Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Максим Панченко +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628 |
National ID: | 03351823 |
Contact point: |
Maxim Panchenko +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2020 01:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2020 01:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 11 466 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 330,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 14 лютого 2020 17:22 |
Enquiries until: | 19 квітня 2020 01:00 |
Complaints submission until: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 квітня 2020 01:00 |
Information
Estimated total value: | 11 466 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 57 330 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | післяоплата | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 21:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 21:53 |
тд.docx | |
21 квітня 2020 21:53 |
Зміни.docx | |
12 березня 2020 16:20 |
додаток 5 нова редакція.docx | |
12 березня 2020 16:20 |
Зміни.docx | |
12 березня 2020 16:20 |
тд.docx | |
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 5.docx | |
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 4.docx | |
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 2.docx | |
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 6.docx | |
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 1.docx | |
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 3.docx | |
14 лютого 2020 17:22 |
тд.docx |
21 квітня 2020 21:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 квітня 2020 21:53 |
тд.docx
|
||||||
21 квітня 2020 21:53 |
Зміни.docx
|
||||||
12 березня 2020 16:20 |
додаток 5 нова редакція.docx
|
||||||
12 березня 2020 16:20 |
Зміни.docx
|
||||||
12 березня 2020 16:20 |
тд.docx
|
||||||
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 5.docx
|
||||||
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 4.docx
|
||||||
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 2.docx
|
||||||
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 6.docx
|
||||||
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 1.docx
|
||||||
14 лютого 2020 17:23 |
додаток 3.docx
|
||||||
14 лютого 2020 17:22 |
тд.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 11 березня 2020 16:51
Дата подання: 24 квітня 2020 11:55
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000028 ● 9a144ff201d74a3cb86a066e773984cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 492
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
12.11.2021 № 492
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-02-14-003444-c, 14.02.2020, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-22 08:29:43
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11466000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- під час аналізу веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель встановлено, що наявні задоволені рішення органу оскарження, проте подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 станом на 22.11.2021 відсутні. З огляду вищевказане просимо надати пояснення з яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-24 15:27:39
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 22.11.2021
З яких причин відсутні подальші рішення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 щодо проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) (fuel) дизельне паливо diesel fuel Code DK 021: 2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Oil and distillates (fuel) diesel fuel diesel fuel, що опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-003444-c нам невідомі, так, як уповноважена особа, що працює на даний час призначена в серпні 2021 року.
Стосовно самої закупівлі. Рішення АМКУ може бути оскаржено до суду протягом 30 днів з моменту його публікації. Законом не передбачена необхідність повідомляти орган оскарження про намір подати позовну заяву до суду. Якщо ж рішення не буде оскаржуватися в суді, воно є обов’язковим до виконання протягом 30 днів з моменту публікації. Також АМКУ може зобов’язати замовника скасувати закупівлю. Наразі в електронній системі не реалізована можливість виконати таке рішення до того, як замовник відправить відповідь АМКУ через відповідну кнопку. В задоволеній скарзі ця кнопка стає активна тільки після виконання певних дій, що залежать від суті оскарження, а саме: внесення змін в тендерну документацію; повернення учасника (ів) на кваліфікацію. В іншому випадку кнопка залишатиметься неактивною, а закупівля – заблокованою.
Нам відома інформація про задоволення рішення АМКУ, настанови виконано, проте подальші дії уповноваженої особи, що здійснювала вищезазначену закупівлю нам не відомі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
18.05.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 9637-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД" від 24.04.2020 № UA2020- 02-14-003444-с.с4 Колегія постановила Зобов'язати Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 90913000-0 — Послуги з очищення цистерн і резервуарів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-14-003444-C, з метою усунення порушень, які викладені'у мотивувальній частині рішення. Оскільки на даному етапі внести зміни чи виправити помилки в ТД неможливо, то Замовником прийняте рішення про відміну відкритих торгів.
2021-12-10 15:50:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021:2015: 09130000-9 – «Нафта і дистиляти (паливо)» з підстави, що передбачена згідно з ч. 19 ст. 14 Закону, а саме: замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
10 грудня 2021 15:22
|
Протокол 215.pdf |
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро