Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби достерилізаційного очищення та стерилізації
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003597-c ● 7bb744e9c42e4e6da457fe57ccf5eb5f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37862114 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВОРІЗЬКИЙ РАЙОН/М.КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21 |
Контактна особа: |
Анастасія Юріївна 0676285622 medcentr_4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 19:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154 шт.
Дезінфекційний засіб "Люмакс XXL", 1 кг. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
30 шт.
Дезінфекційний засіб «Еконорм Актив», 1 л. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
24 шт.
Дезінфекційний засіб «Еміталь-Гарант плюс», 5л. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
24 шт.
Дезінфекційний засіб «Амілокс плюс», 5 л. (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 19:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 19:19 |
152 Додаток №6.doc | |
14 лютого 2020 19:19 |
152 Додаток №5.doc | |
14 лютого 2020 19:19 |
152 Додаток №4.doc | |
14 лютого 2020 19:19 |
152 Додаток №3.doc | |
14 лютого 2020 19:19 |
152 Додаток №2.doc | |
14 лютого 2020 19:19 |
152 Додаток №1.doc | |
14 лютого 2020 19:19 |
152 Проект договору.doc | |
14 лютого 2020 19:19 |
152-2 ТД_дез.засоби_24450000-3_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-003597-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 17 березня 2020 18:08
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Шановний Замовнику!
14 лютого 2020 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Криворізької міської ради була оголошена закупівля «ДК 021:2015, код 24450000-3 «Агрохімічна продукція» Дезінфекційні засоби достерилізаційного очищення та стерилізації» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-14-003597-c) та завантажено Тендерну документацію з додатком №3, в якому передбачено: «Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи: …
15) Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №152-3 від 10.03.2020 року, тендерний комітет Замовника прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІМЕД» у зв’язку із тим що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «учасник процедури надав в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від підприємства ТОВ «ІМЕД», а необхідно було лист-згоду на обробку персональних даних від фізичної особи, дані якої подано у складі тендерній пропозиції (в даному випадку директор Піскоха О.Л.).».
Відповідно до п.15 Додатку №3 Тендерної документації Замовником в тендерній документації не зазначено:
по-перше: не зазначено від кого саме повинна бути довідка (лист-згода);
по-друге: довідка (лист-згода) готується в довільній формі, тобто Замовник дозволив Учаснику на власний розсуд підготувати дану довідку (лист-згоду) із будь-яким змістом який він вважає відповідає умовам закупівлі;
по-третє: не зазначено яку саме інформацію Учаснику необхідно зазначати в довідці (листі-згоді), тобто знов ж таки на розсуд Учасника;
по-четверте: наданий Учасником ТОВ «ІМЕД» лист-згода підписана лише директором- фізичною особою Піскохою О.Л. одноособово, який окрім підписання всіх документів, що надані в тендерній документації повністю усвідомлює зміст даного листа-згоди, а тому автоматично Піскоха О.Л. погоджується та надає згоду на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
по-п’яте: ТОВ «ІМЕД» є юридичною особою, а не є фізичною особою, як інші два учасники цієї закупівлі (яких цей пункт більше стосується), а тому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» відсутня інформація про Піскоху О.Л., як про фізичну особу, а тому ніяким чином тендерна пропозиція не зачіпає права Піскохи О.Л., як фізичної особи щодо використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних».
В Листі-пояснення щодо права підпису посадовою особою тендерної документації (Вих№39-02/04/337 від 28.02.2020 року зазначено, що Піскоха О.Л. має право на підписання документів пропозиції та укладення договору, тобто єдиною фізичною особою котра має право і підписала тендерну пропозицію є Піскоха О.Л.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено: «Наявність у тендерній пропозиції Учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки, описки.».
Замовник в порушення власної тендерної документації проігноровано встановлені в тендерній документації формальні (несуттєві) помилки, адже тендерний комітет навіть не розглядав на засіданні комітету чи є даний документ з формальними (несуттєвими) помилками чи ні, тобто було порушене право ТОВ «ІМЕД» на об’єктивну оцінку пропозиції. Нажаль секретар тендерного комітету сам прийняв таке рішення про відповідність чи не відповідність документу, не обговоривши його на засіданні тендерного комітету, як того вимагає Закон.
Відповідно до частини 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» – критеріями оцінки тендерних пропозицій є, зокрема, ціна.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка нашої пропозиції була упередженою.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Зазначені дискримінаційні вимоги призводять до порушення принципу максимальної економії та ефективності, призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників, звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі, що призводить до значного удорожчання предмету закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем торгів учасника ФОП Гребенюк Богдан Валерійович, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «ІМЕД», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення тендерного комітету
(Протокол розгляду тендерних пропозицій №152-3 від 10.03.2020 року) про дискваліфікацію учасника електронних закупівель ТОВ «ІМЕД» відмінити (скасувати), оскільки рішення відповідальної особи є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), а також вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету про визначення переможця електронних закупівель ФОП Гребенюк Богдан Валерійович, оскільки воно є незаконним.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
14 лютого 2020 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Криворізької міської ради була оголошена закупівля «ДК 021:2015, код 24450000-3 «Агрохімічна продукція» Дезінфекційні засоби достерилізаційного очищення та стерилізації» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-14-003597-c) та завантажено Тендерну документацію з додатком №3, в якому передбачено: «Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи: …
15) Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»».
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №152-3 від 10.03.2020 року, тендерний комітет Замовника прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІМЕД» у зв’язку із тим що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: «учасник процедури надав в складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від підприємства ТОВ «ІМЕД», а необхідно було лист-згоду на обробку персональних даних від фізичної особи, дані якої подано у складі тендерній пропозиції (в даному випадку директор Піскоха О.Л.).».
Відповідно до п.15 Додатку №3 Тендерної документації Замовником в тендерній документації не зазначено:
по-перше: не зазначено від кого саме повинна бути довідка (лист-згода);
по-друге: довідка (лист-згода) готується в довільній формі, тобто Замовник дозволив Учаснику на власний розсуд підготувати дану довідку (лист-згоду) із будь-яким змістом який він вважає відповідає умовам закупівлі;
по-третє: не зазначено яку саме інформацію Учаснику необхідно зазначати в довідці (листі-згоді), тобто знов ж таки на розсуд Учасника;
по-четверте: наданий Учасником ТОВ «ІМЕД» лист-згода підписана лише директором- фізичною особою Піскохою О.Л. одноособово, який окрім підписання всіх документів, що надані в тендерній документації повністю усвідомлює зміст даного листа-згоди, а тому автоматично Піскоха О.Л. погоджується та надає згоду на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
по-п’яте: ТОВ «ІМЕД» є юридичною особою, а не є фізичною особою, як інші два учасники цієї закупівлі (яких цей пункт більше стосується), а тому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» відсутня інформація про Піскоху О.Л., як про фізичну особу, а тому ніяким чином тендерна пропозиція не зачіпає права Піскохи О.Л., як фізичної особи щодо використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних».
В Листі-пояснення щодо права підпису посадовою особою тендерної документації (Вих№39-02/04/337 від 28.02.2020 року зазначено, що Піскоха О.Л. має право на підписання документів пропозиції та укладення договору, тобто єдиною фізичною особою котра має право і підписала тендерну пропозицію є Піскоха О.Л.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено: «Наявність у тендерній пропозиції Учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки, описки.».
Замовник в порушення власної тендерної документації проігноровано встановлені в тендерній документації формальні (несуттєві) помилки, адже тендерний комітет навіть не розглядав на засіданні комітету чи є даний документ з формальними (несуттєвими) помилками чи ні, тобто було порушене право ТОВ «ІМЕД» на об’єктивну оцінку пропозиції. Нажаль секретар тендерного комітету сам прийняв таке рішення про відповідність чи не відповідність документу, не обговоривши його на засіданні тендерного комітету, як того вимагає Закон.
Відповідно до частини 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» – критеріями оцінки тендерних пропозицій є, зокрема, ціна.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка нашої пропозиції була упередженою.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Зазначені дискримінаційні вимоги призводять до порушення принципу максимальної економії та ефективності, призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників, звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі, що призводить до значного удорожчання предмету закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем торгів учасника ФОП Гребенюк Богдан Валерійович, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «ІМЕД», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення тендерного комітету
(Протокол розгляду тендерних пропозицій №152-3 від 10.03.2020 року) про дискваліфікацію учасника електронних закупівель ТОВ «ІМЕД» відмінити (скасувати), оскільки рішення відповідальної особи є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), а також вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету про визначення переможця електронних закупівель ФОП Гребенюк Богдан Валерійович, оскільки воно є незаконним.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 березня 2020 17:36
Шановний Учаснику ТОВ "ІМЕД" на Вашу Вимогу (Скаргу) від 17.03.2020, 18:08. ID: UA-2020-02-14-003597-c.b1 щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД» повідомляємо більш детально у прикріпленому документі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
108 648,00
UAH з ПДВ
|
108 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Богдан Валерійович |
148 624,20
UAH з ПДВ
|
148 624,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Богатир Д.Є. |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
108 648,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 16:44
|
ФОП Гребенюк Богдан Валерійович #3162220619 |
Переможець |
148 624,20
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:06
|
ППВЗ Гребенюк 01-04.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 14:34
|
ППВЗ Гребенюк антисептики.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 13:39
|
Дог_01-04.pdf | укладений |
02 квітня 2020 13:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 01-04/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на 20 % суми,визначеної в договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році - на 29707.20 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 01-04/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |