Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер, ноутбук, високошвидкісний протяжний сканер, сканер, персональний комп’ютер для Західного, Південно-Західного, Центрально-Західного, Центрального, Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції)
Data-processing machines (hardware) CPV code 021:2015:30210000-4 (personal computer, laptop, high-speed long-haul scanner, scanner, personal computer for the Western, Southwestern, Central-Western, Central, Northeast, Southeast, Southern, Eastern interregional administrations of the Ministry of Justice)
Очікувана вартість
19 182 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003647-c 09f16ffdd92249358439b25414e7fe7a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Додаткові контактні особи: Мороз Андрій Петрович
+380442711652
it@minjust.gov.ua
Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministerstvo iustytsii Ukrainy
National ID: 00015622
Contact point: Timofeeva Hanna
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Additional contacts: Мороз Андрій Петрович
+380442711652
it@minjust.gov.ua
Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 21:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 19 182 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 14 лютого 2020 21:12
Enquiries until: 07 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 19 182 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement

Тендерна документація

14 лютого 2020 21:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 21:12
ТД.docx
14 лютого 2020 21:12
Оголошення 30210000-4.pdf
14 лютого 2020 21:12
Протокол 56.pdf
14 лютого 2020 21:12
Announcement 30210000-4..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічних параметрів тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:15
Дата відповіді: 25 лютого 2020 17:34
Шановний Замовник! Просимо вас надати уточнення по деяким вимогам до технічних характеристик обладнання. 1. До моделі процесора персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено наступну вимогу «IntelCorei3 або AMD Ryzen3 PRO або еквівалент», що начебто створює конкуренцію між провідними виробниками процесорів, але… …наступні вимоги до технічних параметрів унеможливлюють подання пропозицій на базі процесора IntelCorei3. Зокрема, вимога «частота процесора 3.2GHz або більше» чітко вказує на процесор AMD Ryzen 3 PRO 2200GE, в той же час процесори Intel Core i3, які призначені для використання в персональних комп’ютерах, мають мінімальну частоту 3.6 GHz (моделі Intel Core i3-9100 та Intel Core i3-8100). Таким чином для забезпечення виконання вимог Закону «Про публічні закупівлі» просимо вас забезпечити рівні можливості для учасників, встановивши дану вимогу до даного параметру процесора «частота процесора 3.6GHz або більше» Також до процесора встановлена вимога «підтримка DDR4-2666 або вище». Знову ж таки процесори Intel Core i3 підтримують роботу оперативної до DDR4-2400… Тобто для забезпечення можливості надання пропозицій на базі процесорів Intel Core i3 вимогу по даному параметру потрібно змінити на «підтримка DDR4-2400 або вище». 2. До характеристики «Оперативна пам’ять» персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено зокрема наступну вимогу «8Гб DDR4 2666Mhz або більше», що також обмежує учасників у можливості пропонувати процесори на базі Intel Core i3 з причини, яка зазначена вище. З метою забезпечення недискримінації учасників просимо вас внести відповідні зміни також і до даного параметру, виклавши їх у редакції «8ГБ DDR4 2400MHz або більше». 3. До характеристики «Порти вводу/виводу» персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено наступні вимоги: не менше 4x USB 3.0, Headset Connector на передній панелі; не менше 4x USB 2.0, Display Port or HDMI, VGA, RJ-45, Audio-in, Audio-out на задній чи боковій панелях; кабель для підключення системного блоку до монітору в комплекті. 3.1. Зокрема вимагається 4 порти USB 3.0 на передній панелі. Чим обумовлена потреба, щоб всі чотири порти на передній панелі відповідали саме специфікації 3.0? Чи буде прийнятним для замовника, коли на передній панелі буде 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0, при цьому на задній панелі буде теж 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0 (і це дозволить підключати до задньої панелі більш швидкісні пристрої, що використовують інтерфейс USB 3.x). Таким чином загальна кількість портів буде 4 порти USB 3.1 та 4 порти USB 2.0, як власне і є у вимогах Замовника, тільки розподіл їх рівномірним на передній та задній панелях. 3.2. Щодо «кабелю для підключення системного блоку до монітору в комплекті». Зазвичай кабелі постачаються в комплекті з монітором. Тому просимо вас видалити дану вимогу для персонального комп’ютера, тим більше, що у вимогах до монітора вона також присутня (цитата) : «Наявність в комплекті кабелю для підключення». Просимо вас розглянути зазначені питання та внести відповідні зміни до технічних вимог. Це дозволить забезпечити дотримання принципів здійснення закупівель, в результаті чого Замовник матиме змогу отримати найбільш ефективне рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі.
Дані вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера були встановлені за результатами аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості комп’ютерної техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями персонального комп’ютера із забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є не комплектуючі до персонального комп’ютера (процесор, оперативна пам’ять, тощо), а безпосередньо персональні комп’ютери. Виробники персональних комп’ютерів можуть використовувати комплектуючі різних виробників. Таким чином вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера забезпечують реальну конкуренцію потенційних учасників, як це передбачено вимогами статті 3 Закону.
Наприклад, процесор Intel Core i3-8300 має частоту 3.2 GHz, а процесор Intel Core i3-1005G1 – 3.4 GHz і підтримує не тільки тип оперативної пам’яті DDR4-2666, але і DDR4-3200. Отже, твердження про те, що сімейство процесорів Intel Core i3 за своїми характеристиками не відповідають вимогам до технічних характеристик персонального комп’ютера є хибним.
Щодо «кабелю для підключення системного блоку до монітору в комплекті» зазначаємо, що предметом закупівлі є персональний комп’ютер, як цілісний та готовий до експлуатації пристрій, отже кабель, що іде в комплекті з монітором є підтвердженням відповідності вимогам щодо наявності кабелю в комплекті персонального комп’ютера. Вимоги не передбачають необхідності поставки в комплекті двох кабелів для підключення системного блоку до монітору.
Щодо строків забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 лютого 2020 10:15
Дата відповіді: 25 лютого 2020 17:38
Шановний замовник! Прохання дати роз'яснення, щодо строків дії забезпечення тендерної пропозиції. Так як у додатку 6 зазначено "строк дії забезпечення тенедерної пропозиції - 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції", а у Розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у пункті 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" що термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозиції, то яка вимога вважається вірною, та не буде чи помилкою якщо строк дії тендерного забезпечення буде становити наприклад 110 днів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк дії тендерного забезпечення, що буде становити, наприклад, 110 днів, не буде помилковим, виходячи із умов тендерної документації.
Питання щодо технічних параметрів
Дата подання: 27 лютого 2020 12:56
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:54
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що процесори Intel Core i3, які ви навели у якості прикладу, НЕ відповідають вимогам тендерної документації. Наприклад, процесор Intel Core i3-8300 має частоту не 3.2 GHz, а 3.7 GHz, і НЕ підтримує тип оперативної пам’яті DDR4-2666, а тільки підтримує DDR4-2400 максимум. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/129942/intel-core-i3-8300-processor-8m-cache-3-70-ghz.html А вказаний вами інший процесор Intel Core i3-1005G1 хоча і підтримує не тільки тип оперативної пам’яті DDR4-2666, але і DDR4-3200, в той же час має базову тактову частоту всього 1.2 GHz, а розмір кеш пам’яті складає 4MВ (в той час як вимогами встановлено «кеш пам’ять 6Mb або більше»). https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html Отже жоден з процесорів серії Intel Core i3 НЕ відповідає вимогам тендерної документації. З урахуванням зазначеного для усунення дискримінаційних технічних вимог наполегливо просимо вас внести відповідні зміни до технічних характеристик процесора персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4), а саме: «частота процесора 3.6GHz або більше» «підтримка DDR4-2400 або вище» Слід зазначити, що у компанії AMD є відповідний процесор з наведеною частотою (3.6GHz), зокрема AMD Ryzen 3 PRO 3200G, який встановлюється на свої ПК всіма провідними виробниками. Таким чином буде дотримано принципів рівних умов для всіх учасників торгів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі.
На питання щодо технічних параметрів тендерної документації від 21 лютого 2020 року у частині невідповідності частоти процесора Intel Core i3 та підтримуваного типу оперативної пам’яті вимогам тендерної документації замовником, як приклад чітко надається відповідь про наявність повної відповідності приведених моделей процесорів сімейства Intel Core i3 вказаним у запитанні параметрам (частота процесора та підтримуваний тип оперативної пам’яті).
Водночас слід зауважити, що предметом закупівлі є персональний комп’ютер. Відповідно до Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах. Процесор, як і інші компоненти персонального комп’ютера є лише комплектуючими та не становлять собою окремий предмет закупівлі щодо якого можуть виникнути окремі дискримінаційні умови. Крім того в характеристиках компоненту предмета закупівлі «процесор» зазначається «або еквівалент», як того вимагає Закон.
Принцип недискримінації учасників розкривається в статті 5 Закону і характеризується такими ознаками: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Отже, відсутність у певного суб’єкта господарювання необхідного товару не може впливати на рішення покупця змінити вибір такого товару.
Таким чином вважаємо, що тендерна документація повністю відповідає перерахованим ознакам недискримінації учасників, адже взяти участь у ній можуть різні учасники, надавши тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації.
Питання щодо технічних параметрів
Дата подання: 27 лютого 2020 12:56
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:57
Шановний Замовник! До характеристики «Порти вводу/виводу» персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено зокрема наступні вимоги: «не менше 4x USB 3.0, Headsetconnector на передній панелі…; не менше 4x USB 2.0, Display Port or HDMI, VGA, RJ-45, Audio-in, Audio-out на задній чи боковій панелях;» Чи буде прийнятним для Замовника, коли на передній панелі буде 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0, при цьому на задній панелі буде теж 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0 (і це дозволить підключати до задньої панелі більш швидкісні пристрої, що використовують інтерфейс USB 3.x). Таким чином загальна кількість портів буде 4 порти USB 3.1 та 4 порти USB 2.0, як власне і є у вимогах Замовника, тільки розподіл їх рівномірним на передній та задній панелях. Просимо вас внести відповідні зміни до технічних вимог, виклавши їх наприклад наступним чином: «не менше 4 x USB (з них не менше 2 х USB 3.0), Headsetconnector на передній панелі…; не менше 4 x USB (з них не менше 2 х USB 3.0), Display Port or HDMI, VGA, RJ-45, Audio-in, Audio-out на задній чи боковій панелях;» Це дозволить розширити коло можливих варіантів, в результаті чого Замовник матиме змогу отримати найбільш ефективне та економічно вигідне рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі, а саме персонального комп’ютера.
Дані вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера були встановлені за результатами аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості комп’ютерної техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями персонального комп’ютера із забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників.
Уточнення вимоги (ЛОТ 1 Машини для обробки даних (апаратна частина)(персональний комп’ютер, ноутбук) )
Дата подання: 04 березня 2020 13:23
Дата відповіді: 05 березня 2020 17:33
Шановний замовник! Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо наступного. . У п. 10 переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям вимагається "копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)". Уточнить наступне – до кого саме відноситься ця вимога – до виробника системного блоку та монітору чи до учасника торгів? Якщо вимога стосується учасника торгів ,то вимагаємо її видалення як такої ,що обмежуює конкуренцію та призводить до дискримінації учасників Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 10 чітко визначена вимога, а саме надання копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника системного блоку та монітору (Лот № 1, Лот № 3, Лот № 4), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 20 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають.
Вимога про надання копії звіту про наглядовий аудит та/або копії звіту про остаточну перевірку стосується сертифікату ISO 9001:2015, що вимагається.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000035 ● 4d9464968bc84a439a09d092e1f9147c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.06.2020 № 167

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-14-003647-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (високошвидкісний протяжний сканер, сканер)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 467 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH


Title: Data-processing machines (hardware) CPV code 021:2015:30210000-4 (high-speed long-haul scanner, scanner)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 467 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 26 березня 2020 15:52
Auction planned date: 26 березня 2020 15:52
Закінчення: 26 березня 2020 16:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

41 шт
Високошвидкісний протяжний сканер, сканер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 24 грудня 2020

High-speed long-haul scanner, scanner
CPV: 30210000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Лот 2 - Про еквіваленти
Дата подання: 21 лютого 2020 17:44
Дата відповіді: 25 лютого 2020 17:42
Шановний Замовник, технічне завдання до предмету закупівлі по лоту № 2 високошвидкісний протяжний сканер, сканер, містить дискримінаційні вимоги та порушує Закон про державні закупівлі. Дане технічне завдання, а саме вимоги щодо масимальної довжини матеріалів, що скануються 6096 мм та ваги 3,6 кг, відповідає лише одній моделі високошвидкісного протяжного сканеру лише одного виробника. Та робить неможливим участь в даній закупвлі пропозицій із сканерами інших виробників з вищими технічними характеристиками. Більшість виробників високошвидкісних протяжних сканерів в такій ціновій категорії здатні сканувати документи довжиною до 6000 мм. Такої довжини, зазвичай, достатньо для сканування переважної більшості офісних документів та не тільки! Вага ж сканерів може свідчити лише про міцність їх конструкції. Тож чим більше вага тим більш продуктивним та швидкісним є сканер, а не навпаки... Тож просимо вас привести документацію до вимог чинного законодавства та змінити параметри Максимальний розмір документа не менше 216мм х 6096 мм на Максимальний розмір документа не менше 216мм х 6000 мм Максимальна довжина матеріалів, що скануються не менше 6096 мм на Максимальна довжина матеріалів, що скануються не менше 6000 мм Вага не більше 3,6 кг на Вага не більше 4,8 кг Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі, а саме високошвидкісного протяжного сканера.
Дані вимоги до технічних характеристик були встановлені у процесі аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями сканування документів з забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників.
Крім того, замовником у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було дотримано вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 березня 2020
UA-2020-02-14-003647-c09f16ffdd92249358439b25414e7fe7a
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Учасник Документи Рішення
ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 20:12
Електронний підпис
27 березня 2020 20:10
Довіка МВС
27 березня 2020 20:10
Довіка ДФС2
27 березня 2020 20:10
Довіка ДФС
26 березня 2020 16:48
Електронний підпис
17 березня 2020 08:48
Електронний підпис
17 березня 2020 08:47
Електронний підпис
17 березня 2020 08:46
Договір з БМС ТЕХНО.rar
17 березня 2020 08:24
Електронний підпис
17 березня 2020 08:24
Електронний підпис
17 березня 2020 08:21
Проект договору.rar
17 березня 2020 08:21
Порівняльна таблиця.rar
16 березня 2020 22:52
Електронний підпис
16 березня 2020 22:52
Електронний підпис
16 березня 2020 22:50
Сертифікат ISO 14001.rar
16 березня 2020 22:50
Сертифікат ISO 9001.rar
16 березня 2020 22:50
Проект договору.rar
16 березня 2020 22:50
Пояснювальні листи.rar
16 березня 2020 22:50
Порівняльна таблиця.rar
16 березня 2020 22:50
Паспорт та ІПН.rar
16 березня 2020 22:50
Лист - згода ПД.rar
16 березня 2020 22:50
Істотні умови договору.rar
16 березня 2020 22:50
Договір з БМС ТЕХНО.rar
16 березня 2020 22:50
Договір з БМС ТЕХНО (СО).rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п5 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п4 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п3 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п2 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст 17 ч2.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст 17 п8 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст 17 п6 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Декларация БМС.rar
16 березня 2020 22:49
Витяг з ЄДР.rar
16 березня 2020 22:49
Виписка з ЄДР.rar
16 березня 2020 22:49
Анкета учасника торгів.rar
16 березня 2020 22:49
Авторизація БМС ТЕХНО.rar
16 березня 2020 22:49
Авторизація Epson.rar

Документи

17 березня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 березня 2020 23:54
Електронний підпис
16 березня 2020 23:54
Електронний підпис
16 березня 2020 23:53
Проект договору Лот 2.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
Повноваження.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
Сертифікація СЕ mark.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
Довідка стосовно СЦ.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
ISO 14001.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
ISO 9001.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
HP Desktop Pro A G3 - ENERGY STAR.pdf.zip
16 березня 2020 23:52
Аналогічні договори.pdf.zip
16 березня 2020 23:52
Dovirenist Savchenko 32_2020.zip
16 березня 2020 23:52
Bankivska Litsenziia.zip
16 березня 2020 23:52
Dovidka pro nazvu.zip
16 березня 2020 23:52
202613_19_93_36_555 000.zip
16 березня 2020 23:52
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
16 березня 2020 23:52
Авторизація НР.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА 1 458 000,00
UAH з ПДВ
1 427 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 463 880,00
UAH з ПДВ
1 433 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 20:12
Електронний підпис
27 березня 2020 20:10
Довіка МВС
27 березня 2020 20:10
Довіка ДФС2
27 березня 2020 20:10
Довіка ДФС
26 березня 2020 16:48
Електронний підпис
17 березня 2020 08:48
Електронний підпис
17 березня 2020 08:47
Електронний підпис
17 березня 2020 08:46
Договір з БМС ТЕХНО.rar
17 березня 2020 08:24
Електронний підпис
17 березня 2020 08:24
Електронний підпис
17 березня 2020 08:21
Проект договору.rar
17 березня 2020 08:21
Порівняльна таблиця.rar
16 березня 2020 22:52
Електронний підпис
16 березня 2020 22:52
Електронний підпис
16 березня 2020 22:50
Сертифікат ISO 14001.rar
16 березня 2020 22:50
Сертифікат ISO 9001.rar
16 березня 2020 22:50
Проект договору.rar
16 березня 2020 22:50
Пояснювальні листи.rar
16 березня 2020 22:50
Порівняльна таблиця.rar
16 березня 2020 22:50
Паспорт та ІПН.rar
16 березня 2020 22:50
Лист - згода ПД.rar
16 березня 2020 22:50
Істотні умови договору.rar
16 березня 2020 22:50
Договір з БМС ТЕХНО.rar
16 березня 2020 22:50
Договір з БМС ТЕХНО (СО).rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п5 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п4 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п3 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст17 п2 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст 17 ч2.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст 17 п8 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Довідка ст 17 п6 ч1.rar
16 березня 2020 22:49
Декларация БМС.rar
16 березня 2020 22:49
Витяг з ЄДР.rar
16 березня 2020 22:49
Виписка з ЄДР.rar
16 березня 2020 22:49
Анкета учасника торгів.rar
16 березня 2020 22:49
Авторизація БМС ТЕХНО.rar
16 березня 2020 22:49
Авторизація Epson.rar

Публічні документи

16 березня 2020 23:54
Електронний підпис
16 березня 2020 23:54
Електронний підпис
16 березня 2020 23:53
Проект договору Лот 2.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
Повноваження.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
Сертифікація СЕ mark.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
Довідка стосовно СЦ.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
ISO 14001.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
ISO 9001.pdf.zip
16 березня 2020 23:53
HP Desktop Pro A G3 - ENERGY STAR.pdf.zip
16 березня 2020 23:52
Аналогічні договори.pdf.zip
16 березня 2020 23:52
Dovirenist Savchenko 32_2020.zip
16 березня 2020 23:52
Bankivska Litsenziia.zip
16 березня 2020 23:52
Dovidka pro nazvu.zip
16 березня 2020 23:52
202613_19_93_36_555 000.zip
16 березня 2020 23:52
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
16 березня 2020 23:52
Авторизація НР.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА
#3265110344
Переможець 1 427 990,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗБАРЖЕВСЬКА АННА ГРИГОРІВНА
#3265110344
1 427 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 16:18
Повідомлення про внесення змін до договору 1548.pdf укладений
27 травня 2020 15:45
Додаткова угода № 1 Збаржевська.pdf укладений
27 травня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 15:30
Повідомлення про внесення змін до договору 1548.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:28
Додаткова угода № 1 Збаржевська.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 17:15
Договір 1548.pdf укладений
08 квітня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції: «3.1. Загальна ціна даного Договору становить 0,00 грн (нуль гривень 00 копійок), без ПДВ». Додаток 1 до Договору – «Специфікація» викласти у новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 1548
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: На підставі статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням істотної зміни обставин, якими Сторони керувались при укладенні Договору, а саме зменшення фактичного обсягу видатків Покупця, Сторони дійшли згоди розірвати Договір.