Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти різні
Очікувана вартість
435 877,00 UAH
UA-2020-02-14-003009-c e14a612fcff2428cbf1a3db2b8907077
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Гладко

+380980955938 ogiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05506690
Місцезнаходження: 35311, Україна , Рівненська обл., смт Клевань, вул. Деражненська, 39
Контактна особа: Надія Гладко
+380980955938
ogiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 14:28
Очікувана вартість: 435 877,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 359,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету від «14» лютого 2020 року №60
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9350 кілограми
Кефір (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клеань, вул.Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
3025 кілограми
Кефір (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клеань, вул.Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1112 кілограми
Сметана (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клеань, вул.Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
332 кілограми
Сметана (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клеань, вул.Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником після його отримання та оформлення в термін, що не перевищує 7 календарних днів з моменту поступлення коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Календарні 80
Дата виставлення рахунку Оплата товару, в тому числі часткова, може бути проведена на умовах передплати у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника для закриття звітного періоду на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №1070 від 04.12.2019р.. Аванс 7 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 19 лютого 2020 18:02
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:35
Доброго дня. Згідно техвимог зауповується сметана 20% жиності фасована не менше 1000г: Чи може буде запропоновано сметана 20% жирності фасована по 400г? Якщо ні то просимо внести зміни до документації, так як залишення у першопочатковій редакції цих вимог до сметани унеможливлює участь більшої кількості учасників чим порушується принцип публічних закупівель (недискримінації учасників).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога задоволена. Протокол №66 від 20.02.2020 р. Відповідно до ч.2 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право внести зміни, за результатами звернень, до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015-15550000-8 «Молочні продукти різні» (сметана,кефір).
Технічні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2020 12:04
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:36
Доброго дня. Згідно вимог технічного завдання термін придатності кефіру 2,5% та сметани 20% не більше 5 діб, вказана умова може становити барєр для доступу іншим учасникам до вказаної заупівлі, що може свідчити про порушенн принципів закупівель. Просимо внести відповдіні зміни до документації торгів та вказати, що строк придатності має відповідати вимогам відповдіних ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога задоволена. Протокол №66 від 20.02.2020 р. Відповідно до ч.2 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право внести зміни, за результатами звернень, до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015-15550000-8 «Молочні продукти різні» (сметана,кефір).
Технічні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2020 13:01
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:36
Доброго дня. Згідно вимог технічного завдання термін придатності кефіру 2,5% та сметани 20% не більше 5 діб, вказана умова може становити барєр для доступу іншим учасникам до вказаної заупівлі, що може свідчити про порушенн принципів закупівель. Просимо внести відповдіні зміни до документації торгів та вказати, що строк придатності має відповідати вимогам відповдіних ДСТУ 4418:2005 Сметана, ДСТУ 4417:2005 Кефір
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога задоволена. Протокол №66 від 20.02.2020 р. Відповідно до ч.2 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право внести зміни, за результатами звернень, до тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015-15550000-8 «Молочні продукти різні» (сметана,кефір).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 391 416,80
UAH з ПДВ
337 851,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" 374 483,10
UAH з ПДВ
365 522,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 19:50
Електронний підпис
06 березня 2020 19:49
Остаточна пропозиція.pdf
06 березня 2020 19:49
МВС 03.03 Данильчук 102.pdf
06 березня 2020 19:49
МВС Данильчук.rar
06 березня 2020 19:49
Довідка ДПС.pdf
06 березня 2020 19:49
Dovidka_20058398660370650851.pdf.p7s
06 березня 2020 19:48
Dovidka_20058401840470883102.pdf.p7s
06 березня 2020 19:48
МВС Кеда 03.03. 851.pdf
06 березня 2020 19:48
МВС Кеда.rar
02 березня 2020 17:08
Електронний підпис
02 березня 2020 17:07
Остаточна пропозиція.pdf
01 березня 2020 11:58
Електронний підпис
01 березня 2020 11:55
70. Експертний сметана.pdf
01 березня 2020 11:55
69. Експертний кефір.pdf
01 березня 2020 11:55
62. Декларація виробника.pdf
01 березня 2020 11:55
60. Довідка виробника.pdf
01 березня 2020 11:55
52. Технічні вимоги.pdf
01 березня 2020 11:55
54. Довідка строки.pdf
01 березня 2020 11:55
66. Протокол ГМО сметана.pdf
01 березня 2020 11:55
65. Протокол ГМО кефір.pdf
01 березня 2020 11:55
59. Гарантія поставки.pdf
01 березня 2020 11:55
38. Статут.pdf
01 березня 2020 11:55
33. Копія балансу.pdf
01 березня 2020 11:55
39. Виписка ЄДР.pdf
01 березня 2020 11:54
40. Витяг ПДВ.pdf
01 березня 2020 11:54
41. Витяг директор.pdf
01 березня 2020 11:54
43. Витяг директора.pdf
01 березня 2020 11:54
34. Гарантія санкції.pdf
01 березня 2020 11:54
17. Експлуатаційний 2.pdf
01 березня 2020 11:54
22. Медична Мельник.pdf
01 березня 2020 11:54
23. Медична Ковальчук.pdf
01 березня 2020 11:54
24. Медична Пальчевський.pdf
01 березня 2020 11:54
20. Медична Щербатюк.pdf
01 березня 2020 11:54
21. Медична Лендел.pdf
01 березня 2020 11:54
15. Експлуатаційний 1.pdf
01 березня 2020 11:54
09. Акти дезінфекції ТЗ.pdf
01 березня 2020 11:54
27. Відгук Рівне МР.pdf
01 березня 2020 11:54
07. Техпаспорт ТЗ 9218.pdf
01 березня 2020 11:54
06. Техпаспорт ТЗ 8479.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 22:18
Електронний підпис
29 лютого 2020 22:17
Проект договору.pdf
29 лютого 2020 22:17
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 22:17
Довідка про рахунки.pdf
29 лютого 2020 22:17
Лист про перетворення.pdf
29 лютого 2020 22:17
Декларація виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Радивилівмолоко"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
Переможець 337 851,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
337 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 16:19
Додаткова угода № 4 до договору № 72 від 20.03.2020 р..PDF зміни до договору
28 січня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:03
Угода №3 до Дог. №72.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:58
Угода №2 до Дог. №72.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:04
Угода №1 до Дог. №72.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 15:18
Договір №72.pdf укладений
20 березня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесенння змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №1 від 01.12.2020 року. Сума Договору після внесення змін складає 306651,00 грн. в т ч. ПДВ. 51108,50 грн.Зменшений обсяг закупівлі за кошти державного бюджету, а саме: сметана 20 %,400 гр. -182 кг.; кефір 2,5 % ,400 гр.- 925 кг..Зміни внесені згідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" (стара редакція).
Номер договору про закупівлю: №72
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №2 від 24.12.2020 року. Сума Договору після внесення змін складає 104486,40 грн. в т ч. ПДВ 17414,40 грн. Обсяг постачання складає: - сметана 20%,400 г.- 217,6 кг.; - кефір 2,5 %,400 гр.- 2023,20 кг; - сметана 20%,400 г.- 182 кг.; - кефір 2,5 %,400 гр.- 1924,80 кг.
Номер договору про закупівлю: №72
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди №3 від 29.12.2020 року. Сума Договору після внесення змін складає 104486,40 грн. в т ч. ПДВ 17414,40 грн. Обсяг постачання складає: - сметана 20%,400 г.- 217,6 кг.; - кефір 2,5 %,400 гр.- 2023,20 кг; - сметана 20%,400 г.- 182 кг.; - кефір 2,5 %,400 гр.- 1924,80 кг. Продовжено термін дії Договору.
Номер договору про закупівлю: №72
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю» » п. 6 розділу VIІІ «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, поточної Редакції від 20.12.2020 р., підстава - 1026 – ІХ, від¬повідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: Сума цього договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 20871,60 грн. (двадцять тис. вісімсот сімдесят одна грн. 60 коп.) в т.ч. ПДВ 3478,60 грн., а саме:  кошти НСЗУ – 10046,40 грн. (десять тис. сорок шість грн..40 коп.) в т.ч. ПДВ 1674,40 грн.;  кошти державного бюджету – 10825,20 грн.(десять тис.вісімсот двадцять п’ять грн..20 коп.) в т.ч. ПДВ 1804,20 грн. Усього за договором: 125358,00 грн. (сто двадцять п’ять тис. триста п’ятдесят вісім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20893,00 грн.
Номер договору про закупівлю: №72
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 125 358,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 893,00 UAH)