Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля палива
Очікувана вартість
2 008 540,00 UAH
UA-2020-02-14-003608-c 34a064d97781495ab9027d709f9a4c5a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ражева Ірина Володимирівна

+380474760720 pankratova1975@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жашківське виробниче управління житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03356909
Місцезнаходження: 19200, Україна , Черкаська обл., Жашків, Соборна
Контактна особа: Ражева Ірина Володимирівна
+380474760720
pankratova1975@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 19:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 19:46
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 19:46
Очікувана вартість: 2 008 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 042,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


А92-26000;ДТ-35000;ГАЗ-35000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Закупівля палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м.Жашків, вул.Залізнична,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:47
Тендерна документація зі змінами від 21.02.20.doc
21 лютого 2020 15:47
протокол 2ст.PDF
21 лютого 2020 15:47
Протокол 14.docx
14 лютого 2020 19:42
Тендерна документація.doc
14 лютого 2020 19:42
протокол 2ст.PDF
14 лютого 2020 19:42
протокол.docx
21 лютого 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:47
Тендерна документація зі змінами від 21.02.20.doc
21 лютого 2020 15:47
протокол 2ст.PDF
21 лютого 2020 15:47
Протокол 14.docx
14 лютого 2020 19:42
Тендерна документація.doc
14 лютого 2020 19:42
протокол 2ст.PDF
14 лютого 2020 19:42
протокол.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-003608-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 18 лютого 2020 10:57
ВИМОГА

Вилучити дискримінаційні умови із тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2020 15:37
Тендерним комітетом вирішено,залишити Ваше звернення без задоволення, з огляду на наступне: з досвіду попередніх закупівель, нажаль зустрічаються сумнівні Постачальники які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди щодо заправки техніки Замовника. Дуже часто перелік АЗС які надавалися учасниками не відповідав дійсності, також виявлялось, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку, в той час як виникає необхідність заправляти техніку більшою кількістю пального. Відпуск палива фактично відбувається з АЗС ваших партнерів, що в свою чергу не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання пального. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги з благоустрою Жашківської ОТГ, розчищенні території від снігу, посипки доріг ,вивіз твердих побутових відходів, водопостачання та водовідведення. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника(як по скречкартках, так і за забірною відомістю), що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, снігопадів, ожеледі тощо.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-02-14-003608-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 19 лютого 2020 15:42
ВИМОГА (2)
При вивченні відповіді тендерного комітету, яку було надано на нашу попередню вимогу - виникає наступне питання: 1. Чи достатнім рівнем знань володіє тендерний комітет для здійснення діяльності із проведення публічних закупівель, чи ознайомлювався він із Законодавством з питань публічних закупівель. Чи читав Закон Українги "Про публічні закупівлі".?? 2. Звідки ви берете "шаблон" відповіді на аналогічні вимоги? Аналізуючи досвід проведення закупівель палива вашим тендерним комітетом - варто зауважити, що жодного разу Замовник не співпрацював з партнерами АЗС. Весь досвід закупівлі палива завершується укладанням договору з учасником ТОВ "АТП-М", який є власником АЗС. Отже, робити висновки про "абсурдні обмеження" - немає підстав Жодних обмежень щодо поставки палива не існує в природі. Жодних лімітів. Якщо учасник приймає участь у закупівлі на підставі укладеного партнерського договору - це означає лише той факт, що він уже закупив паливо, оплатив його, та воно зберігається на АЗС партнера. За нормами закону всі договори є чинними до повного виконання сторонами їх обов'язків, а отже якщо учасник сплатив за паливо - власник АЗС повинен виконати свої зобов'язання щодо зберігання палива та здійснити відпуск товару на потребу Замовника. Така реакція тендерного комітету була скопійована в мережі Інтернет, отже саме такий текс відповіді на вимогу щодо вилучення дискримінаційних умов -"блукає по просторах інтернету" вже давно. Таким чином - тендерним комітетом не було здійснено належного розгляду вимоги. Тендерний комітет не виконує своїх прямих зобов'язань. Отже, ВИМАГАЮ повторно розглянути нашу вимогу щодо вилучення дискримінації із тендерної документації та приведення її у відповідність до норм, що зазначені в ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", шляхом надання дозволу на участь учасниками, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2020 15:25
Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення, в ході розгляду виникли деякі зауваження ,а саме:
1.Щодо рівня знань тендерного комітету-судити не Вам.
2. Щодо досвіду закупівлі палива з учасником ТОВ "АТП-М"- Ви помилились, Вами мабуть скопійовано дану вимогу в інтернеті, так як нами не укладалось жодного договору з вказаною АЗС.
3.Провівши моніторинг АЗС м.Жашків з впевненістю можна сказати жодна АЗС не заключала партнерських договорів.
4.Якщо Вами уважно вивчалась наша тендерна документація в ній вказано заправка транспорту по лімітно-забірних відомостях та талонах. На АЗС м.Жашків (їх чотири) жодної практики відпуску палива по забірних відомостях по партнерських договорах не має.
Тендерним комітетом вирішено внести зміни до тендерної документації та внести партнерські АЗС до додатків

Документи

19 лютого 2020 15:37
відповідь на вимогу.docx
19 лютого 2020 15:37
протокол 2ст.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 лютого 2020 19:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 1 689 240,00
UAH з ПДВ
1 689 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 лютого 2020 13:54
Електронний підпис
29 лютого 2020 13:51
STATUT-26-06-18.pdf
29 лютого 2020 13:51
Відгук 2 ДПРЗ.pdf
29 лютого 2020 13:51
Паспорт Маленко.pdf
29 лютого 2020 13:51
Перелік АЗК.pdf
29 лютого 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 13:51
Довідка ВОГ КАРД 14.02.pdf
29 лютого 2020 13:50
Сертифікати +паспорти.pdf
29 лютого 2020 13:50
WOG CARD_Wog Treyd Resurs_2812.pdf
29 лютого 2020 13:50
Договір 2 ДПРЗ.pdf
29 лютого 2020 13:50
OPYS-STVOREN.pdf
29 лютого 2020 13:50
PROT-STVOR-25-06-18.pdf
29 лютого 2020 13:50
Код Маленко.pdf
29 лютого 2020 13:50
Довіреність Маленко.pdf
29 лютого 2020 13:50
Листи+довідки.pdf
29 лютого 2020 13:50
ВКР_ФЗ_9 місяців_2019.pdf
29 лютого 2020 13:50
Право підпису.pdf
29 лютого 2020 13:50
Витяг акциз.pdf
29 лютого 2020 13:50
Проект договору.pdf
29 лютого 2020 13:50
Наказ+виписка Йоржик.pdf
29 лютого 2020 13:50
Договір про закупівлю.pdf
29 лютого 2020 13:50
Відомості з ЄДР.pdf
29 лютого 2020 13:50
Договір суборенди.pdf
29 лютого 2020 13:50
Вог Кард_ліцензія.pdf
29 лютого 2020 13:50
Виписка ВОГ КАРД.pdf
29 лютого 2020 13:50
Довідка з банку.pdf
29 лютого 2020 13:50
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 лютого 2020 19:46
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій