Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Максим Панченко +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 1 685 193,87 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 425,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби
Гумові вироби (автошини)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | післяоплата | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 16:59 |
додаток 2.docx | |
14 лютого 2020 16:59 |
додаток 4.docx | |
14 лютого 2020 16:59 |
додаток 1.docx | |
14 лютого 2020 16:59 |
додаток 3.docx | |
14 лютого 2020 16:59 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тема вимоги «грубе порушення ст. 3, 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Шановна Уповноважена особа Замовника, наголошуємо, що існуюча пандемія «Коронавірусу» не привід порушувати Закони України.
1. Інформуємо, що вами порушено діючу норму ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII згідно якої строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВИЩУВАТИ П’ЯТИ робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У РАЗІ ПРОДОВЖЕННЯ строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель..
Днем визначення найбільш економічно вигідної пропозиції є 2 березня 2020р. Найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначеноТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"#04947995
Отже, Замовник, у разі необхідності, повинен був продовжити строк розгляду шляхом публікації відповідно протоколу в межах строків, встановлених цією статтею, а не на 13 робочий день. В порушення вищевикладеного, Вами опублікований протокол розгляду ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" #04947995 20 березня 2020р. о 22:17 ТОБТО ЧЕРЕЗ 13 РОБОЧИХ ДНІВ З дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Враховуючи також вимоги ч.1 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» останнім днем для публікації протоколу розгляду ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"#04947995 був 11 березня 2020р.
2. Аналіз прийнятого Замовником рішення, яке зафіксоване в протоколі уповноваженої особи № 3 від 20.03.2020р., свідчить про неупереджену, необ’єктивну оцінку та дискримінацію ТОВ «Омега», наявність порушеного права ТОВ «Омега» на добросовісну конкуренцію та порушення Замовником основних принципів публічних закупівель. Вивчивши підстави, за яких Вами було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Омега», повідомляємо, що підстава № 1 («не підтверджено інформацію, про право підпису договору за результатами проведеної процедури») не правомірна, адже в складі тендерної пропозиції ТОВ «Омега» надано Наказ про призначення директора № 1-К від 11.06.2004р., відповідний протокол загальних зборів № 1 від 07.06.2004р. про призначення директора та Статут підприємства, в якому визначені всі повноваження директора. Інших вимог щодо надання додаткових документів на підтвердження права підписання договору Учасниками Замовником не було зазначено в тендерній документації.
3. Підстава № 2,3 Учасник не надав інформацію про чисті активи Товариства станом на кінець попереднього кварталу та не надав Протокол або Рішення Загальних зборів учасників Товариства щодо надання згоди на вчинення правочину. УВАГА! Замовником в тендерній документації НЕ ВИМАГАЛОСЬ ПОДАННЯ інформації про чисті активи Товариства станом на кінець попереднього кварталу, та, відповідного Протоколу або Рішення Загальних зборів учасників Товариства щодо надання згоди на вчинення правочину. Також не зрозуміло, з яких фактів Замовник вирішив, що очікувана вартість закупівлі перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу???
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО" було не правомірно визнано переможцем , у зв’язку з тим, що учасник не надав сертифікати якості, які вимагалися у Додатку 1 пункту3. : «Якість товару повинна відповідати Держстандарту і ТУ та підтверджуватися сертифікатами якості заводу-виробника.»
Таким чином, Вами не обрунтовано відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Омега» Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що закріплені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо негайно прийняти відповідні заходи реагування У ВИГЛЯДІ відміни рішення щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Омега». В іншому випадку, нами будуть ініційовані відповідні звернення (скарги) до органів державного регулювання у сфері закупівель (ДАСУ та АМКУ) з метою притягнення уповноваженої особи Замовника до адміністративної відповідальності.
Нормою ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII згідно якої строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У РАЗІ ПРОДОВЖЕННЯ строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. НАГОЛОШУЄМО, що ЗАМОВНИК ДОТРИМАВСЯ норм ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII. Оприлюднив рішення про продовження терміну розгляду відповідно до норм ст. 10 ЗУ «Про публічні Закупівлі», та вчинив правочин, щодо розгляду пропозицій учасників.
Щодо підстави відхилення Вашої пропозиції повідомляємо додатково, що користуючись право на звернення до інших установ та організацій, відкритих джерел наданих ЗУ «Про публічні закупівлі» при детальному вивченні поданої пропозиції при детальному вивченні поданої пропозиції було виявлено невідповідність поданих матеріалів до умов тендерної документації ДК 021:2015 (CPV 2008) 19510000-4 Гумові вироби (автошини). Учасником у складі пропозиції не підтверджено інформацію, про право підпису договору за результатами проведеної процедури. У статуті (нова редакція) існують обмеження щодо надання повноважень на підписання договору, а саме: у пункті 11,14 Статуту зазначено, що «Виключно Загальними зборами учасників приймається рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу.»
Виходячи із вище викладеного робимо висновок, що кожного разу право підпису договору має підтверджуватися «Виключно Загальними зборами учасників приймається рішення про надання згоди на вчинення правочину». Такого рішення у складі пропозиції не було надано.
Ви частково виконали умови тендерної документації, що не може кваліфікуватися, як повне дотримання усіх умов тендерної документації, а отже ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", що не відповідає умовам тендерної документації ДК 021:2015 (CPV 2008) 19510000-4 Гумові вироби (автошини). ст. 30 ц.1 п.4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 30 березня 2020 12:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000020 ● 0d455538a5b648d2a2b0ea60184cbf3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 10:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 44
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 27.07.2020 №003100-040001/2800-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.07.2020 №44
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-14-003358-c 14.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку моніторингу, дану процедуру відкритих торгів буде скасовано. Додатково про виконання буде повідомлено.
2020-08-17 09:50:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" |
1 338 136,98
UAH з ПДВ
|
1 329 535,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укравтозапчастина |
1 362 789,84
UAH з ПДВ
|
1 337 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" |
1 434 882,00
UAH з ПДВ
|
1 338 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО" |
1 644 747,00
UAH з ПДВ
|
1 644 747,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" #04947995 |
Рішення скасоване |
1 329 535,44
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 21:08
|
ТОВ Укравтозапчастина #30722204 |
Рішення скасоване |
1 337 700,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 21:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" #33010822 |
Рішення скасоване |
1 338 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 21:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО" #43427452 |
Рішення скасоване |
1 644 747,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 21:08
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" #04947995 |
Відхилено |
1 329 535,44
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 21:34
|
ТОВ Укравтозапчастина #30722204 |
Відхилено |
1 337 700,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 21:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" #33010822 |
Рішення скасоване |
1 338 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 07:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" #33010822 |
Відхилено |
1 338 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 07:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО" #43427452 |
Переможець |
1 644 747,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 14:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 серпня 2020 10:13 |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг ст.31. ц.2 абз.3 ЗУ "Про публічні закупівлі"" |
19 серпня 2020 10:13
|
Електронний підпис |
19 серпня 2020 10:12
|
витяг із рішення про скасування.docx |