Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09210000-4 Мастильні засоби (мастильні оливи)
Очікувана вартість
1 275 284,64 UAH
UA-2020-02-14-003306-c c49570715d3445439e395bbc7ff4a2c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Панченко

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Максим Панченко
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:23
Очікувана вартість: 1 275 284,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 376,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


джерело фінансування власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 найменувань
Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09210000-4 Мастильні засоби (мастильні оливи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Кагамлика,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору післяоплата Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 21:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 21:41
додаток 1 нова редакція.docx
21 лютого 2020 21:41
Зміни.docx
21 лютого 2020 21:41
додаток 3 нова редакція.docx
21 лютого 2020 21:41
тд нова редакція.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 2.docx
14 лютого 2020 16:47
Додаток №4.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 6.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 5.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 3.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 1.docx
14 лютого 2020 16:47
тд.docx
21 лютого 2020 21:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 21:41
додаток 1 нова редакція.docx
21 лютого 2020 21:41
Зміни.docx
21 лютого 2020 21:41
додаток 3 нова редакція.docx
21 лютого 2020 21:41
тд нова редакція.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 2.docx
14 лютого 2020 16:47
Додаток №4.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 6.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 5.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 3.docx
14 лютого 2020 16:47
додаток 1.docx
14 лютого 2020 16:47
тд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність ліцензії API
Дата подання: 17 лютого 2020 09:11
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:22
Шановний замовнику, чи потрібна ліцензія API (її наявність на офіційному порталі https://engineoil.api.org), чи достатньо посилання у документах на відповідність цьому стандарту? Наперед дякую
Відповідь: Шановний учасник надайте у складі пропозиції, надаються усі матеріали, що передбачені тендерною , документацію, зокрема Ліцензії, якщо такий вид діяльності ліцензується. У складі пропозиції учасник має надати чітке посилання про наявність Ліцензії та її роздруковану копію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-003306-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 17 лютого 2020 13:01
Склад у Полтаві
День добрий.
Просимо видалити вимогу "1.2 Довідка у довільній формі із зазначенням інформації про наявність/відсутність складу в м. Полтава",оскільки дана вимога лише обмежує коло потенційних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 15:28
Замовник не має наміру закупити всю кількість товару відразу. Поставка планується частинами (партіями) протягом 2020 року. Строк поставки товару протягом строку більшого ніж строк вказаний в тендерній документації має ризик зупинки автотранспорту Замовника. Основним видом діяльності підприємства Замовника є збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів та рідких нечистот, діє підприємство на території м. Полтави, і зупинка спецтранспорту підприємства хоча б на одну добу може призвести до катастрофічних наслідків у місті Полтаві. Тому, з метою недопущення зупинки спецтранспорту підприємства Замовника пропонується строк поставки товару в один день. В додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги» у пункті 3 вказано на можливість поставки товару з 8.00 до 16:00 протягом 1-го робочого дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-003306-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 17 лютого 2020 13:04
Термін поставки
Просимо вас розглянути можливість зміни п.п.5.1. "Поставка товарів Учасником здійснюється партіями впродовж 2020 року у строк протягом 1-го дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника."А саме:просимо строк поставки до 2-х днів з моменту отримання заявки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 15:30
Замовник не має наміру закупити всю кількість товару відразу. Поставка планується частинами (партіями) протягом 2020 року. Строк поставки товару протягом строку більшого ніж строк вказаний в тендерній документації має ризик зупинки автотранспорту Замовника. Основним видом діяльності підприємства Замовника є збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів та рідких нечистот, діє підприємство на території м. Полтави, і зупинка спецтранспорту підприємства хоча б на одну добу може призвести до катастрофічних наслідків у місті Полтаві. Тому, з метою недопущення зупинки спецтранспорту підприємства Замовника пропонується строк поставки товару в один день. В додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги» у пункті 3 вказано на можливість поставки товару з 8.00 до 16:00 протягом 1-го робочого дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-003306-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", Код ЄДРПОУ:38424093
Дата подання: 17 лютого 2020 13:12
Невідповідність кількості предмета закупівлі
День добрий.Просимо вас привести у відповідність кількість предмета закупівлі,що вказано в Додатку №4 та Додатку№1 (№ п/п 1 та п/п №2).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 15:35
Шановний учасник! Зміни вносити не доцільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-14-003306-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГПЛ", Код ЄДРПОУ:33190684
Дата подання: 27 березня 2020 18:01
Скарга №87 від 27.03.2020 р.
Ми подаємо скаргу з вимогою відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з численними порушеннями Закону України "Про публічні закупівлі", як з боку Замовника так і з боку ТОВ "БСТ-АВТО". Текс скарги міститься у додатках.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 квітня 2020 09:24

Документи подані скаржником

27 березня 2020 18:01
Протокол № 7 стр.1.jpg
27 березня 2020 18:01
Протокол № 7 стр.2.jpg
27 березня 2020 18:01
Протокол № 7 стр.3.jpg
27 березня 2020 18:01
Скарга стр.1.jpg
27 березня 2020 18:01
Скарга стр.2.jpg
27 березня 2020 18:01
Скарга стр.3.jpg
27 березня 2020 18:01
Скарга стр.4.jpg
27 березня 2020 18:01
Платіжне доручення (1).pdf

Документи подані замовником

07 квітня 2020 17:25
Пояснення.docx
07 квітня 2020 17:25
Пояснення оливи.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМ-Лубрікантс" 1 053 939,54
UAH з ПДВ
1 053 939,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГПЛ" 1 125 521,32
UAH з ПДВ
1 125 521,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО" 1 160 850,99
UAH з ПДВ
1 160 850,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 14:50
СТАТУТ СМ-Лубрикантс.pdf
28 лютого 2020 14:45
Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 14:45
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 14:45
реквізити.pdf
28 лютого 2020 14:45
Протокол 1 засновників.PDF
28 лютого 2020 14:45
Корупція.PDF
28 лютого 2020 14:45
заява Забара.pdf
28 лютого 2020 14:45
Довідка тех.база.pdf
28 лютого 2020 14:45
довідка склад.pdf
28 лютого 2020 14:45
довідка директор.pdf
28 лютого 2020 14:45
Витяг з реєстру.pdf
28 лютого 2020 14:45
Виписка 2.PDF
28 лютого 2020 14:45
Виписка 1.PDF

Публічні документи

28 лютого 2020 10:33
ЗАЯВА.pdf
28 лютого 2020 10:33
Витяг скан.pdf
28 лютого 2020 10:33
витяг9.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг8.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг7.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг6.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг5.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг4.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг3.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг2.jpg
28 лютого 2020 10:33
витяг1.jpg
28 лютого 2020 10:33
ГПЛ документ.pdf
28 лютого 2020 10:33
ТОВ ГПЛ.pdf
28 лютого 2020 10:33
Статут.pdf
28 лютого 2020 10:33
Наказ Бабич С.І.pdf
28 лютого 2020 10:33
Довідка мат.тех бази.pdf
28 лютого 2020 10:33
Технічні вимоги.pdf
28 лютого 2020 10:33
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМ-Лубрікантс"

ТОВ "ГПЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМ-Лубрікантс"
#38075177
Відхилено 1 053 939,54
UAH з ПДВ
20 березня 2020 22:54
ТОВ "ГПЛ"
#33190684
Відхилено 1 125 521,32
UAH з ПДВ
20 березня 2020 22:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО"
#43427452
Переможець 1 160 850,99
UAH з ПДВ
20 березня 2020 22:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 22:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БСТ-АВТО"
#43427452
1 160 850,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 23:21
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 19:21
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 19:19
img20200427_19093943.pdf укладений
27 квітня 2020 19:19
img20200427_19103075.pdf укладений
27 квітня 2020 19:18
img20200427_19111860.pdf укладений
27 квітня 2020 19:18
img20200427_19075844.pdf укладений
27 квітня 2020 19:18
img20200427_19085220.pdf укладений
27 квітня 2020 19:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 160 850,99
UAH (в тому числі ПДВ 193 475,16 UAH)