Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви для гематологічного аналізатора типу SWELAB ALfa: Boule Гіпохлоритний очищувач 2% ,500 мл, або еквівалент (59058 Миючий/очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих/полуавтоматізіванних систем); Boule Контроль-Диф.Нормальний 1x4,5 мл, або еквівалент (55866 Підрахунок клітин крові IVD, контрольний матеріал); Swelab Alfa Ділуент, 900 циклів, 20 л, або еквівалент (55857 Підрахунок еритроцитів IVD,реагент); Swelab Alfa Лізуючий, 900 циклів, 5 л , або еквівалент( 55859 Підрахунок лейкоцитів IVD,реагент)
Очікувана вартість
161 591,40 UAH
UA-2020-02-14-002791-c 64c9e9907b11412680798f2fda12e19a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Вінніченко

+380963562740
+0567209071
krovdospk1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Ірина Вінніченко
+380963562740,+0567209071
krovdospk1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:20
Очікувана вартість: 161 591,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 808,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Boule Гіпохлоритний очищувач 2% ,500 мл, або еквівалент (59058 Миючий/очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих/полуавтоматізіванних систем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 59058 — Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем
42 штуки
Boule Контроль-Диф.Нормальний 1x4,5 мл, або еквівалент (55866 Підрахунок клітин крові IVD, контрольний матеріал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 55866 — Підрахунок клітин крові IVD, контрольний матеріал
12 штуки
Swelab Alfa Ділуент, 900 циклів, 20 л, або еквівалент (55857 Підрахунок еритроцитів IVD,реагент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 55857 — Підрахунок еритроцитів IVD, реагент
12 штуки
Swelab Alfa Лізуючий, 900 циклів, 5 л , або еквівалент( 55859 Підрахунок лейкоцитів IVD,реагент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 55859 — Підрахунок лейкоцитів IVD, реагент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються шляхом оплати на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару підприємством, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:27
Тендерна документація Свелаб.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтегрі-Лаб 161 466,00
UAH з ПДВ
161 466,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМЕДТЕХНІКА" 161 591,40
UAH з ПДВ
161 591,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 13:02
Електронний підпис
05 березня 2020 12:42
Підтвердження статті 17
27 лютого 2020 14:44
Електронний підпис
27 лютого 2020 14:33
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 14:33
мтв.pdf
27 лютого 2020 12:03
Електронний підпис
27 лютого 2020 11:58
цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 11:58
стаття 17.pdf
27 лютого 2020 11:58
стаття 16.pdf
27 лютого 2020 11:58
мтв.pdf
27 лютого 2020 11:58
лист згода.pdf
27 лютого 2020 11:58
договір_специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегрі-Лаб

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМЕДТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтегрі-Лаб
#38237397
Переможець 161 466,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтегрі-Лаб
#38237397
161 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 12:23
додаткова угода.docx зміни до договору
15 лютого 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 15:35
Допугода №3.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:11
001.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 10:47
002.jpg зміни до договору
07 серпня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 09:24
Допугода 2.jpg зміни до договору
10 квітня 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 09:09
Додаткова 1.1..jpg зміни до договору
06 квітня 2020 09:08
Додаткова 1.2..jpg зміни до договору
06 квітня 2020 09:08
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 09:06
Договір 1.7..jpg укладений
17 березня 2020 09:02
Договір 1.1..jpg укладений
17 березня 2020 09:02
Додаток до договору 1..jpg укладений
17 березня 2020 09:02
Договір 1.2..jpg укладений
17 березня 2020 09:02
Договір 1.6..jpg укладений
17 березня 2020 09:02
Договір 1.3..jpg укладений
17 березня 2020 09:02
Договір 1.5..jpg укладений
17 березня 2020 09:02
Договір 1.4..jpg укладений
17 березня 2020 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог ст.651 Цивільного кодексу України та вимог ст.188 Господарського кодексу України уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю товарів за державні кошти №163 від 16.03.2020р. про наступне (далі Договір): 1. Сторони домовились внести зміни у найменування товару. Викласти Специфікацію в новій редакції, змінивши найменування товару «Boule Гіпохлоритний очищувач 2% 500 мл » , «Boule Контроль-Диф.Нормальний 1х4,5 мл.» на «Boule Гіпохлорит 2,0% Очищувач 500 мл», « Boule Контроль- Диф.Нормальний 4,5 мл». 2. Невід’ємною частиною цього договору є: Специфікація (Додаток 1 до Договору № 163 від 16.03.2020р. зі змінами). 3. Ця угода набуває чинності в день підписання його обома Сторонами та діє до 31.12.2020 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Інші умови договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов'язання за ними. 4/Ця угода набуває чинності в день підписання його обома Сторонами та діє до 31.12.2020 р. 5/Угода складена в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування дії додаткової угоди №1 від 06.04.2020року
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.4.Договору № 163 від 16.03.2020 року , у зв’язку з введенням в дію з 01.08.2020 року нового штатного розпису КП «Дніпропетровська обласна станція переливання крові», в преамбулі укладеного договору та всіх додатках , додаткових угодах до нього та далі по тексту «головний лікар» змінити на « в.о. генерального директора». 2.Інші умови Договору № 163 від 16.03.2020 року. залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 3.Ця угода набуває чинності в день підписання його обома Сторонами та діє до 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору до 31.03.2021року в обсязі , що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.3.8. Договору №163 від 16.03.2020р. та у відповідності до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ,в редакції , чинній на дату укладення Договору , визначити загальну вартість додаткової угоди на суму 24555,00грн (Двадцять чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) , в т.ч.ПДВ 1606,40грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі. 2.Найменування , кількість та ціна товару , які надаються відповідно до цієї додаткової угоди, зазначені в Специфікації (Додаток №1) , що додається та є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 3.Термін дії Договору продовжити до 31.03.2021р. - на строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік. 3.Інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4.Дана додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, набирає чинності з дати її підписання і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.3.8. Договору №163 від 16.03.2020р. та у відповідності до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ,в редакції , чинній на дату укладення Договору , визначити загальну вартість додаткової угоди на суму 24555,00грн (Двадцять чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) , в т.ч.ПДВ 1606,40грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі. 2.Найменування , кількість та ціна товару , які надаються відповідно до цієї додаткової угоди, зазначені в Специфікації (Додаток №1) , що додається та є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 3.Термін дії Договору продовжити до 31.03.2021р. - на строк достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 3.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 161 466,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 563,20 UAH)