Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
17 898 369,60 UAH
UA-2020-02-14-003717-c 26062d27a6db43e483d96b137cd3e26b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Іванович Бойко

+380683629926 gora.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гірська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363647
Вебсайт: http://www.gora-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Дмитро Іванович Бойко
+380683629926
gora.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 23:42
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:28
Очікувана вартість: 17 898 369,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 983,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області
(Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Місце виконання робіт :
- вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області

Обсяг: детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 31.03.2021 року
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Україна, Київська область, с.Гора Бориспільського району , вул.Тургенєва, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність умов тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 20 лютого 2020 23:13
У додатку №5 до тендерної документації стр 66 договірна ціна -тверда, на стр 67 договірна ціна динамічна , у додатку №9 проекту договору п. 3.2 договірна ціна -тверда, додаток № 1 до договору підряду по формі 9 договірна ціна вказана динамічна, додаток №2 по формі 9 договірна ціна вказана динамічна. Просимо надати відповідь який вид договірної ціни вважати вірним , та привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Договорна ціна - тверда. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-003717-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 11 березня 2020 00:44
Дискримінація
Неправомірно
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2020 17:45
відсутні документальні обгрунтування

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-05-000014 ● 94e6bea2f9574eb7bf9f54d7b6cf4bfb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-02-14-003717-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-10 15:40:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області, очікуваною вартістю 17 898 369,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Яким чином вами визначено переможцем процедури закупівлі
ПАТ «БКБМ» при наявній невідповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам договору в тендерній пропозиції ПАТ «БКБМ».

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-12 12:16:19

Пояснення

1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Очікувана вартість процедури закупівлі «Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)» (UA-2020-02-14-003717-c) розрахована та визначена на підставі виготовленого робочого проекту з Капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області. Даний проект пройшов експертизу та отримав Експертний звіт №V-0530-18/ПРОЕКСП від 13.12.2018 року в якому зазначена загальна кошторисна вартість об’єкту. Копія висновку та додатку до нього додається.
2. Яким чином вами визначено переможцем процедури закупівлі ПАТ «БКБМ» при наявній невідповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам договору в тендерній пропозиції ПАТ «БКБМ».
У відповідності до вимог тендерної документації, а саме Додатку 9 до тендерної документації, Замовником було передбачено, що: * Зазначені в цьому проекті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти..
Додатки до договору оформлювати згідно рекомендацій Мінрегіонбуду.
Тому будь-які коригування договору є правомірними і не суперечать вимогам тендерної документації та законодавства у сфері закупівлі.
В ході проведення кваліфікації учасника, учасником ПАТ «БКБМ», до електронної системи закупівель було подано весь пакет документів який не суперечив умовам тендерної документації замовника. Як результат замовником визначено переможцем ПАТ «БКБМ» та складено протокол про намір укласти договір.
По закінченню строку оскарження, між Учасником та Замовником був підписаний договір від 03.04.2020 №03/04 та опублікований в системі електронних закупівель.
Пізніше замовником було встановлено технічну помилку в Договорі та направлено лист до ПАТ «БКБМ» від 01.06.2020 № 105302-20-20 яким Гірська сільська рада просить доперерахувати забезпечення договору згідно вимог тендерної документації.
Копія листа додається.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-12 15:55:22

По надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області, очікуваною вартістю 17 898 369,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином, на підставі яких документів та на яку суму
ПАТ «БКБМ» перераховано кошти для забезпечення виконання укладеного договору від 03.04.2020 № 03/04 відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації по закупівлі за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-15 13:41:04

Пояснення

1. Яким чином, на підставі яких документів та на яку суму ПАТ «БКБМ» перераховано кошти для забезпечення виконання укладеного договору від 03.04.2020 № 03/04 відповідно до пункту 6 розділу 6 тендерної документації по закупівлі за номером ID: UA-2020-02-14-003717-c.

Кошти перераховані на розрахунковий рахунок сільської ради, як забезпечення виконання договору, на підставі пункту 6 розділу 6 тендерної документації замовника в сумі 84907,93 гривень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до зовов'язання за результатами моніторингу надаємо, документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та підтвердні документи. Порушення усунуто.

2020-06-25 12:25:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На запит Держаудитслужби щодо надання пояснення, інформації та документів Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту не надав через електронну систему закупівель документи, що підтверджують перерахування коштів на розрахунковий рахунок сільської ради, як забезпечення виконання договору, на підставі пункту 6 розділу 6 тендерної документації Замовника (16 981 586,37 х 5% = 849 079,32 грн).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 15 567 822,21
UAH з ПДВ
15 567 822,21
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" 16 981 586,37
UAH з ПДВ
16 981 586,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 09:40
Електронний підпис
03 березня 2020 09:39
Кошторис_ПДВ.rar
03 березня 2020 09:39
Кошторис_doc_imd_rtf.rar
03 березня 2020 09:39
7-Проект договору.pdf
03 березня 2020 09:39
Тен пропоз.pdf
01 березня 2020 16:58
Електронний підпис
01 березня 2020 16:58
Довідки пдф.rar
01 березня 2020 16:54
Електронний підпис
01 березня 2020 16:53
Листи згоди.pdf
01 березня 2020 16:53
7-Технічне завдання.pdf
01 березня 2020 16:53
Дові про незалу субпідр.pdf
01 березня 2020 16:53
7-Проект договору.pdf
01 березня 2020 16:53
Довідка про працівни.pdf
01 березня 2020 16:53
Гаран лист про достовір.pdf
01 березня 2020 16:53
Тен пропоз.pdf
01 березня 2020 16:53
Довідка довкілля.pdf
01 березня 2020 16:53
Дов по ст17.pdf
01 березня 2020 16:53
підтвердж.pdf
01 березня 2020 16:53
довідки.pdf
01 березня 2020 15:32
Дипломи_працівників.rar
01 березня 2020 15:32
Дипломи_працівників 1.rar
01 березня 2020 15:09
Кошторис_doc_imd_rtf.rar
01 березня 2020 15:08
Штатний розпис.rar
01 березня 2020 15:08
Інші документи.rar
01 березня 2020 15:08
Інші документи_1.rar
01 березня 2020 15:08
аналогічні договора_2.rar
01 березня 2020 15:08
аналогічні договора_1.rar
01 березня 2020 15:08
аналогічні договора_3.rar
01 березня 2020 15:08
Працівники_2.rar
01 березня 2020 15:08
працівники.rar
01 березня 2020 15:08
Сертифікати 1.rar
01 березня 2020 15:08
Інші документи_2.rar
01 березня 2020 15:07
аналогічні договора_4.rar
01 березня 2020 15:07
Сертифікати.rar
01 березня 2020 15:07
Техніка,Офіс,Склад.rar
01 березня 2020 15:07
Аналогічні договори.rar
01 березня 2020 15:07
Кошторис_ПДВ.rar
01 березня 2020 15:07
Кошторисник.rar
01 березня 2020 15:07
Відгуки.rar
01 березня 2020 15:07
Техпаспорти.rar

Публічні документи

18 березня 2020 16:30
Електронний підпис
18 березня 2020 16:30
Електронний підпис
18 березня 2020 15:59
Довідка ст 17.pdf
18 березня 2020 15:59
Довідка МВС України.pdf
13 березня 2020 14:52
Електронний підпис
13 березня 2020 14:38
Дефектні акти.pdf
13 березня 2020 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 13:19
Електронний підпис
29 лютого 2020 13:09
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 13:03
Підписаний_Лицензия.pdf
29 лютого 2020 13:03
Підписаний_G0220-3161-GL_tender.pdf
29 лютого 2020 13:03
Довідка.pdf
29 лютого 2020 13:00
Додатки до договору.pdf
29 лютого 2020 13:00
Лист відгук.pdf
29 лютого 2020 13:00
Статут скан копія.pdf
29 лютого 2020 12:58
Копії ліцензій.pdf
29 лютого 2020 12:57
Інформаційний лист.pdf
29 лютого 2020 12:57
Інформаційний лист 2.pdf
29 лютого 2020 12:56
Загальні відомості.pdf
29 лютого 2020 12:55
Довідка ст 236 ГКУ.pdf
29 лютого 2020 12:55
Довідка про санкції.pdf
29 лютого 2020 12:54
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 12:54
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ПРАТ "БКБМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 15 567 822,21
UAH з ПДВ
10 березня 2020 22:55
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
Переможець 16 981 586,37
UAH з ПДВ
16 березня 2020 21:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 21:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
16 981 586,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 16:57
15654032,15.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 12:20
ДУ 1 БКБМ.pdf зміни до договору
25 червня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:35
Договір ДНЗ 2020.pdf укладений
03 квітня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в договорі
Номер договору про закупівлю: №03/04
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №03/04 від 03.04.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів, зміна сторони, продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: №03/04
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №03/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML