Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-02-15-000027-c 54b1c015c593458590981cc7a39fe0f5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Гончаренко

+380525642911 ndbi@gutszn.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новомиргородський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190403
Місцезнаходження: 26001, Україна , Кіровоградська обл., м. Новомиргород, Новомиргородський р-н., вулиця Дудченка, буд. 9
Контактна особа: Євген Гончаренко
+380525642911
ndbi@gutszn.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:49
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 290,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограми
Сухофрукти суміш вагова (сушені яблуко, груша, вишня, тощо не копчені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кілограми
Родзинки оброблені вагові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1000 кілограми
Повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2300 кілограми
Томатна паста концентрована 25%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
400 кілограми
Кабачки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2000 кілограми
Огірки солоні фасовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
800 кілограми
Ікра кабачкова натуральна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кілограми
Горошок зелений консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кілограми
Квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кілограми
Фрукти (ягоди)
консервовані в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
800 кілограми
Горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26001, Україна, Кіровоградська область, місто Новомиргород, вулиця Дудченка, буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2020 11:07
ТД 2020 - оброблені овочі та фруктиі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальна
Дата подання: 17 лютого 2020 18:45
Дата відповіді: 19 лютого 2020 13:15
Шановний замовнику! Горох колотий не відноситься до оброблених фруктів та овочів .Горох колотий відноситься до картолі. Внесіть зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику, при закупівлі товарів (окрім будівель, споруд та медикаментів), предмет закупівлі визначається за четвертою цифрою класифікатора ДК 021:2015 із зазначенням конкретної назви предмету закупівлі, тобто горох колотий код CPV 15331133-8. З огляду на викладене, Ваша вимога не може бути задоволена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-15-000027-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Волкова Любов Олександрівна, Код ЄДРПОУ:3043819062
Дата подання: 19 березня 2020 17:16
Щодо можливих порушень
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовником – Новомиргородський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару за кодом код ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-15-000027-c) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 430 000,00 UAH з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 01 березня 2020 р. 10 березня 2020 року Замовником визначено переможцем Учасника - ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " та направлено повідомлення про намір укласти договір. Скаржник – фізична особа-підприємець Волкова Любов Олександрівна не погоджується з рішенням Замовника щодо визначенням переможцем – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ ", оскільки подана ним тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині: 1) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі: - документальне підтвердження відповідності складських приміщень вимогам ст. 41, 48, Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» надати акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та виданий у 2019 році відповідним управлінням Держпродспоживслужби, із зазначенням в акті потужностей учасника (складське приміщення з холодильною камерою), які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, та реєстраційного номеру потужності, виданого на ім’я учасника. По-перше, в складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " надано акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, що виданий 26.02.2020 року, що суперечить вимогам тендерної документації. Адже в тендерній документації встановлено, що акт має бути виданий у 2019 році. По-друге, наданий акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин не містить інформації про перевірку саме складського приміщення з холодильною камерою. В такому разі тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не відповідає вимогам тендерної документації. 2) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі: Додатково в складі тендерної пропозиції надати копію документу у вигляді свідоцтва/сертифікату, що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи, яка є відповідальною за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базується на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та/або обігу харчових продуктів та підвищення її кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, включаючи вимоги стандарту ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга. В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " не надано копію документу у вигляді свідоцтва/сертифікату, що Учасник забезпечив належну підготовку та підвищення кваліфікації особи, яка є відповідальною за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базується на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та/або обігу харчових продуктів та підвищення її кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, включаючи вимоги стандарту ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга. 3) В додатку 2 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, в тому числі: - Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно додатка 2.3. тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів (укладений не раніше 2017 року). Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до додатка 2.3. тендерної документації, копії договорів (повністю виконаний) та копії видаткової накладної або копії актів прийомки передачі чи копії інших документів, які повинні свідчити про виконання договору в повному обсязі на який є посилання у відомості складеній за вищенаведеним додатоком 2.3. за умови, що інформацію про таку закупівлю можна перевірити через електронну систему закупівель. В Додатку 2.3 встановлено, що учасник не повинен відступати від встановленої форми та заповнює всі необхідні графи НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності) ВІДОМОСТІ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ № з/п Найменування замовника, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість Номер та дата укладеного договору Вартість виконаного договору, грн. Контактна особа замовника, телефон Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі») В складі тендерної пропозиції ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" надано довідку з відомостями про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, що не містить інформації про номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" надано лист-пояснення наступного змісту: Отже, тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації. По-перше, надана довідка з відомостями про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі не містить інформації про номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (або на веб-порталі з питань публічних закупівель) (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель» або у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі»). По-друге, надану ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" інформацію про аналогічні договори не можна перевірити через електронну систему закупівель. Отже, тендерна пропозиція ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена згідно чинного законодавства . Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-02-15-000027-c на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі в частині визначення переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ". 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Учасника – ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" у відкритих торгах на закупівлю товару кодом ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-15-000027-c). Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-02-15-000027-c. Фізична особа-підприємець Л.О. Волкова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2020 17:55
рішення від 23.03.2020 №5384 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 17:54
рішення від 08.04.2020 №6710 .pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 21:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Згідно рішення № 6710-р/пк-пз від 08.04.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати протокольне рішення від 10 березня 2020 року про визнання переможцем закупівлі ДК 021:2015 –15330000-0 «Оброблені овочі та фрукти» ФОП Лінчевського С.М., оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-15-000027-c.
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2020 10:32

Документи подані скаржником

19 березня 2020 17:16
Скарга АМКУ
19 березня 2020 17:16
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ " 383 900,00
UAH з ПДВ
383 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волкова Любов Олександрівна 427 240,00
UAH з ПДВ
427 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мукосєєва Олена Кас'янівна 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 22:31
Електронний підпис
11 березня 2020 22:30
Довідка про несудимість.pdf
01 березня 2020 00:45
Електронний підпис
01 березня 2020 00:44
Техпаспорт.pdf
01 березня 2020 00:44
Санобробка транспорту.pdf
01 березня 2020 00:44
Рішення про потужності.pdf
01 березня 2020 00:44
Права водія-експедитора.pdf
01 березня 2020 00:44
Копія паспорта.pdf
01 березня 2020 00:44
Інформація ст.17.pdf
01 березня 2020 00:44
Експлуатаційний дозвіл.pdf
01 березня 2020 00:44
Дератизація приміщення.pdf
01 березня 2020 00:44
АКТ державного контролю.pdf
01 березня 2020 00:44
Технічні вимоги.pdf
01 березня 2020 00:44
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2020 00:44
Сертифікати якості.pdf
01 березня 2020 00:44
Проект Договору.pdf
01 березня 2020 00:44
Аналогічні Договори.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 11:45
Електронний підпис
01 березня 2020 11:43
Реєстр.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 11:48
Выписка оригинал 123(1) (1).pdf
01 березня 2020 11:48
Выписка оригинал 123(2) (1).pdf
01 березня 2020 11:48
3 гр.Витяг оригинал pdf (2).pdf
01 березня 2020 11:48
ИНН оригинал (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "

ФОП Волкова Любов Олександрівна

ФОП Мукосєєва Олена Кас'янівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "
#2861514135
Рішення скасоване 383 900,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:12
ФОП "ЛІНЧЕВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ "
#2861514135
Відхилено 383 900,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 14:11
ФОП Волкова Любов Олександрівна
#3043819062
Відхилено 427 240,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 16:25
ФОП Мукосєєва Олена Кас'янівна
#2923409365
Відхилено 430 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 10:59

Документи

28 квітня 2020 16:25
Електронний підпис
28 квітня 2020 16:24
Протокол 28.04.2020.doc

Документи

29 квітня 2020 10:59
Електронний підпис
29 квітня 2020 10:59
Протокол 29.04.2020.pdf
28 квітня 2020 16:26
Звіт з ЄДР (припинено)
28 квітня 2020 16:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
29 квітня 2020 10:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі