Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
940 355,00 UAH
UA-2020-02-14-003143-c 6b1ec31075874087a9adf98dd421b875
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Томашевський

+380679846638 ulianovkanvk1@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЛАГОВІЩЕНСЬКИЙ НВК № 1
Код ЄДРПОУ: 33333913
Місцезнаходження: 26400, Україна , Кіровоградська обл., місто Благовіщенське, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Вячеслав Томашевський
+380679846638
ulianovkanvk1@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:54
Очікувана вартість: 940 355,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 702,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130.6 тонни
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенський р-н, підпорядковані заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має право на відстрочку платежів. Замовник здійснює оплату на протязі 60 днів з моменту прийняття товарів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування для закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 11:56
Лист зі змінами вугілля.doc
28 лютого 2020 11:56
Тендерна_документацiя_вугiлля (нова редакція).doc
14 лютого 2020 16:20
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc
14 лютого 2020 16:20
Додаток 4.doc
14 лютого 2020 16:19
Додаток 3.doc
14 лютого 2020 16:19
Додаток 2.doc
14 лютого 2020 16:19
Додаток 1.doc
28 лютого 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 11:56
Лист зі змінами вугілля.doc
28 лютого 2020 11:56
Тендерна_документацiя_вугiлля (нова редакція).doc
14 лютого 2020 16:20
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc
14 лютого 2020 16:20
Додаток 4.doc
14 лютого 2020 16:19
Додаток 3.doc
14 лютого 2020 16:19
Додаток 2.doc
14 лютого 2020 16:19
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквіваленту
Дата подання: 20 лютого 2020 13:34
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:52
Прохання внести зміни в тендерну документацію,а саме , доповнити її виразом "або еквівалент"(зг.ЗУ про "Публічні закупівлі").
Відповідь: Відповідно до норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника….».
Згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.
В свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти.
Оскільки вугілля кам’яне марки АМ видобувається багатьма шахтами, то враховуючи зазначене вище, зазначення в тендерній документації виразу «марки АМ» не є порушенням норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тій частині, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, оскільки зазначення виразу «марки АМ» не посиланням на конкретну торговельну марку. Отже зазначення в тендерній документації виразу «або еквівалент» не потребується.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-16-000049 ● 12e5f0d6a4c34304b53953881db49a35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

13.08.2021 № 430
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА


Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2021 № 430

Витяг з переліку

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-14-003143-c 14.02.2020 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-20 14:06:24

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003143-c ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-27 16:23:24

Щодо питання стосовно «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» та Щодо питання стосовно «посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі»

Щодо питання стосовно «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
Розмір бюджетного призначення (витрат) та очікувану вартість предмета закупівлі було визначено шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін на вугілля кам’яне, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", тощо). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін згідно положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено виходячи з інформації, що наведена в технічній документації на встановлені в закладах котли стосовно марок вугілля кам’яного, які можуть застосовуватися в котельному обладнанні замовника, та на підставі положень Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010

Щодо питання стосовно «посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі»
Закупівлю Вугілля кам’яного було розпочато 14.02.2020р. та опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003143-c. Водночас рекомендації щодо розміщення «на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі» були введені постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», яка набула чинності лише 19.12.2020р.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-06 16:48:51

про надання пояснення

межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003143-c ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю при тому, що відповідно до пункту 5.1 основного Договору термін його дії закінчився 30.12.2020, а згідно додаткової угоди до договору від 22.02.2021 № 3 термін його дії закінчився 31.03.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-07 13:51:35

Пояснення щодо,не оприлюднення в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю при тому, що відповідно до пункту 5.1 основного Договору термін його дії закінчився

1 ст. 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, але дана закупівля ще оголошувалась до призначення уповноваженої особи, при передачі справ від попередньї відповідальної особи, була надана не повна інформація про звітування по даній процедурі, саме тому зараз є можливість здійснити дане звітування,так як дана особа вже звільнилась з установи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дмитрієнко Ігор Миколайович 940 000,00
UAH з ПДВ
861 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Слівко Юрій Миколайович 875 281,20
UAH з ПДВ
875 281,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ" 940 320,00
UAH з ПДВ
940 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 22:39
Паспорт Дмитриенко 001-1.jpg
06 березня 2020 22:39
Выписка Дмитриенко 002.jpg
06 березня 2020 22:39
Паспорт Дмитриенко 003.jpg
06 березня 2020 22:39
Выписка Дмитриенко 001.jpg

Публічні документи

20 березня 2020 15:05
Електронний підпис
20 березня 2020 15:05
МВС.zip
20 березня 2020 15:05
ДПІ.rar
18 березня 2020 14:12
Електронний підпис
18 березня 2020 14:10
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2020 14:10
Розрахунок ціни на АМ.pdf
07 березня 2020 12:31
Електронний підпис
07 березня 2020 12:30
Технічний опис послуг.pdf
07 березня 2020 12:30
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2020 12:30
Гарантія.rar
07 березня 2020 12:30
ВІдомості про учасника.pdf
07 березня 2020 12:30
Банківські документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дмитрієнко Ігор Миколайович

ФОП Слівко Юрій Миколайович

ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дмитрієнко Ігор Миколайович
#2662610399
Відхилено 861 960,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:38
ФОП Слівко Юрій Миколайович
#2532608919
Відхилено 875 281,20
UAH з ПДВ
16 березня 2020 12:24
ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ"
#42630206
Переможець 940 320,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ"
#42630206
940 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 15:22
13.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:18
14.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:18
15.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:18
16.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:18
17.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 12:11
вугілля.pdf зміни до договору
14 січня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 14:52
вугілля.pdf укладений
08 квітня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення коштористних призначень
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір про закупівлю продовжений на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 798 336,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 056,00 UAH)