Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пензлики, валики)
Очікувана вартість
46 027,70 UAH
UA-2020-02-14-002798-c ● 6500149b99fb4f558aada8f2f9575318
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 32375554 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна +380445253258 vlad_vlad15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 15:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 15:32 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 11:50 |
Очікувана вартість: | 46 027,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 460,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1240 шт
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Пензлики, валики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, м. Київ, Голосіївський проспект, 17-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 15:28 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ пензлики_ валики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:22
Дата відповіді: 17 лютого 2020 10:51
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Згідно тендерної документації - ми розглядаємо торгові марки або моделі в аналогах.
2. Згідно тендерної документації кожен учасник в свою тендерну пропозицію вказує торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару.
3. Так ми допускаємо до участі ФОП не платників ПДВ. Пропозицію учасника буде розцінюватись за остаточно наданою ціною, та буде найбільш економічно вигідною.
4.В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
2. Згідно тендерної документації кожен учасник в свою тендерну пропозицію вказує торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару.
3. Так ми допускаємо до участі ФОП не платників ПДВ. Пропозицію учасника буде розцінюватись за остаточно наданою ціною, та буде найбільш економічно вигідною.
4.В даному випадку ми маємо на увазі під "очікувана вартість ... з ПДВ", "бюджет закупівлі ... з ПДВ" - це цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб'єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ" |
13 964,50
UAH з ПДВ
|
13 964,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
15 490,00
UAH з ПДВ
|
15 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дебют-центр |
19 894,80
UAH з ПДВ
|
19 894,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
29 950,80
UAH з ПДВ
|
29 029,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО |
36 922,80
UAH з ПДВ
|
29 488,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА |
43 265,00
UAH з ПДВ
|
43 265,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РАДКЕВИЧ АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ" #3189312533 |
Переможець |
13 964,50
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
83 від 02_03_20.pdf | укладений |
02 березня 2020 13:05
|