Фурнітура різна ДК 021:2015:39290000-1 (лінійка офісна пластмасова, рамка формату А5, рамка формату А4)
Очікувана вартість
32 800,00 UAH
UA-2020-02-14-003673-c 45fc8def2cf1402da57c95195c84b811
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа замовника: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 32 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 328,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Лінійка офісна пластмасова, рамка формату А5, рамка формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 лютого 2020 21:55
Електронний цифровий підпис
14 лютого 2020 21:54
Документація.docx
14 лютого 2020 21:54
Протокол 53.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:35
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Замовником у Додатку 2 до Документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у разі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, технічна специфікація використано вираз «або еквівалент». Зважаючи на зазначене, повідомляємо, що, у разі якщо постачальником буде запропоновано товар який повністю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» пропозиція Постачальника буде прийнята до розгляду.
- Вимогами до Пропозиції на участь в процедурі закупівлі за предметом вищезазначеної закупівлі, визначеними у Додатку 1, передбачається, що у разі надання пропозиції учасником-неплатником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 32 628,00
UAH з ПДВ
32 628,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:03
Пропозиція.pdf
20 лютого 2020 11:03
Лист-згода.pdf
20 лютого 2020 11:03
Уставные документы.rar
20 лютого 2020 11:03
Документы.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 32 628,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2020 18:03

Документи

25 лютого 2020 18:03
sign.p7s
25 лютого 2020 18:02
Протокол 53-1.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку