Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80; конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5, конверт формату С-6, конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції); набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер №23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; набір настільний дерев’яний; фліпчарт (дошка для писання маркером))
Очікувана вартість
2 214 950,00 UAH
UA-2020-02-14-003660-c c47dff177e8a4a6ea231e38b41aa92d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 21:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 214 950,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

14 лютого 2020 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 21:35
Оголошення 30190000-7.pdf
14 лютого 2020 21:35
Протокол 60.pdf
14 лютого 2020 21:35
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-003660-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 лютого 2020 09:44
Вимога щодо лоту "3. Офісне устаткування та приладдя різне"
Шановний Замонику! Після вивчення тендерної документації до закупівлі UA-2020-02-14-003660-c нами було встановлено деяку невідповідність або неточність у технічних характеристиках товару,а саме:
Поз. "набір настільний без наповнення" - мінімальна кількість відділень підставки, що обертається, становить 10, тому просимо внести відповідні зміни в технічні вимоги.
Поз. "степлер до 25 арк." - вимагається довжина корпуса 10 см, але степлера довжиною рівно 100 мм з вказаним додатковими характеристиками немає на ринку України. Тому просимо внести мінімально допустимі допуски.
Поз. "скріпки 25 мм" - скріпки вказаного розміру не мають насічок для міцного утримання паперу, тому промимо видалити дану характеристику.
Поз. "підставка для наколювання чеків" вказаний колір срібний, але на даний момент на ринку України відсутній товар вказаного кольору, тому просимо внести як альтернативний колір - колір "чорний".
Поз. "ручки кулькові сині" та поз. "ручки кулькові чорні" - в назві товару вказано, що ручка кулькова, в технічних характеристиках зазнечено, що чорнило повинно бути на масляній основі. Ручка кулькова та ручка масляна мають різні чорнила, тому просимо змінити або технічні вимоги, або назву товара в залежності від того, яка ручка мається на увазі.
Поз. "маркер (набір 4 шт)" - вказаний тип-перманентний, але кольори маркерів вказані типу- текстовиділювачі. Просимо внести зміни в залежності від того, який маркер вимагається.
Враховуючи, що в тендерній документації є вимога на вказання торгової марки та моделі товару, просимо внести вищевказані зміни задля виключення можливості маніпуляцій через помилки в технічних вимогах тендернї документації.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 17:47
Замовником у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимоги ст.ст. 3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та надаються наступні роз’яснення: Замовником визначено предмет закупівлі та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22 Закону та виходячи з потреб Замовника. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників та можливості запропонувати канцелярські товари інших виробників, якісні ознаки якого відповідають встановленим у Додатку
№ 3 до Тендерної документації вимогам. Вся необхідна інформація є в сертифікатах якості канцелярських товарів виробника, які надаються Учасниками.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-003660-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 13 березня 2020 17:04
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Учасником ТОВ "Український папір" не підтверджено Інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та не виконано вимоги розділів 1 та 6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції».
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 17.03.2020 № 5012.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 10:58

Документи подані скаржником

13 березня 2020 17:04
Скарга АМКУ від 13.03.20.pdf
13 березня 2020 17:04
Протокол 60-1.pdf
13 березня 2020 17:04
платіжне доручення 20091.pdf

Документи Органу Оскарження

18 березня 2020 10:58
рішення від 17.03.2020 № 5012.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 638 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 385,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49155 UAH

Аукціон

Початок: 03 березня 2020 15:52
Закінчення: 03 березня 2020 16:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18185 шт
Папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10
Дата доставки: 01 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 17 лютого 2020 17:20
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:10
добрий день ! Відповідно вимог у Додаток3до тендерної документації ,маємо таке ;Характеристика паперу: По-перше :Класифікація паперу: клас «С»; та Білизна по CIE згідно ISO 11475, % : ≥ 141 Якщо Учасник надає папір Білизна по CIE згідно ISO 11475, % якого вище 158 .то це вже Клас "В"...,якщо вище 168 .то це вже клас А, таким чином виконується вимога відповідно показника Білизна по CIE згідно ISO 11475, % : ≥ 145 . але не виконується вимога Класифікація паперу: клас «С»... На наш погляд вимоги до паперу . Класифікація паперу: клас «С» потрібно видалити з вимог. По-друге : Формат аркушу паперу згідно ISO 216: А4;зрозуміло,що ISO 216 — стандарт розмірів паперу, що використовується більшістю країн в наш час. Цей стандарт визначає добре відомий формат паперу А4 . Та на жаль виробники паперу у документах якості не вказують "Формат аркушу паперу згідно ISO 216" . а вказують лише "папір формата А4 (210*297 мм). На наш погляд вимоги до паперу в частині Формат аркушу паперу згідно ISO 216: А4 слід викласти в редакції "папір формата А4 (210*297 мм)" По-третє:Показники якості паперу повинні відповідати вимогам ISО 9001:2000 – сертифікація в системі управління якістю, ISО 14001:2004 – екологічна сертифікація, На наш погляд вимоги в цій частині потрібно викласти в наступній редакції Показники якості паперу повинні відповідати вимогам ISО 9001:2015– сертифікація в системі управління якістю, ISО 14001:2015,бо в на теперешній час діє сретифікація ISО 9001:2015 та ISО 14001:2015, а ISО 9001:2000 та ISО 14001:2004 втратили чинність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Міністерством юстиції як Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, з урахуванням реальної потреби та специфіки використання паперу згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено технічні, якісні та кількісні характеристики. Під час визначення характеристик було дотримано принципів здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників, а саме застосовано значення «≥», що сприятиме збільшенню кола учасників та постачанню якісного товару за вигідною ціною, звуження значення технічних параметрів може призвести до дискримінації виробників та постачальників даної продукції. Щодо сертифікатів та стандартизації, слід зазначити, що на даний час нормативно-правові акти, стандарти та правила щодо якості, зокрема стандарти ISO є у вільному доступі в мережі інтернет. Згідно вимоги Додатку 3 до тендерної документації на цю закупівлю, всі товари, що поставлятимуться Учасником відповідають вимогам нормативно-правових актів, стандартів та правил щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, що підтверджуюється відповідними документами, стандартами тощо. Так, Учасником у складі тендерної пропозиції має бути поданий підписаний та заповнений додаток 3 до тендерної документації. В разі постачання товарів, що не відповідатимуть вказаним стандартам ISO, такі товари не будуть прийняті Замовником.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 17 лютого 2020 17:51
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:12
Доброго дня!Не зрозумілі вимоги тобто "Всі товари, що поставлятимуться Учасником відповідають вимогам нормативно-правових актів, стандартів та правил щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, що підтверджуюється відповідними документами, стандартами тощо." Учачсник повинен надати Довідку в довільній формі ,чи може Ви маєти на увазі якість документи якості наприклад паспорти якості або сертифікати якості продукціії. А для підтвердження єкологічності мабуть потрібно надати Копії сертифікатів ISO виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, завірені печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні , чи те ж достатньо Довідки в довільній формі. Та на таку вимогу "В товарах, не містяться шкідливі речовини, сполуки, отруйні речовини або ж небезпечні хімічні елементи." потрібно надати Копію висновку або іншого документу на запропонований товар, які підтверджуює безпеку використання в заявленій сфері застосування..або довідку в довільній формі. Та на таку вимогу " Товар є новим, має відповідну упаковку із зазначенням найменування товару, виробника та марки товару. Упаковка є цілою та непошкодженою та забезпечує зберігання товару всередині неї на протязі одного року. На товарі відсутня будь-яка символіка, політична реклама чи букви, символи, позначки, тощо нанесені без згоди Міністертсва юстиції України, окрім найменування виробника і моделі виробу а також інформації повязаної з виготовленням такого товару, номер, дата виробництва тощо, а також написи погоджені з Міністерствлм юстиції України." що потрібно надати: довідку в довільній формі , чи мабуть фото товару який Учасник має постачати ... Та на таку вимогу "Товари виготовлені не пізніше ніж за рік до дати подання тендерної пропозиції." що потрібно надати: довідку в довільній формі , чи мабуть документ якості в якому в наявності дата складання . Дякую за порозуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 3 до тендерної документації до закупівлі за предметом: «Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80; конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5; конверт формату С-6; конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції); набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер № 23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером))» визначені вимоги щодо якості та кількості товарів, їхні технічні характеристики, а також інші вимоги зокрема, щодо безпечності та упакування. На виконання цих вимог Учасник має заповнити та підписати форму згідно додатку 3 до тендерної документації, підписуючи таку форму Учасник погоджується з умовами, щодо відповідності товарів, що пропонуються ним до постачання вимогам Замовника, в разі невідповідності товару вимогам Замовника такий товар Замовником прийнятий не буде. Довідок у довільній формі згідно вищевказаних вимог додатку 3 до тендерної документації Замовник не запитує.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 17 лютого 2020 17:57
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:12
Доброго дня!Не зрозумілі вимоги тобто "Всі товари, що поставлятимуться Учасником відповідають вимогам нормативно-правових актів, стандартів та правил щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, що підтверджуюється відповідними документами, стандартами тощо." Учачсник повинен надати Довідку в довільній формі ,чи може Ви маєти на увазі якість документи якості наприклад паспорти якості або сертифікати якості продукціії. А для підтвердження єкологічності мабуть потрібно надати Копії сертифікатів ISO виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, завірені печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні , чи те ж достатньо Довідки в довільній формі. Та на таку вимогу "В товарах, не містяться шкідливі речовини, сполуки, отруйні речовини або ж небезпечні хімічні елементи." потрібно надати Копію висновку або іншого документу на запропонований товар, які підтверджуює безпеку використання в заявленій сфері застосування..або довідку в довільній формі. Та на таку вимогу " Товар є новим, має відповідну упаковку із зазначенням найменування товару, виробника та марки товару. Упаковка є цілою та непошкодженою та забезпечує зберігання товару всередині неї на протязі одного року. На товарі відсутня будь-яка символіка, політична реклама чи букви, символи, позначки, тощо нанесені без згоди Міністертсва юстиції України, окрім найменування виробника і моделі виробу а також інформації повязаної з виготовленням такого товару, номер, дата виробництва тощо, а також написи погоджені з Міністерствлм юстиції України." що потрібно надати: довідку в довільній формі , чи мабуть фото товару який Учасник має постачати ... Та на таку вимогу "Товари виготовлені не пізніше ніж за рік до дати подання тендерної пропозиції." що потрібно надати: довідку в довільній формі , чи мабуть документ якості в якому в наявності дата складання . Дякую за порозуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 3 до тендерної документації до закупівлі за предметом: «Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80; конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5; конверт формату С-6; конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції); набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер № 23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером))» визначені вимоги щодо якості та кількості товарів, їхні технічні характеристики, а також інші вимоги зокрема, щодо безпечності та упакування. На виконання цих вимог Учасник має заповнити та підписати форму згідно додатку 3 до тендерної документації, підписуючи таку форму Учасник погоджується з умовами, щодо відповідності товарів, що пропонуються ним до постачання вимогам Замовника, в разі невідповідності товару вимогам Замовника такий товар Замовником прийнятий не буде. Довідок у довільній формі згідно вищевказаних вимог додатку 3 до тендерної документації Замовник не запитує.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 18 лютого 2020 13:08
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:11
Добрий день ! вимоги до папер Характеристика: Формат аркушу паперу згідно ISO 216: А4; Класифікація паперу: клас ”С”; Кількість аркушів в пачці, шт. 500; Щільність згідно ISO 536, г/м2: 80±4%; Товщина листа згідно ISO 534, мкм: ≥ 99; Непрозорість згідно ISO 2471, %: ≥ 90; Білизна по CIE згідно ISO 11475, % : ≥ 141; Яскравість (ISO brightness) згідно ISO 2470, %: ≥ 95; Виготовлення паперу без важких металів. Показники якості паперу повинні відповідати вимогам ISО 9001:2000 – сертифікація в системі управління якістю, ISО 14001:2004 – екологічна сертифікація, ISО 9706 – опір старінню. Упаковка – зручна, вологостійка, пачки паперу повинні бути спаковані в картонні коробки, скріплені пластиковою стрічкою. Запитання: перше- виконуючи вимоги Стаття 22. Тендерна документація ч.3."Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля" .Ви вимагаєте що "Показники якості паперу повинні відповідати вимогам ISО 9001:2000 – сертифікація в системі управління якістю, ISО 14001:2004 – екологічна сертифікація, ISО 9706 – опір старінню." та чомусь, не вимагаєте надати у складі саме копії сертифікатів ISО 9001, ISО 14001,ISО 9706 надані виробнику на виробництво паперу, аби удосконалитись в дійсності вищевказних сертифікатів. друге -виходячи с вищевказаного запитання на наш погляд , доцільне витребувати фото упаковки або фото ящика паперу з наявнісю ISО 9001, ISО 14001.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Міністерством юстиції як Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, з урахуванням реальної потреби та специфіки використання паперу згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено технічні, якісні та кількісні характеристики. Під час визначення характеристик було дотримано принципів здійснення закупівель, зокрема недискримінації учасників, а саме застосовано значення «≥», що сприятиме збільшенню кола учасників та постачанню якісного товару за вигідною ціною, звуження значення технічних параметрів може призвести до дискримінації виробників та постачальників даної продукції. Щодо сертифікатів та стандартизації, слід зазначити, що на даний час нормативно-правові акти, стандарти та правила щодо якості, зокрема стандарти ISO є у вільному доступі в мережі інтернет. Згідно вимоги Додатку 3 до тендерної документації на цю закупівлю, всі товари, що поставлятимуться Учасником відповідають вимогам нормативно-правових актів, стандартів та правил щодо якості, екологічності та безпечності такої продукції, що підтверджуюється відповідними документами, стандартами тощо. Так, Учасником у складі тендерної пропозиції має бути поданий підписаний та заповнений додаток 3 до тендерної документації. В разі постачання товарів, що не відповідатимуть вказаним стандартам ISO, такі товари не будуть прийняті Замовником.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 18 лютого 2020 13:11
Дата відповіді: 19 лютого 2020 17:12
Добрий день ! Чи буде роздивлятись, Вами папір який виготовлений на фабриках , які расташовані на території Російської Федерації.Дякуємо
Відповідь: Згідно пункту 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції Загальних положень тендерної документації до закупівлі за предметом: «Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015:30190000-7 (папір Ф А-4/80; папір Ф А-5/80; конверт формату Е-4; конверт формату С-4; конверт формату С-5; конверт формату С-6; конверт формату С-4 (для відправки секретної кореспонденції); конверт формату С-3 (для відправки секретної кореспонденції); набір настільний без наповнення; набір настільний дерев’яний; підставка під папір для нотаток; диспенсер для скріпок; зволожувач для пальців; антистеплер; cтеплер; cтеплер № 23; скоби металеві; скріпки; біндери; закріпки для дироколу; підставки для наколювання чеків; кнопки-цвяшки; дирокол 10 арк; дирокол 100 арк; точилка металева для олівців; канцелярський ніж; леза для канцелярських ножів; ручки; ручки з логотипом; стрижень кульковий; стрижень гельовий; маркер (набір 4шт); маркери для дошки з мочалкою; маркер перманентний; штемпельна фарба; коректор; олівець; фліпчарт (дошка для писання маркером))», тендерні пропозиції Учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції» та чинних на кінцевий строк подання тендерних пропозицій указів Президента України та Рішень РНБО України щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) будуть вважатися такими що не відповідають вимогам тендерної документації та відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону будуть відхилені.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-02-14-003660-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 13 березня 2020 17:04
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Учасником ТОВ "Український папір" не підтверджено Інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та не виконано вимоги розділів 1 та 6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції».
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 17.03.2020 № 5012.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 10:58

Документи подані скаржником

13 березня 2020 17:04
Скарга АМКУ від 13.03.20.pdf
13 березня 2020 17:04
Протокол 60-1.pdf
13 березня 2020 17:04
платіжне доручення 20091.pdf

Документи Органу Оскарження

18 березня 2020 10:58
рішення від 17.03.2020 № 5012.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 1 238 898,30
UAH з ПДВ
1 238 898,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 1 238 000,40
UAH з ПДВ
1 179 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 212 065,10
UAH з ПДВ
1 162 905,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:56
Документи2.rar
28 лютого 2020 17:56
Документи1.rar

Публічні документи

02 березня 2020 08:38
Електронний підпис
02 березня 2020 08:34
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 березня 2020 08:34
28CPC, 80 gsm-10.pdf
02 березня 2020 08:34
27Специцікація харак.pdf
02 березня 2020 08:34
26Паспорт якості.pdf
02 березня 2020 08:34
25Сертифікат якості.pdf
02 березня 2020 08:34
24інфо про тех харак.pdf
02 березня 2020 08:34
23Ст.17_п.8_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
22Ст.17_ч.2.pdf
02 березня 2020 08:34
21Ст.17_п.6_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
20Ст.17_п.4_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
19Ст.17_п.3_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
18Ст.17_п.2_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
17Ст.17.pdf
02 березня 2020 08:34
16Істотні умови.pdf
02 березня 2020 08:34
15Проект-договору.pdf
02 березня 2020 08:34
14Обробка даних.pdf
02 березня 2020 08:34
13Захист довкілля.pdf
02 березня 2020 08:34
12гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 08:34
11Довідка з банку.pdf
02 березня 2020 08:34
8Статут.pdf
02 березня 2020 08:34
6Довідка фіз.о..pdf
02 березня 2020 08:34
4Довідка аналог.дог..pdf
02 березня 2020 08:34
3Довідка виконанння ст.16.pdf
02 березня 2020 08:34
2Довідка МТБ.pdf
02 березня 2020 08:34
1Пропозиція.pdf
02 березня 2020 08:34
23Ст.17_п.8_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
22Ст.17_ч.2.pdf
02 березня 2020 08:34
21Ст.17_п.6_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
20Ст.17_п.4_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
19Ст.17_п.3_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
17Ст.17_п.2_ч.1.pdf
02 березня 2020 08:34
17Ст.17.pdf
02 березня 2020 08:34
14Обробка даних.pdf
02 березня 2020 08:34
13Захист довкілля.pdf
02 березня 2020 08:34
11Довідка з банку.pdf
02 березня 2020 08:34
8Статут.pdf
02 березня 2020 08:34
6Довідка фіз.о..pdf
02 березня 2020 08:34
3Довідка виконанння ст.16.pdf
02 березня 2020 08:34
2Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 16:42
Електронний підпис
06 березня 2020 16:42
Довідка.pdf.(1).P7S
06 березня 2020 16:42
Довідка.pdf
06 березня 2020 16:42
МВС.pdf.(1).P7S
06 березня 2020 16:42
МВС.pdf
06 березня 2020 16:42
ДПС.pdf.(1).P7S
06 березня 2020 16:42
ДПС.pdf
06 березня 2020 16:42
Довідка.pdf.(1).P7S
06 березня 2020 16:42
Довідка.pdf
06 березня 2020 16:42
МВС.pdf.(1).P7S
06 березня 2020 16:42
МВС.pdf
06 березня 2020 16:42
ДПС.pdf.(1).P7S
06 березня 2020 16:42
ДПС.pdf
03 березня 2020 17:36
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:43
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:42
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:41
Лот 1(частина 1).zip
28 лютого 2020 15:41
Лот 1 (Частина 4).rar
28 лютого 2020 15:41
Лот 1 (частина 3).zip
28 лютого 2020 15:41
Лот 1 (частина 2).zip
28 лютого 2020 15:41
Гарантія (лот1).zip
28 лютого 2020 15:41
Лот 1(частина 1).zip
28 лютого 2020 15:41
Лот 1 (Частина 4).rar
28 лютого 2020 15:41
Лот 1 (частина 3).zip
28 лютого 2020 15:41
Лот 1 (частина 2).zip
28 лютого 2020 15:41
Гарантія (лот1).zip
28 лютого 2020 14:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "Парус Плюс"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 1 162 905,60
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
1 162 905,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:39
Звіт 30190000-7 лот 1.pdf укладений
31 грудня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 16:02
Додаткова угода Укрпапір ПАПІР 18-Б.pdf зміни до договору
27 березня 2020 15:57
Повідомлення про внесення змін до договору лот 1..pdf зміни до договору
27 березня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 14:43
Договір Укрпапір ПАПІР 18-Б ЛОТ1.pdf укладений
19 березня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «Ціна цього Договору 1 162 826,04 грн (один мільйон сто шістдесят дві тисячі вісімсот двадцять шість гривень 04 копійки), з урахуванням ПДВ 193 804,34 грн, відповідно до Специфікації у тому числі із загального фонду 520 289,52 грн (п’ятсот двадцять тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 52 копійки) та спеціального фонду 639 536,52 грн (шістсот тридцять дев’ять тисяч п’ятсот тридцять шість гривень 52 копійки) за рахунок виконавчого збору відповідно до Специфікації.». Додаток до Договору – «Специфікація» викласти у новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 162 826,04
UAH (в тому числі ПДВ 193 804,34 UAH)