номеру потужності, виданого на ім’я учасника. По-перше, в складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " надано акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий 26.02.2020 року, що суперечить вимогам тендерної документації. Адже в тендерній документації встановлено, що акт має бути виданий у 2019 році. По-друге, наданий акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин не містить інформації про перевірку саме складського приміщення з холодильною камерою. В такому разі тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не відповідає вимогам тендерної документації. 2) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі: - довідку учасника щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі**; ** для продукції тваринного походження обов'язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором; для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +50С до +200С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою. Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий 50%, Сир кисломолочний 9%), тобто продукція тваринного походження. Отже, згідно умов тендерної документації для продукції тваринного походження обов'язкова наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " надано довідку про наявність транспорту наступного змісту: Подана в складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " довідка про наявність транспорту не підтверджує відповідність типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі, так як не вказано щодо обладнання автомобіля рефрижераторного типу термореєстратором. Додатково повідомляємо, що термореєстратор (термотестер) - засіб для контролю за температурою з можливістю документування отриманих даних в електронному, паперовому або іншому вигляді (ЗМІНИ до Правил транспортування та зберігання ветеринарних препаратів, субстанцій, готових кормів, кормових добавок та засобів ветеринарної медицини у ветеринарних аптеках, їх структурних підрозділах, на базах, складах тощо). Отже, тендерна пропозиця ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не відповідає вимогам тендерної документації. 3) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі: Додатково в складі тендерної пропозиції надати копію документу у вигляді свідоцтва/сертифікату, що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи, яка є відповідальною за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базується на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та/або обігу харчових продуктів та підвищення її кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, включаючи вимоги стандарту ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга. В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не надано копію документу у вигляді свідоцтва/сертифікату, що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи, яка є відповідальною за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базується на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та/або обігу харчових продуктів та підвищення її кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, включаючи вимоги стандарту ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга. 4) В Додатку 3 тендерної документації встановлено, що Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, наступного рекомендованого (орієнтовного) змісту: "Ми, _____, надаємо для участі в закупівлі повністю достовірну інформацію про відсутність підстав для відхилення поданої нами пропозиції згідно з додатком 3 тендерної документації. У випадку встановлення Замовником наявності підстав для відхилення нашої пропозиції (за даними, що містяться у відкритих реєстрах станом на дату розгляду пропозиції), подана нами пропозиція буде відхилена". В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не надано вище вказаний документ. 5) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі: - Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно додатка 2.3. тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів (укладений не раніше 2017 року). Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до додатка 2.3. тендерної документації, копії договорів (повністю виконаний) та копії видаткової накладної або копії актів прийомки передачі чи копії інших документів, які повинні свідчити про виконання договору в повному обсязі на який є посилання у відомості складеній за вищенаведеним додатоком 2.3. за умови, що інформацію про таку закупівлю можна перевірити через електронну систему закупівель. В Додатку 2.3 встановлено, що учасник не повинен відступати від встановленої форми та заповнює всі необхідні графи НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності) ВІДОМОСТІ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ № з/п Найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі») В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" надано довідку з відомостями про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, що не містить інформації про номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" надано лист-пояснення наступного змісту: Отже, тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації. По-перше, надана довідка з відомостями про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі не містить інформації про номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі»). По-друге, надану ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" інформацію про аналогічні договори не можна перевірити через електронну систему закупівель. Отже, тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена згідно чинного законодавства . Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-02-15-000030-c на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти в частині визначення переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ". 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару кодом ДК 021:2015 – 15540000-5 Сирні продукти (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-15-000030-c). Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-02-15-000030-c. Фізична особа-підприємець О.Л. Штукін
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2020 21:03
Рішення від 23.03.2020 № 5414 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 21:03
рішення від 08.04.2020 № 6739.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Згідно рішення № 6739-р/пк-пз від 08.04.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати протокольне рішення від 11 березня 2020 року про визнання переможцем закупівлі ДК 021:2015 –15540000-5 «Сирні продукти» ФОП Лінчевського С.М., оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-15-000030-c.
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2020 10:36

Документи подані скаржником

19 березня 2020 17:32
Платіжне доручення
19 березня 2020 17:32
Скарга АМКУ

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " 264 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макарова Христина Володимирівна 248 256,00
UAH з ПДВ
248 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штукін Олександр Леонідович 278 400,00
UAH з ПДВ
278 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 22:53
Електронний підпис
11 березня 2020 22:27
Довідка про несудимість.pdf
04 березня 2020 19:21
Електронний підпис
01 березня 2020 15:15
Електронний підпис
01 березня 2020 15:14
Техпаспорт.pdf
01 березня 2020 15:14
Санобробка транспорту.pdf
01 березня 2020 15:14
Рішення про потужності.pdf
01 березня 2020 15:14
Права водія-експедитора.pdf
01 березня 2020 15:14
Копія паспорта.pdf
01 березня 2020 15:14
Інформація ст.17.pdf
01 березня 2020 15:14
Експлуатаційний дозвіл.pdf
01 березня 2020 15:14
Дератизація приміщення.pdf
01 березня 2020 15:14
АКТ державного контролю.pdf
01 березня 2020 15:14
Технічні вимоги.pdf
01 березня 2020 15:14
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2020 15:14
Сертифікати якості.pdf
01 березня 2020 15:14
Проект Договору.pdf
01 березня 2020 15:14
Аналогічні Договори.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 10:20
Паспорт.pdf
02 березня 2020 10:20
ІПН.pdf
02 березня 2020 10:20
Витяг.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 10:02
Електронний підпис
02 березня 2020 10:00
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "

ФОП Макарова Христина Володимирівна

ФОП Штукін Олександр Леонідович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "
#2861514135
Рішення скасоване 240 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:17
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "
#2861514135
Відхилено 240 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 13:02
ФОП Макарова Христина Володимирівна
#3629600786
Відхилено 248 256,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:31
ФОП Штукін Олександр Леонідович
#2219919598
Відхилено 278 400,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 11:01

Інформація про відміну

Дата відміни
29 квітня 2020 11:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі