Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер, ноутбук, високошвидкісний протяжний сканер, сканер, персональний комп’ютер для Західного, Південно-Західного, Центрально-Західного, Центрального, Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції)
Data-processing machines (hardware) CPV code 021:2015:30210000-4 (personal computer, laptop, high-speed long-haul scanner, scanner, personal computer for the Western, Southwestern, Central-Western, Central, Northeast, Southeast, Southern, Eastern interregional administrations of the Ministry of Justice)
Очікувана вартість
19 182 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003647-c 09f16ffdd92249358439b25414e7fe7a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Додаткові контактні особи: Мороз Андрій Петрович
+380442711652
it@minjust.gov.ua
Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministerstvo iustytsii Ukrainy
National ID: 00015622
Contact point: Timofeeva Hanna
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Additional contacts: Мороз Андрій Петрович
+380442711652
it@minjust.gov.ua
Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 19 182 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 555 000,00 UAH
Publication date: 14 лютого 2020 21:12
Enquiries until: 07 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 19 182 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

14 лютого 2020 21:12
Електронний цифровий підпис
14 лютого 2020 21:12
ТД.docx
14 лютого 2020 21:12
Оголошення 30210000-4.pdf
14 лютого 2020 21:12
Протокол 56.pdf
14 лютого 2020 21:12
Announcement 30210000-4..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічних параметрів тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2020 17:15
Дата відповіді: 25 лютого 2020 17:34
Шановний Замовник! Просимо вас надати уточнення по деяким вимогам до технічних характеристик обладнання. 1. До моделі процесора персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено наступну вимогу «IntelCorei3 або AMD Ryzen3 PRO або еквівалент», що начебто створює конкуренцію між провідними виробниками процесорів, але… …наступні вимоги до технічних параметрів унеможливлюють подання пропозицій на базі процесора IntelCorei3. Зокрема, вимога «частота процесора 3.2GHz або більше» чітко вказує на процесор AMD Ryzen 3 PRO 2200GE, в той же час процесори Intel Core i3, які призначені для використання в персональних комп’ютерах, мають мінімальну частоту 3.6 GHz (моделі Intel Core i3-9100 та Intel Core i3-8100). Таким чином для забезпечення виконання вимог Закону «Про публічні закупівлі» просимо вас забезпечити рівні можливості для учасників, встановивши дану вимогу до даного параметру процесора «частота процесора 3.6GHz або більше» Також до процесора встановлена вимога «підтримка DDR4-2666 або вище». Знову ж таки процесори Intel Core i3 підтримують роботу оперативної до DDR4-2400… Тобто для забезпечення можливості надання пропозицій на базі процесорів Intel Core i3 вимогу по даному параметру потрібно змінити на «підтримка DDR4-2400 або вище». 2. До характеристики «Оперативна пам’ять» персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено зокрема наступну вимогу «8Гб DDR4 2666Mhz або більше», що також обмежує учасників у можливості пропонувати процесори на базі Intel Core i3 з причини, яка зазначена вище. З метою забезпечення недискримінації учасників просимо вас внести відповідні зміни також і до даного параметру, виклавши їх у редакції «8ГБ DDR4 2400MHz або більше». 3. До характеристики «Порти вводу/виводу» персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено наступні вимоги: не менше 4x USB 3.0, Headset Connector на передній панелі; не менше 4x USB 2.0, Display Port or HDMI, VGA, RJ-45, Audio-in, Audio-out на задній чи боковій панелях; кабель для підключення системного блоку до монітору в комплекті. 3.1. Зокрема вимагається 4 порти USB 3.0 на передній панелі. Чим обумовлена потреба, щоб всі чотири порти на передній панелі відповідали саме специфікації 3.0? Чи буде прийнятним для замовника, коли на передній панелі буде 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0, при цьому на задній панелі буде теж 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0 (і це дозволить підключати до задньої панелі більш швидкісні пристрої, що використовують інтерфейс USB 3.x). Таким чином загальна кількість портів буде 4 порти USB 3.1 та 4 порти USB 2.0, як власне і є у вимогах Замовника, тільки розподіл їх рівномірним на передній та задній панелях. 3.2. Щодо «кабелю для підключення системного блоку до монітору в комплекті». Зазвичай кабелі постачаються в комплекті з монітором. Тому просимо вас видалити дану вимогу для персонального комп’ютера, тим більше, що у вимогах до монітора вона також присутня (цитата) : «Наявність в комплекті кабелю для підключення». Просимо вас розглянути зазначені питання та внести відповідні зміни до технічних вимог. Це дозволить забезпечити дотримання принципів здійснення закупівель, в результаті чого Замовник матиме змогу отримати найбільш ефективне рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі.
Дані вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера були встановлені за результатами аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості комп’ютерної техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями персонального комп’ютера із забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є не комплектуючі до персонального комп’ютера (процесор, оперативна пам’ять, тощо), а безпосередньо персональні комп’ютери. Виробники персональних комп’ютерів можуть використовувати комплектуючі різних виробників. Таким чином вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера забезпечують реальну конкуренцію потенційних учасників, як це передбачено вимогами статті 3 Закону.
Наприклад, процесор Intel Core i3-8300 має частоту 3.2 GHz, а процесор Intel Core i3-1005G1 – 3.4 GHz і підтримує не тільки тип оперативної пам’яті DDR4-2666, але і DDR4-3200. Отже, твердження про те, що сімейство процесорів Intel Core i3 за своїми характеристиками не відповідають вимогам до технічних характеристик персонального комп’ютера є хибним.
Щодо «кабелю для підключення системного блоку до монітору в комплекті» зазначаємо, що предметом закупівлі є персональний комп’ютер, як цілісний та готовий до експлуатації пристрій, отже кабель, що іде в комплекті з монітором є підтвердженням відповідності вимогам щодо наявності кабелю в комплекті персонального комп’ютера. Вимоги не передбачають необхідності поставки в комплекті двох кабелів для підключення системного блоку до монітору.
Щодо строків забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 лютого 2020 10:15
Дата відповіді: 25 лютого 2020 17:38
Шановний замовник! Прохання дати роз'яснення, щодо строків дії забезпечення тендерної пропозиції. Так як у додатку 6 зазначено "строк дії забезпечення тенедерної пропозиції - 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції", а у Розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у пункті 2 "Забезпечення тендерної пропозиції" що термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозиції, то яка вимога вважається вірною, та не буде чи помилкою якщо строк дії тендерного забезпечення буде становити наприклад 110 днів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк дії тендерного забезпечення, що буде становити, наприклад, 110 днів, не буде помилковим, виходячи із умов тендерної документації.
Питання щодо технічних параметрів
Дата подання: 27 лютого 2020 12:56
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:54
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що процесори Intel Core i3, які ви навели у якості прикладу, НЕ відповідають вимогам тендерної документації. Наприклад, процесор Intel Core i3-8300 має частоту не 3.2 GHz, а 3.7 GHz, і НЕ підтримує тип оперативної пам’яті DDR4-2666, а тільки підтримує DDR4-2400 максимум. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/129942/intel-core-i3-8300-processor-8m-cache-3-70-ghz.html А вказаний вами інший процесор Intel Core i3-1005G1 хоча і підтримує не тільки тип оперативної пам’яті DDR4-2666, але і DDR4-3200, в той же час має базову тактову частоту всього 1.2 GHz, а розмір кеш пам’яті складає 4MВ (в той час як вимогами встановлено «кеш пам’ять 6Mb або більше»). https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/196588/intel-core-i3-1005g1-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html Отже жоден з процесорів серії Intel Core i3 НЕ відповідає вимогам тендерної документації. З урахуванням зазначеного для усунення дискримінаційних технічних вимог наполегливо просимо вас внести відповідні зміни до технічних характеристик процесора персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4), а саме: «частота процесора 3.6GHz або більше» «підтримка DDR4-2400 або вище» Слід зазначити, що у компанії AMD є відповідний процесор з наведеною частотою (3.6GHz), зокрема AMD Ryzen 3 PRO 3200G, який встановлюється на свої ПК всіма провідними виробниками. Таким чином буде дотримано принципів рівних умов для всіх учасників торгів. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі.
На питання щодо технічних параметрів тендерної документації від 21 лютого 2020 року у частині невідповідності частоти процесора Intel Core i3 та підтримуваного типу оперативної пам’яті вимогам тендерної документації замовником, як приклад чітко надається відповідь про наявність повної відповідності приведених моделей процесорів сімейства Intel Core i3 вказаним у запитанні параметрам (частота процесора та підтримуваний тип оперативної пам’яті).
Водночас слід зауважити, що предметом закупівлі є персональний комп’ютер. Відповідно до Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах. Процесор, як і інші компоненти персонального комп’ютера є лише комплектуючими та не становлять собою окремий предмет закупівлі щодо якого можуть виникнути окремі дискримінаційні умови. Крім того в характеристиках компоненту предмета закупівлі «процесор» зазначається «або еквівалент», як того вимагає Закон.
Принцип недискримінації учасників розкривається в статті 5 Закону і характеризується такими ознаками: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Отже, відсутність у певного суб’єкта господарювання необхідного товару не може впливати на рішення покупця змінити вибір такого товару.
Таким чином вважаємо, що тендерна документація повністю відповідає перерахованим ознакам недискримінації учасників, адже взяти участь у ній можуть різні учасники, надавши тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації.
Питання щодо технічних параметрів
Дата подання: 27 лютого 2020 12:56
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:57
Шановний Замовник! До характеристики «Порти вводу/виводу» персонального комп’ютера (по Лоту № 1, Лоту № 3 та Лоту № 4) встановлено зокрема наступні вимоги: «не менше 4x USB 3.0, Headsetconnector на передній панелі…; не менше 4x USB 2.0, Display Port or HDMI, VGA, RJ-45, Audio-in, Audio-out на задній чи боковій панелях;» Чи буде прийнятним для Замовника, коли на передній панелі буде 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0, при цьому на задній панелі буде теж 2 порти USB 3.1 та 2 порти USB 2.0 (і це дозволить підключати до задньої панелі більш швидкісні пристрої, що використовують інтерфейс USB 3.x). Таким чином загальна кількість портів буде 4 порти USB 3.1 та 4 порти USB 2.0, як власне і є у вимогах Замовника, тільки розподіл їх рівномірним на передній та задній панелях. Просимо вас внести відповідні зміни до технічних вимог, виклавши їх наприклад наступним чином: «не менше 4 x USB (з них не менше 2 х USB 3.0), Headsetconnector на передній панелі…; не менше 4 x USB (з них не менше 2 х USB 3.0), Display Port or HDMI, VGA, RJ-45, Audio-in, Audio-out на задній чи боковій панелях;» Це дозволить розширити коло можливих варіантів, в результаті чого Замовник матиме змогу отримати найбільш ефективне та економічно вигідне рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі, а саме персонального комп’ютера.
Дані вимоги до технічних характеристик персонального комп’ютера були встановлені за результатами аналізу ринку, керуючись принципом максимальної економії, продуктивності, надійності та ефективності, враховуючи сучасні можливості комп’ютерної техніки, та мають на меті придбання товару належної якості з максимальними технічними можливостями персонального комп’ютера із забезпеченням найбільш тривалого технологічного ресурсу для задоволення потреби замовника у забезпеченні належної та ефективної роботи працівників.
Уточнення вимоги (ЛОТ 1 Машини для обробки даних (апаратна частина)(персональний комп’ютер, ноутбук) )
Дата подання: 04 березня 2020 13:23
Дата відповіді: 05 березня 2020 17:33
Шановний замовник! Надайте, будь ласка, роз'яснення щодо наступного. . У п. 10 переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям вимагається "копія звіту про наглядовий аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)". Уточнить наступне – до кого саме відноситься ця вимога – до виробника системного блоку та монітору чи до учасника торгів? Якщо вимога стосується учасника торгів ,то вимагаємо її видалення як такої ,що обмежуює конкуренцію та призводить до дискримінації учасників Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 10 чітко визначена вимога, а саме надання копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника системного блоку та монітору (Лот № 1, Лот № 3, Лот № 4), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. Повинно бути документально підтверджено зв’язок між виробником зазначеним в сертифікаті та виробником зазначеним в авторизаційному листі (п. 20 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації), якщо у вказаних документах, такі компанії не співпадають.
Вимога про надання копії звіту про наглядовий аудит та/або копії звіту про остаточну перевірку стосується сертифікату ISO 9001:2015, що вимагається.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000035 ● 4d9464968bc84a439a09d092e1f9147c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-23 18:16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.06.2020 № 167

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-02-14-003647-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Міністерство юстиції України, 00015622, Україна, м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
  2. Інформація про предмет закупівлі: Персональний комп’ютер для Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції, 19182000UAH, 30210000-4, ДК021, 60, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 09f16ffdd92249358439b25414e7fe7a, 2020-02-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 08.02.2020), надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця та внесення змін до договорів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міністерства юстиції України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.02.2020 № 56, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 20.03.2020 (за лотами 1, 3 та 4), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Протех-ІТ-Україна» (за лотами 1, 3 та 4), товариства з обмеженою відповідальністю «Асап Демо» (за лотами 1, 3 та 4) та товариства з обмеженою відповідальністю «Софикей ЮА» (за лотами 1, 3 та 4), протоколи засідання тендерного комітету від 27.03.2020 № 56-5, № 56-7 та № 56-8 (за лотами 1, 3 та 4 відповідно), повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2020 (за лотами 1, 3 та 4), договори від 07.04.2020 № 0742/3, № 0742/1 та № 0742/2 (за лотами 1, 3 та 4 відповідно), додаткову угоду від 27.05.2020 № 1.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер, ноутбук)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 15 415 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450 000,00 UAH


Title: Data-processing machines (hardware) CPV code 021:2015:30210000-4 (personal computer, laptop)
Current status: Complete
Estimated total value: 15 415 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 450 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 26 березня 2020 15:07
Auction planned date: 26 березня 2020 15:07
Закінчення: 26 березня 2020 15:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

661 шт.
Персональний комп’ютер, ноутбук
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 24 грудня 2020

Personal computer, laptop
CPV: 30210000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 17 лютого 2020 17:31
Дата відповіді: 20 лютого 2020 11:31
Доброго дня! Наступні вимоги є дискримінаційними по відношенню до українських віробників системних блоків. Вимагаємо їх усунення, оскільки вони звужують конкуренцію та таким чином порушують Закон про державні закупівлі. - Блок живлення не більше 200W, з ККД не нижче ніж 85%. - Комплект клавіатура та миша: клавіатура лат/укр. + маніпулятор миша оптична 3-кнопочна (аксесуари від виробника системного блоку та повністю сумісні із запропонованим обладнанням) . Стосовно блоку жилення - чому не більше саме 200W? Ми, як виробник, використовуємо у виробництві блоки від 350Вт, при цьому можемо запропонувати блок із КПД 90% та більше. Такий блок за енергоефективністю буде кращим, ніж блок 200 Вт із КПД 85%. Потужність блоку живлення не має відношення до енергоефективності, оскільки складові частини системного блоку все одно "візьмуть" лише необхідну для них потужність, та не більше. Стосовно аксессуарів - у чому полягає необхідність їх "від виробника системного блоку"? Повністю сумісні із запропонованим обладнанням є усі аксессуари, на рівні інтерфейсу (як правило це USB). Крім того, виробники рівня "А-Бренд" все одно самостійно не виробляють такі аксессуари, а лише використовують аксессуари інших виробників, маркуючи їх власною торгівельною маркою. Крім цього, є аксессари нічим не нижчої якості інших виробників. І основне - ми, як український виробник сертифікованих комп'ютерів, не маємо власного виробництва аксессуарів, як і більшість інших українських виробників, та з цієї "не значної" причини не можемо взяти участь у даній закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статі 22 частини 2 пункту 3 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація містить необхідну інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. На нашу думку, дані характеристики не містять дискримінаційних вимог, що могли б обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. Технічні вимоги до предмету закупівлі не обмежують участі в даній закупівлі продукції вітчизняних виробників. Кожен учасник може запропонувати будь-яке обладнання, що відповідає даним вимогам, і не має значення від якого виробника іноземного чи вітчизняного.
Архітектура системних блоків передбачає використання комплектуючих, переважна більшість яких виробляється не в Україні. Разом з тим, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано таким чином щоб передбачити великий вибір комплектуючих у випадку необхідності заміни.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 20 березня 2020
UA-2020-02-14-003647-c09f16ffdd92249358439b25414e7fe7a
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 07:45
sign.p7s
17 березня 2020 07:45
sign.p7s
17 березня 2020 07:41
Сертифікація СЕ mark.pdf.zip
17 березня 2020 07:39
Сертифікація СЕ mark.pdf
16 березня 2020 23:45
sign.p7s
16 березня 2020 23:45
sign.p7s
16 березня 2020 23:44
Проект договору Лот 1.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Повноваження.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Сертифікація СЕ mark.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Довідка стосовно СЦ.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
ISO 14001.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
ISO 9001.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
HP Desktop Pro A G3 - ENERGY STAR.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Аналогічні договори.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Dovirenist Savchenko 32_2020.zip
16 березня 2020 23:44
Bankivska Litsenziia.zip
16 березня 2020 23:44
Dovidka pro nazvu.zip
16 березня 2020 23:44
202613_19_93_36_555 000.zip
16 березня 2020 23:44
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
16 березня 2020 23:44
Авторизація НР.pdf.zip

Документи

17 березня 2020 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 березня 2020 08:46
sign.p7s
17 березня 2020 08:39
sign.p7s
17 березня 2020 08:19
sign.p7s
17 березня 2020 08:10
sign.p7s
17 березня 2020 08:09
сертифікати.7z
17 березня 2020 08:08
сертифікати 2.7z
17 березня 2020 08:08
сервіс центри 3.7z
17 березня 2020 08:08
сервіс центри 2.7z
17 березня 2020 08:08
сервіс центри 1.7z
17 березня 2020 08:08
протоколи.7z
17 березня 2020 08:08
Протокол НР.7Z
17 березня 2020 08:07
проект договору.7z
17 березня 2020 08:07
повноваження.7z
17 березня 2020 08:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 березня 2020 08:07
Лист для клієнтів.7z
17 березня 2020 08:07
кваліф частина 4.7z
17 березня 2020 08:07
кваліф частина 3.7z
17 березня 2020 08:06
кваліф частина 2.7z
17 березня 2020 08:06
кваліф частина 1.7z
17 березня 2020 08:06
инфо тех лот 1.pdf.p7s
17 березня 2020 08:06
инфо тех лот 1.pdf
17 березня 2020 08:06
Гарантія 1359-20.7z
17 березня 2020 08:06
Витяг із Статуту.7z
17 березня 2020 08:06
Банківська ліцензія.7z

Документи

17 березня 2020 10:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 18:39
sign.p7s
27 березня 2020 18:35
sign.p7s
27 березня 2020 18:30
sign.p7s
27 березня 2020 18:04
sign.p7s
27 березня 2020 18:01
sign.p7s
27 березня 2020 17:53
sign.p7s
26 березня 2020 16:51
sign.p7s
26 березня 2020 16:47
sign.p7s
26 березня 2020 16:41
sign.p7s
17 березня 2020 08:45
sign.p7s
17 березня 2020 08:44
sign.p7s
17 березня 2020 08:30
Технічна лот 1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Проект договора лот 1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Уставні док..pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 7.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 6.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 5.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 4.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 3.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 2.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Сертифікат 14001.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Сертифікат 9001.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Санкции.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина7.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина6.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина5.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина4.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина3.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина2.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Мат тех база.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Лист згода ПД.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Захист довкілля.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Експертний висновок.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Досвід.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Декларація.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Виписка витяги.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Авторизація HP.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Авторизаційний лист.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Microsoft.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Energy star Certified.pdf.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 15 384 600,00
UAH з ПДВ
15 234 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" 15 337 930,80
UAH з ПДВ
15 187 886,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 07:45
sign.p7s
17 березня 2020 07:45
sign.p7s
17 березня 2020 07:41
Сертифікація СЕ mark.pdf.zip
17 березня 2020 07:39
Сертифікація СЕ mark.pdf
16 березня 2020 23:45
sign.p7s
16 березня 2020 23:45
sign.p7s
16 березня 2020 23:44
Проект договору Лот 1.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Повноваження.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Сертифікація СЕ mark.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Довідка стосовно СЦ.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
ISO 14001.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
ISO 9001.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
HP Desktop Pro A G3 - ENERGY STAR.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Аналогічні договори.pdf.zip
16 березня 2020 23:44
Dovirenist Savchenko 32_2020.zip
16 березня 2020 23:44
Bankivska Litsenziia.zip
16 березня 2020 23:44
Dovidka pro nazvu.zip
16 березня 2020 23:44
202613_19_93_36_555 000.zip
16 березня 2020 23:44
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
16 березня 2020 23:44
Авторизація НР.pdf.zip

Публічні документи

27 березня 2020 18:39
sign.p7s
27 березня 2020 18:35
sign.p7s
27 березня 2020 18:30
sign.p7s
27 березня 2020 18:04
sign.p7s
27 березня 2020 18:01
sign.p7s
27 березня 2020 17:53
sign.p7s
26 березня 2020 16:51
sign.p7s
26 березня 2020 16:47
sign.p7s
26 березня 2020 16:41
sign.p7s
17 березня 2020 08:45
sign.p7s
17 березня 2020 08:44
sign.p7s
17 березня 2020 08:30
Технічна лот 1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Проект договора лот 1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Уставні док..pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 7.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 6.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 5.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 4.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 3.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 2.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Ст 17 - 1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Сертифікат 14001.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Сертифікат 9001.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Санкции.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина7.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина6.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина5.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина4.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина3.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина2.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Протоколи_Частина1.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Мат тех база.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Лист згода ПД.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Захист довкілля.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Експертний висновок.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Досвід.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Декларація.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Виписка витяги.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Авторизація HP.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Авторизаційний лист.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Microsoft.pdf.zip
17 березня 2020 08:30
Energy star Certified.pdf.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА"
#42517010
Переможець 15 187 886,52
UAH з ПДВ
27 березня 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА"
#42517010
15 187 886,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 квітня 2020 17:13
Договір СОФТКЕЙ лот 1 0704-3.pdf укладений
07 квітня 2020 17:11
sign.p7s зміни до договору
27 травня 2020 15:15
Повідомлення про внесення змін до договору 0704.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:11
Додаткова угода № 1 Софткей ЮА.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції: «3.1. Загальна ціна даного Договору становить 260 180,52 грн (двісті шістдесят тисяч сто вісімдесят гривень 52 копійки), в т.ч. ПДВ – 43 363,42 грн.». Додаток 1 до Договору – «Специфікація» викласти у новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 0704/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку