Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЛАГОВІЩЕНСЬКИЙ НВК № 1 |
Код ЄДРПОУ: | 33333913 |
Місцезнаходження: | 26400, Україна , Кіровоградська обл., місто Благовіщенське, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Вячеслав Томашевський +380679846638 ulianovkanvk1@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 940 355,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 702,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник має право на відстрочку платежів. Замовник здійснює оплату на протязі 60 днів з моменту прийняття товарів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування для закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2020 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2020 11:56 |
Лист зі змінами вугілля.doc | |
28 лютого 2020 11:56 |
Тендерна_документацiя_вугiлля (нова редакція).doc | |
14 лютого 2020 16:20 |
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc | |
14 лютого 2020 16:20 |
Додаток 4.doc | |
14 лютого 2020 16:19 |
Додаток 3.doc | |
14 лютого 2020 16:19 |
Додаток 2.doc | |
14 лютого 2020 16:19 |
Додаток 1.doc |
28 лютого 2020 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2020 11:56 |
Лист зі змінами вугілля.doc
|
|||
28 лютого 2020 11:56 |
Тендерна_документацiя_вугiлля (нова редакція).doc
|
|||
14 лютого 2020 16:20 |
Тендерна_документацiя_вугiлля.doc
|
|||
14 лютого 2020 16:20 |
Додаток 4.doc
|
|||
14 лютого 2020 16:19 |
Додаток 3.doc
|
|||
14 лютого 2020 16:19 |
Додаток 2.doc
|
|||
14 лютого 2020 16:19 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами.
В свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти.
Оскільки вугілля кам’яне марки АМ видобувається багатьма шахтами, то враховуючи зазначене вище, зазначення в тендерній документації виразу «марки АМ» не є порушенням норм п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тій частині, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку, оскільки зазначення виразу «марки АМ» не посиланням на конкретну торговельну марку. Отже зазначення в тендерній документації виразу «або еквівалент» не потребується.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000049 ● 12e5f0d6a4c34304b53953881db49a35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.08.2021 № 430
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2021 № 430
Витяг з переліку
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-14-003143-c 14.02.2020 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-20 14:06:24
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003143-c ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-27 16:23:24
Щодо питання стосовно «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» та Щодо питання стосовно «посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі»
Щодо питання стосовно «яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
Розмір бюджетного призначення (витрат) та очікувану вартість предмета закупівлі було визначено шляхом використання загальнодоступної інформації щодо цін на вугілля кам’яне, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", тощо). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін згідно положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено виходячи з інформації, що наведена в технічній документації на встановлені в закладах котли стосовно марок вугілля кам’яного, які можуть застосовуватися в котельному обладнанні замовника, та на підставі положень Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010
Щодо питання стосовно «посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі»
Закупівлю Вугілля кам’яного було розпочато 14.02.2020р. та опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003143-c. Водночас рекомендації щодо розміщення «на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі» були введені постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», яка набула чинності лише 19.12.2020р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 16:48:51
про надання пояснення
межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-14-003143-c ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю при тому, що відповідно до пункту 5.1 основного Договору термін його дії закінчився 30.12.2020, а згідно додаткової угоди до договору від 22.02.2021 № 3 термін його дії закінчився 31.03.2021?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-07 13:51:35
Пояснення щодо,не оприлюднення в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю при тому, що відповідно до пункту 5.1 основного Договору термін його дії закінчився
1 ст. 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, але дана закупівля ще оголошувалась до призначення уповноваженої особи, при передачі справ від попередньї відповідальної особи, була надана не повна інформація про звітування по даній процедурі, саме тому зараз є можливість здійснити дане звітування,так як дана особа вже звільнилась з установи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Дмитрієнко Ігор Миколайович |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
861 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Слівко Юрій Миколайович |
875 281,20
UAH з ПДВ
|
875 281,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ" |
940 320,00
UAH з ПДВ
|
940 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дмитрієнко Ігор Миколайович #2662610399 |
Відхилено |
861 960,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 11:38
|
ФОП Слівко Юрій Миколайович #2532608919 |
Відхилено |
875 281,20
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 12:24
|
ТОВ "БІЗНЕС-ІНКОМ" #42630206 |
Переможець |
940 320,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 15:22
|
13.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 15:18
|
14.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 15:18
|
15.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 15:18
|
16.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 15:18
|
17.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2021 12:11
|
вугілля.pdf | зміни до договору |
14 січня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 14:52
|
вугілля.pdf | укладений |
08 квітня 2020 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення коштористних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір про закупівлю продовжений на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |