Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), (Лот № 1: Персональний комп’ютер; Лот № 2: Персональний комп’ютер)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003556-c e1ab1b03ab0d42e49d59b0f7139702e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Алекcєєва

+380993148434 rabotador@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Світлана Алекcєєва
+380993148434
rabotador@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 20:00
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


згідно ТД

Тендерна документація

14 лютого 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 18:24
Додаток_1 ЛОТ 2 .doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_5.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_1 ЛОТ 1 .doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_3.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_2.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_4.doc
14 лютого 2020 18:24
ТД.png
14 лютого 2020 18:24
Додаток_7.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_6.doc
14 лютого 2020 18:24
Оголошення.PDF
14 лютого 2020 18:24
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 17 лютого 2020 11:41
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:31
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання.
Пакет програмних засобів офісного призначення: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієнтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС. З технічними вимогами Ви можете детально ознайомитись в Додатку 2 до Тендерної документації.
Документація
Дата подання: 17 лютого 2020 11:41
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання.
Аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі з характеристиками не нижче ніж зазначені в Додатку 2 до ТД допускаються та будуть розглянуті. Системні блоки на базі процесора AMD допускаються, якщо їх всі технічні характеристики не гірше ніж зазначені у технічних вимогах до предмету закупівлі.
Документація
Дата подання: 17 лютого 2020 11:58
Дата відповіді: 18 лютого 2020 14:36
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за запитання.
Монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання за рахунок Учасника. З інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ви можете детально ознайомитись в Додатку 2 до Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000021 ● 9a330dce964145fe98bcf893d116c354
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.05.2020 № 87

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

29 UA-2020-02-14-003556-с Лот №2 14.02.2020 Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 02007265) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-03 14:20:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003556-с Лот 2) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступного питання
Відповідно до частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Поясніть причину опублікування на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору 22.04.2020, тобто з перевищенням строку, визначеного частиною першою статті 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-04 14:34:28

Надання пояснень

Про надання пояснень за предметом закупівлі: Лот № 2: Персональний комп’ютер, за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), оголошення UA-2020-02-14-003556-c.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі КП „ДОКОД”ДОР” (далі – Замовник) ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), (Лот № 2: Персональний комп’ютер) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-14-003556-c), оприлюдненого в електронній системі закупівель 09.06.2020 р. У висновку Східного офісу Держаудитслужби зазначено: «Моніторингом установлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «РК Тандем» міститься Довідка від 17.02.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У третій колонці зазначеної довідки відсутні контактні телефони працівників, що не відповідає вимогам таблиці № 3 Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РК Тандем», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та не відмінив торги у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що не відповідає частині 1 статті 31 Закону» Замовник заперечує вищезазначений висновок Східного офісу Держаудитслужби з огляду на таке: В тендерній документації розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в абз. «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій (формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції): в п. 7 зазначена формальна (несуттєва) помилка: відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції». В тендерній пропозиції учасника ТОВ «РК Тандем» контактний телефон вказано на всіх документах тендерної пропозиції, складених безпосередньо учасником. Також контактний телефон вказано в п. 5 документа «Інформація про учасника». З огляду на сказане, відсутність контактних телефонів у третій колонці довідки від 17.02.2020 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації вважається формальною (несуттєвою) помилкою, тому Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РК Тандем», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2020-06-12 15:07:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина), (Лот № 1: Персональний комп’ютер)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 912,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5600 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 шт
Лот № 1: Персональний комп’ютер
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна, 21
Дата доставки: 30 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування -місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 18:24
Додаток_2.doc
14 лютого 2020 18:24
ТД.png
14 лютого 2020 18:24
Додаток_5.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_3.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_7.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_6.doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_1 ЛОТ 1 .doc
14 лютого 2020 18:24
Додаток_4.doc
14 лютого 2020 18:24
ТД.doc
14 лютого 2020 18:24
Оголошення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РК Тандем" 549 840,00
UAH з ПДВ
549 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 11:27
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:20
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:19
статут.pdf
28 лютого 2020 17:19
Статут копія.pdf
28 лютого 2020 17:19
Сертифікати BENQ.pdf
28 лютого 2020 17:19
Рішення засновників.pdf
28 лютого 2020 17:19
Проект договору. .pdf
28 лютого 2020 17:19
Довідка про ПЗ..pdf
28 лютого 2020 17:19
Довідка про гарантію.pdf
28 лютого 2020 17:19
Довідка оригіналМВСУ .pdf
28 лютого 2020 17:19
Довідка МВСУ.pdf
28 лютого 2020 17:19
Довідка про статут ..pdf
28 лютого 2020 17:19
Декларація ДСТУ..pdf
28 лютого 2020 17:19
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РК Тандем"

Інформація про відміну

Дата відміни
29 лютого 2020 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій