Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (вуличне освітлення і електропостачання
Очікувана вартість
1 546 112,00 UAH
UA-2020-02-14-003427-c b82f7eda753a4cb79fc548aa7ae79c29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Холодовський

+380525735318 kp.komunalnik.bob@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Бобринецької міської ради "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32406702
Місцезнаходження: 27200, Україна , Кіровоградська обл., м. Бобринець, вул. Каштанова, 74
Контактна особа: Сергій Холодовський
+380525735318
kp.komunalnik.bob@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:24
Очікувана вартість: 1 546 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 730,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
461526 кіловат-година
код ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (вуличне освітлення і електропостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27200, Україна, Кіровоградська область, Бобринець, вул Каштанова 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:17
ТД ел.енергія 2020.doc
18 лютого 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:17
ТД ел.енергія 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аское
Дата подання: 17 лютого 2020 23:39
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:42
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую.
Відповідь: Замовник належить до групи "б"( без АСКОЕ)
Місяць
Межі зон , години
Січень з 17.00 до 07.00
Лютий з 18.00 до 06.00
Березень з 19.00 до 05.00
Квітень з 21.00 до 05.00
Травень з 22.00 до 04.00
Червень з 22.00 до 04.00
Липень з 22.00 до 04.00
Серпень з 21.00 до 05.00
Вересень з 20.00 до 05.00
Жовтень з 18.00 до 06.00
Листопад з 17.00 до 06.00
Грудень з 17.00 до 07.00

В інші години доби застосовується єдиний роздрібний тариф другого класу напруги.

Межі тарифних зон, а також номер позиції, під яким запрограмована кожна із зон, програмуються в приладах обліку електроенергії уповноваженими представниками ПАТ “Кіровоградобленерго

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-30-000010 ● 0e4eea11e44b4fe5be32d2a4cb02b1c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2022 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.12.2022 № 71-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.12.2022 № 71-з

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-14-003427-с 14.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-10 10:24:12

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (вуличне освітлення і електропостачання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-14-003427-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення та документів з наступного питання.
Просимо Вас пояснити причини внесення змін до договору про постачання електричної енергії споживачу від 25.03.2020 № 01-51ВЦ, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» (далі – ТОВ «КОЕК»), в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 % на підставі додаткових угод від 03.04.2020 № 1, від 07.04.2020 № 2, а також надати підтверджуючі документи про коливання ціни на ринку, на підставі яких були внесенні зміни ціни за одиницю, як це передбачено відповідно до пункту 2 частини 5 статті 36 Закону (в редакції від 08.02.2020).
Крім того, надати інформацію щодо виконання умов договору, а саме: на яку суму ТОВ поставлено «КОЕК» товару та яку суму перераховано коштів за поставлений товар.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-20 09:39:42

Відповідь на звернення

Відповідно до моніторингу комунальне підприємство Бобринецької міської ради « Комунальник» повідомляє наступне :
- стосовно додаткової угоди №1 від 03.04.2020 року дане підняття ціни відбулося відповідно до листа від 25.03.2020 року № 116/02 від товариства з обмеженою відповідальністю «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» , експертного висновку від 01.04.2020 року № В-142/1 від Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати та інформації про середньозважену ціну на електричну енергію на РНД по ОЕС України за березень 2020 року, дані документи вказують на реальне коливання ціни ( в бік збільшення) , що було підставою для підписання додаткової угоди № 1.
- стосовно додаткової угоди №2 від 07.04.2020 року дане підняття ціни відбулося відповідно до листа від 03.04.2020 року № 127/02 від товариства з обмеженою відповідальністю «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» , експертного висновку від 03.04.2020 року № В-148 від Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати та інформації про середньозважену ціну на електричну енергію на РНД по ОЕС України за період 01.04.- 06.04.2020 року, дані документи вказують на реальне коливання ціни ( в бік збільшення) , що було підставою для підписання додаткової угоди № 2.
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіровоградська обласна енергопостачальна компанія» поставила товару на суму 1 274 470, 27 грн ( один мільйон двісті сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят гривень 27 коп) по договору № 01-51ВЦ від 25.03.2020 року а комунальним підприємством Бобринецької міської ради «Комунальник» за поставлений товар перераховано коштів в сумі 1 274 470, 27 грн ( один мільйон двісті сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят гривень 27 коп)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-01-31 16:40:19

Вжиті заходи

1. На виконання усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель виявлених управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області по моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (вуличне освітлення і електропостачання) в єдиній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-14-003427-c повідомляємо наступне:
Комунальним підприємством Бобринецької міської ради «Комунальник» вжиті заходи, а саме надано лист до ТОВ Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії від 27.01.2023 року № 19 «Повідомлення про порушення в закупівлі» - лист додається.ТОВ Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії отримало листа 27.01.2023 року вхідний 159/02.
На момент надання інформації 31.01.2023 року управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, повідомляємо, що відповіді від ТОВ Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії комунальне підприємство Бобринецької міської ради «Комунальник» не отримало.
2. Відповідно п.5 ст.8 ЗУ « Про публічні закупівлі» пояснення необхідно було надати до 00:00 год . 14.01.2023 року. Пояснення та необхідні документи були завантажені ЕСЗ 13.01.2023 року в 16:43 год, що свідчить про виконання вимог діючого п.5 ст.8 ЗУ.
На площадці ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» були технічні проблеми із завантаженням документів. Уповноваженою особою 13.01.2023 року було звернення в телефоному режимі на площадку ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», також був здійснений запит про причину не завантаження документів (додається-2 документа), на що отримана відповідь від площадки ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» № 26/01/ZK- 561 від 26.01.2023 року (додається).
Оскільки, площадка змогла врегулювати свої технічні проблеми на протязі певного часу, тому відіслані документи в ЕСЗ (майданчик) завантажилися 20.01.2023 року.
Порушення несвоєчасного оприлюднення інформаціі на веб-порталі ЕСЗ – питання та вимоги до площадки ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», на ці процеси уповноважена особа не може повпливати, тому не вбачається порушення в частині даним Законом «Про публічні закупівлі» та ст. 164-14 АКУ. На даний час м.Бобринці, як і в Україні є великі проблеми з електропостачанням, інтернетом, часті повітряні тривоги та підписанням КЕП, тому також треба враховувати дані обставини, оскільки є воєнний стан в Україні.
КП Бобринецької міської ради «Комунальник» чекає на отримання відповіді на лист від 27.01.2023 року № 19 «Повідомлення про порушення в закупівлі», ознайомиться з інформацією зазначеною у їхньому листі-відповіді, потім будуть прийматися відповідні рішення щодо вирішення проблеми з поверненням коштів на рахунок підприємства.
На даний час тендерний комітет припинив свою діяльність . Голова тендерного комітету який і був юристом підприємства - відсутній (розрахувався). Керівник підприємства Бичков С.В. здійснив заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень, а саме наголосив уповноваженій особі щодо правильного застосування висновків торгово-промислової палати щодо коливання цін та товари, роботи та послуги, додатково вивчити всі зміни закупівельного законодавства.




Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. На виконання усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель виявлених управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області по моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (вуличне освітлення і електропостачання) в єдиній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-14-003427-c повідомляємо наступне: Комунальним підприємством Бобринецької міської ради «Комунальник» вжиті заходи, а саме надано лист до ТОВ Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії від 27.01.2023 року № 19 «Повідомлення про порушення в закупівлі» - лист додається.ТОВ Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії отримало листа 27.01.2023 року вхідний 159/02. На момент надання інформації 31.01.2023 року управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, повідомляємо, що відповіді від ТОВ Кіровоградської обласної енергопостачальної компанії комунальне підприємство Бобринецької міської ради «Комунальник» не отримало. 2. Відповідно п.5 ст.8 ЗУ « Про публічні закупівлі» пояснення необхідно було надати до 00:00 год . 14.01.2023 року. Пояснення та необхідні документи були завантажені ЕСЗ 13.01.2023 року в 16:43 год, що свідчить про виконання вимог діючого п.5 ст.8 ЗУ. На площадці ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» були технічні проблеми із завантаженням документів. Уповноваженою особою 13.01.2023 року було звернення в телефоному режимі на площадку ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», також був здійснений запит про причину не завантаження документів (додається-2 документа), на що отримана відповідь від площадки ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» № 26/01/ZK- 561 від 26.01.2023 року (додається). Оскільки, площадка змогла врегулювати свої технічні проблеми на протязі певного часу, тому відіслані документи в ЕСЗ (майданчик) завантажилися 20.01.2023 року. Порушення несвоєчасного оприлюднення інформаціі на веб-порталі ЕСЗ – питання та вимоги до площадки ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА», на ці процеси уповноважена особа не може повпливати, тому не вбачається порушення в частині даним Законом «Про публічні закупівлі» та ст. 164-14 АКУ. На даний час м.Бобринці, як і в Україні є великі проблеми з електропостачанням, інтернетом, часті повітряні тривоги та підписанням КЕП, тому також треба враховувати дані обставини, оскільки є воєнний стан в Україні. КП Бобринецької міської ради «Комунальник» чекає на отримання відповіді на лист від 27.01.2023 року № 19 «Повідомлення про порушення в закупівлі», ознайомиться з інформацією зазначеною у їхньому листі-відповіді, потім будуть прийматися відповідні рішення щодо вирішення проблеми з поверненням коштів на рахунок підприємства. На даний час тендерний комітет припинив свою діяльність . Голова тендерного комітету який і був юристом підприємства - відсутній (розрахувався). Керівник підприємства Бичков С.В. здійснив заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень, а саме наголосив уповноваженій особі щодо правильного застосування висновків торгово-промислової палати щодо коливання цін та товари, роботи та послуги, додатково вивчити всі зміни закупівельного законодавства.

2023-01-31 16:37:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником недотримані терміни надання пояснень та документів на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, чим порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 1 274 476,36
UAH з ПДВ
1 274 476,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" 1 315 349,10
UAH з ПДВ
1 299 887,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 343 040,66
UAH з ПДВ
1 315 349,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 10:47
Електронний підпис
06 березня 2020 10:46
Остаточна пропозиція.pdf
06 березня 2020 10:46
Довідка МВС.pdf
28 лютого 2020 15:03
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:01
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 15:01
Статут.pdf
28 лютого 2020 15:01
Наказ на призначення.pdf
28 лютого 2020 15:01
Лист гарантія Ст.17.pdf
28 лютого 2020 15:01
Договір.pdf
28 лютого 2020 15:01
Довідка,(довкілля).pdf
28 лютого 2020 15:01
Довідка Про санкції.pdf
28 лютого 2020 15:01
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 15:31
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:31
Статут.PDF
28 лютого 2020 15:31
Проект Договору.PDF
28 лютого 2020 15:31
Паспорт Директора.PDF
28 лютого 2020 15:31
Ліцензія копія.PDF
28 лютого 2020 15:31
Довідки банк 20.02.pdf
28 лютого 2020 15:31
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

18 лютого 2020 17:31
Електронний підпис
18 лютого 2020 16:00
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 лютого 2020 15:59
Лист-згода на обробку.pdf
18 лютого 2020 15:59
Довідки статті 17.pdf
18 лютого 2020 15:59
Довідка щодо довкілля.pdf
18 лютого 2020 15:59
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
18 лютого 2020 15:59
9 Виписка з ЄДР.pdf
18 лютого 2020 15:59
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
18 лютого 2020 15:59
2 ВИТЯГ ЄДР 08.01.20.pdf
18 лютого 2020 15:59
1 Копія Статуту+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42132581
Переможець 1 274 476,36
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42132581
1 274 476,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 15:43
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:06
ду 6.pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 10:10
ДУ5.pdf зміни до договору
16 січня 2021 10:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:25
ду4.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:19
ду.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:11
світлоUntitled.FR12.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 08:47
світлоUntitled.FR12.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 15:36
світлоUntitled.FR12.pdf укладений
03 квітня 2020 15:25
світлоUntitled.FR12.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 15:24
Untitled.FR12.pdf укладений
26 березня 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 01-51ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на 10% у звязку коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 01-51ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на 10% у звязку коливання ціни такого товару на ринку,
Номер договору про закупівлю: 01-51ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 01-51ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 01-51ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів) з передачі та розподілу електричної енергії, згідно Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 р. №2353 та Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 р. № 2371
Номер договору про закупівлю: 01-51ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 01-51ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 274 459,09
UAH (в тому числі ПДВ 212 409,85 UAH)