Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки. Молоко коров’яче пастеризоване, жирність 3,2%
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003409-c e67c51b3689247e393afd386b089dc47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Михайлівна Федоренко

+380564947280 kidshouse2.kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987014
Місцезнаходження: 50085, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, бульвар Маршала Василевского 11а
Контактна особа: Наталія Михайлівна Федоренко
+380564947280
kidshouse2.kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:30
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 літр
Молоко та вершки. Молоко коров’яче пастеризоване, жирність 3,2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошей на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару на підставі накладної, при наявності реального фінансування Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:11
Тендерна документація молоко.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 163 800,00
UAH з ПДВ
163 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ФОП Реут Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#42257917
Переможець 163 800,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#42257917
163 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 13:46
Додугода4 молокозавод.PDF зміни до договору
01 березня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 15:30
додугода 3 договір 50.PDF зміни до договору
19 січня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:23
додуг 2 дог 50.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 13:22
додугода1 дог50.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 13:21
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:41
Договор Молоко.PDF укладений
17 березня 2020 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗАМОВНИК і ПОСТАЧАЛЬНИК керуючись пунктом 10 підпунктом 10.1 прийшли до згоди внести зміни до договору № 50 від 16.03.2020 року на підставі листа від 30.10.2020 р. № 990/05, а саме: 1.1. Зменшити суму Договору на 23010,00 грн. п. 3.1 викласти в наступній редакції «Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 140790 грн. (сто сорок тисяч сімсот дев’яносто грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 23465 грн. (двадцять три тисячі чотириста шістдесят п’ять грн. 00 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести наступні зміни: На підставі п.6 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, продовжити строк дії Договору до 28.02.2021р. включно та викласти абзац перший п. 8.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками, СТОРОНИ відповідно до ст. 180 ГК України та ст. 631 ЦК України встановлюють, що умови договору застосовуються до відносин між ними, з моменту підписання 16.03.2020р. і діє до 28.02.2021р., а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання сторонами.» Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання повноваженими представниками Сторін та скріплення печатками і діє протягом строку дії Договору. Інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.6 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку - збільшити суму Договору на 28158,00 грн. (двадцять вісім тисяч сто п’ятдесят вісім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 4693,00 грн. (чотири тисячі шістсот дев’яносто три грн. 00 коп.) Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання повноваженими представниками Сторін та скріплення печатками і діє протягом строку дії Договору. Інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести наступні зміни: 1.1. На підставі п.6 ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, продовжити строк дії Договору до 31.03.2021р. включно та викласти абзац перший п. 8.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками, СТОРОНИ відповідно до ст. 180 ГК України встановлюють, що умови договору застосовуються до відносин між ними, з моменту підписання 16.03.2020р. і діє до 31.03.2021р., а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання сторонами.» 1.2. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Постачальника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору про закупівлю та викласти реквізити «Постачальника», що містяться в Розділі 11 Договору «Юридичні адреси. Реквізити сторін» у наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК» «ЗАМОВНИК» Товариство з обмеженою відповідальністю «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» 53003, Дніпропетровська обл., Криворізький р-н., село Новопілля, вул. Теплична, будинок 13, ЄДРПОУ 42257917 UA073052990000026004030403234 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299 Тел. 067-558-99-51 Комунальний заклад «Криворізький спеціалізований будинок дитини» Дніпропетровської обласної ради» Індекс: 50085, м. Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а ЄДРПОУ 01987014 UA208201720344270001000050266 в банку ДКСУ м. Київ МФО 820172 Телефон (0564) 779932 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання повноваженими представниками Сторін та скріплення печатками і діє протягом строку дії Договору. 3. Інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дана Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 163 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 300,00 UAH)