Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фурнітура різна ДК 021:2015:39290000-1 (лінійка офісна пластмасова, рамка формату А5, рамка формату А4)
Очікувана вартість
32 800,00 UAH
UA-2020-02-14-003673-c ● 45fc8def2cf1402da57c95195c84b811
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва +380442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 21:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 32 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 328,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Лінійка офісна пластмасова, рамка формату А5, рамка формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 21:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 21:54 |
Документація.docx | |
14 лютого 2020 21:54 |
Протокол 53.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Замовником у Додатку 2 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація використано вираз «або еквівалент». Зважаючи на зазначене, повідомляємо, що, у разі якщо постачальником буде запропоновано товар який повністю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиція Постачальника буде прийнята до розгляду.
- Вимогами до Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом вищезазначеної закупівлі, визначеними у Додатку 1, передбачається, що у разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.
- Вимогами до Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом вищезазначеної закупівлі, визначеними у Додатку 1, передбачається, що у разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
32 628,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2020 18:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій