Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стоматологічна установка ZC-S300 або еквівалент (ДК 024:2019 – 43698 Бормашина стоматологічна, пневматична)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-02-14-003209-c 07c97a3a287c4e9aa9a285096ba6444b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Людмила

+380683969348 CRB_LUDA1962@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП КМР "КОНОТОПСЬКА ЦРЛ ІМ. АК. М.ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Карпенко Людмила
+380683969348
CRB_LUDA1962@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:59
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


стоматологічна установка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стоматологічна установка ZC-S300 або еквівалент (ДК 024:2019 – 43698 Бормашина стоматологічна, пневматична)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, Конотоп, Миколи Амосова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує Учаснику кожну прийняту партію Товару протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 16:29
Додаток 6.doc
14 лютого 2020 16:29
Додаток 5.doc
14 лютого 2020 16:29
Додаток 4.doc
14 лютого 2020 16:29
Додаток 3.doc
14 лютого 2020 16:29
Додаток 2.doc
14 лютого 2020 16:29
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-06-000004 ● edeb6297526d443bb4b1342a4e29a5ff
  • Статус: вирішено ● Дата: 13 травня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 квітня 2020 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.04.2020 № 13

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 06.04.2020 №13

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-02-14-003209-c 14.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

для усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель договір з Мироненко М.М. розірваний .

2020-04-23 11:15:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-04-27 11:34:36

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 145 948,00
UAH з ПДВ
134 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МИРОНЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 194 300,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп в особі Сумської філії 181 048,00
UAH з ПДВ
181 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯГІЛЄВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 15:50
Електронний підпис
02 березня 2020 15:47
Цінова оновлена.pdf
25 лютого 2020 15:30
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:28
Гарантійний лист.pdf
25 лютого 2020 15:28
Довідки.pdf
25 лютого 2020 15:28
Договір.pdf
25 лютого 2020 15:28
Документи.pdf
25 лютого 2020 15:28
Інструкція.pdf
25 лютого 2020 15:28
Ліцензія.pdf
25 лютого 2020 15:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:26
Статут.PDF
27 лютого 2020 15:26
Паспорт 2.PDF
27 лютого 2020 15:26
Паспорт 1.PDF
27 лютого 2020 15:26
документи.PDF
27 лютого 2020 15:26
договор.PDF
27 лютого 2020 15:26
довідки.PDF
27 лютого 2020 15:26
декларації.PDF
27 лютого 2020 15:26
Гарантійні листи.PDF
27 лютого 2020 15:26
пропозиція.PDF

Публічні документи

24 лютого 2020 20:19
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ФОП МИРОНЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ Медмаркет Рітейл Груп в особі Сумської філії

ФОП "ДЯГІЛЄВ ЄВГЕН ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 134 500,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МИРОНЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2754520699
Переможець 135 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:42

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

06 березня 2020 12:35
Електронний підпис
06 березня 2020 12:35
96.PDF
02 березня 2020 14:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МИРОНЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#2754520699
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 09:27
9 ВТ 20.PDF укладений
25 березня 2020 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.