Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02007265 |
Вебсайт: | http://www.oblonko.at.ua |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1 |
Контактна особа: |
Світлана Алекcєєва +380993148434 rabotador@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
14 лютого 2020 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_1 ЛОТ 2 .doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_5.doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_1 ЛОТ 1 .doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_3.doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_2.doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_4.doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
ТД.png | |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_7.doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_6.doc | |
14 лютого 2020 18:24 |
Оголошення.PDF | |
14 лютого 2020 18:24 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієнтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС. З технічними вимогами Ви можете детально ознайомитись в Додатку 2 до Тендерної документації.
Аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі з характеристиками не нижче ніж зазначені в Додатку 2 до ТД допускаються та будуть розглянуті. Системні блоки на базі процесора AMD допускаються, якщо їх всі технічні характеристики не гірше ніж зазначені у технічних вимогах до предмету закупівлі.
Монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання за рахунок Учасника. З інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ви можете детально ознайомитись в Додатку 2 до Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-18-000021 ● 9a330dce964145fe98bcf893d116c354
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2020 14:33 |
15.05.2020 № 87
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
29 UA-2020-02-14-003556-с Лот №2 14.02.2020 Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 02007265) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-03 14:20:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003556-с Лот 2) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Поясніть причину опублікування на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору 22.04.2020, тобто з перевищенням строку, визначеного частиною першою статті 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-04 14:34:28
Надання пояснень
Про надання пояснень за предметом закупівлі: Лот № 2: Персональний комп’ютер, за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), оголошення UA-2020-02-14-003556-c.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі КП „ДОКОД”ДОР” (далі – Замовник) ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), (Лот № 2: Персональний комп’ютер) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-14-003556-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 09.06.2020 р. У висновку Східного офісу Держаудитслужби зазначено: «Моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «РК Тандем» міститься Довідка від 17.02.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У третій колонці зазначеної довідки відсутні контактні телефони працівників, що не відповідає вимогам таблиці № 3 Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РК Тандем», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та не відмінив торги у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що не відповідає частині 1 статті 31 Закону» Замовник заперечує вищезазначений висновок Східного офісу Держаудитслужби з огляду на таке: В тендерній документації розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в абз. «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій (формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції): в п. 7 зазначена формальна (несуттєва) помилка: відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції». В тендерній пропозиції учасника ТОВ «РК Тандем» контактний телефон вказано на всіх документах тендерної пропозиції, складених безпосередньо учасником. Також контактний телефон вказано в п. 5 документа «Інформація про учасника». З огляду на сказане, відсутність контактних телефонів у третій колонці довідки від 17.02.2020 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РК Тандем», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2020-06-12 15:07:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), (Лот № 1: Персональний комп’ютер) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 912,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5600 UAH |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування -місцевий бюджет | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_2.doc |
14 лютого 2020 18:24 |
ТД.png |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_5.doc |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_3.doc |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_7.doc |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_6.doc |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_1 ЛОТ 1 .doc |
14 лютого 2020 18:24 |
Додаток_4.doc |
14 лютого 2020 18:24 |
ТД.doc |
14 лютого 2020 18:24 |
Оголошення.PDF |