Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
86 754,00 UAH
UA-2020-02-14-002753-c 42b45e81f89248608790d4fc809b7205
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Антонова

+380661601053 ltanya83@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРАВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42788513
Місцезнаходження: 49068, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Трудова, буд. 1 А
Контактна особа: Ольга Антонова
+380661601053
ltanya83@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 12:31
Очікувана вартість: 86 754,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 433,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка та регенерація картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1881 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Трудова, 1-А, Уральська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:21
проект дог-.docx
14 лютого 2020 15:21
оголошення 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-002753-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 28 лютого 2020 10:50
Вимога скасування дисквалифікації
Звертаємося до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про дисквалівікацію так як згідно пункту 7.4 "оголошення про проведення закупівлі" Учасник, який в ході аукціону подав пропозицію з найменшою вартістю, впродовж 1 робочого дня з дати закінчення аукціону, повинен завантажити в систему електронних закупівель остаточну комерційну пропозицію . Остаточна пропозиція була надана за вказаний термін. На час розгляду пропозиції увесь комплект документів надано. Також звертаємо Вашу увагу на те що "протокол засідання тендерного комітету" не є дійсний так як немає підіписів членів тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 16:37
Шановний Учасник! Вами не були виконані вимоги відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів в пункті 7 Порядок подання пропозиції, вимоги до пропозиції зазначено:
7.1. Порядок подання пропозиції:
7.1.1. Пропозиції подаються до закінчення строку подання пропозицій визначеного системою.
7.1.2. Пропозиція подається в системі електронних закупівель шляхом заповнення електронної форми та завантаження електронних копій документів, що вимагаються згідно з цим оголошенням.
7.2. Вимоги до електронних копій документів: Електронні копії документів повинні мати розширення pdf. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
7.3. Вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель):
7.3.1. Тендерна пропозиція повинна бути оформлена згідно з додатком № 2.
7.3.2. Кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі повинні бути оформлені згідно із додатком (вказані у додатку умови та перелік документів, що їх підтверджує є вичерпним та підлягає зміні та уточненням не пізніше ніж за один робочий день до дня закінчення періоду уточнень).
Що стосується протоколу тендерного комітету без підписів, то зазначаємо, не існує законодавчого документу, в якому було б зазначено, який вид повинен мати протокол і як його потрібно завантажувати в систему. Протоколи в підписаному вигляді зберігаються на паперових носіях.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 77 615,00
UAH з ПДВ
77 615,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 86 507,50
UAH з ПДВ
86 507,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 07:00
Відгуки.pdf
26 лютого 2020 07:00
Довідка про досвід.pdf
26 лютого 2020 07:00
Пропозиція.pdf
26 лютого 2020 07:00
ЛИСТ-ЗГОДА1.pdf
26 лютого 2020 07:00
Довідка-згода.pdf
25 лютого 2020 19:13
Гарантійний лист.pdf
23 лютого 2020 20:31
Паспорт ипн.pdf
23 лютого 2020 20:31
Витяг з ЭДР.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 08:20
Калькул.pdf
27 лютого 2020 08:10
Тех умови, Договор.pdf
23 лютого 2020 20:01
Пропозиція, довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Відхилено 77 615,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:19
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3208603621
Переможець 86 507,50
UAH з ПДВ
02 березня 2020 10:06

Документи

26 лютого 2020 17:19
Електронний підпис
26 лютого 2020 17:19
ПРОТОКОЛ 11 2020 рік.doc

Документи

02 березня 2020 10:06
Електронний підпис
02 березня 2020 09:55
ПРОТОКОЛ 12 2020.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3208603621
86 507,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 березня 2020 10:06
Електронний підпис
02 березня 2020 09:55
ПРОТОКОЛ 12 2020.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:57
дог.1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 18:10
дод.угода.jpg зміни до договору
18 листопада 2020 18:09
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 10:51
020.jpg укладений
04 березня 2020 10:48
021.jpg укладений
04 березня 2020 10:48
022.jpg укладений
04 березня 2020 10:48
023.jpg укладений
04 березня 2020 10:48
024.jpg укладений
04 березня 2020 10:48
025.jpg укладений
04 березня 2020 10:48
026.jpg укладений
04 березня 2020 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зменшенням обсягу видатків Замовника внести зміни в п.3.3 договору №1 від 04.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягу видатків замовника сторони домовились зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 621,00
UAH