Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
86 754,00 UAH
UA-2020-02-14-002753-c ● 42b45e81f89248608790d4fc809b7205
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРАВОБЕРЕЖНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788513 |
Місцезнаходження: | 49068, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Трудова, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Ольга Антонова +380661601053 ltanya83@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 12:31 |
Очікувана вартість: | 86 754,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 433,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Заправка та регенерація картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1881 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та регенерація картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49068, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Трудова, 1-А, Уральська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 15:21 |
проект дог-.docx | |
14 лютого 2020 15:21 |
оголошення 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002753-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:2015300381
Дата подання: 28 лютого 2020 10:50
Вимога скасування дисквалифікації
Звертаємося до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про дисквалівікацію так як згідно пункту 7.4 "оголошення про проведення закупівлі" Учасник, який в ході аукціону подав пропозицію з найменшою вартістю, впродовж 1 робочого дня з дати закінчення аукціону, повинен завантажити в систему електронних закупівель остаточну комерційну пропозицію . Остаточна пропозиція була надана за вказаний термін. На час розгляду пропозиції увесь комплект документів надано. Також звертаємо Вашу увагу на те що "протокол засідання тендерного комітету" не є дійсний так як немає підіписів членів тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 16:37
Шановний Учасник! Вами не були виконані вимоги відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів в пункті 7 Порядок подання пропозиції, вимоги до пропозиції зазначено:
7.1. Порядок подання пропозиції:
7.1.1. Пропозиції подаються до закінчення строку подання пропозицій визначеного системою.
7.1.2. Пропозиція подається в системі електронних закупівель шляхом заповнення електронної форми та завантаження електронних копій документів, що вимагаються згідно з цим оголошенням.
7.2. Вимоги до електронних копій документів: Електронні копії документів повинні мати розширення pdf. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
7.3. Вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель):
7.3.1. Тендерна пропозиція повинна бути оформлена згідно з додатком № 2.
7.3.2. Кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі повинні бути оформлені згідно із додатком (вказані у додатку умови та перелік документів, що їх підтверджує є вичерпним та підлягає зміні та уточненням не пізніше ніж за один робочий день до дня закінчення періоду уточнень).
Що стосується протоколу тендерного комітету без підписів, то зазначаємо, не існує законодавчого документу, в якому було б зазначено, який вид повинен мати протокол і як його потрібно завантажувати в систему. Протоколи в підписаному вигляді зберігаються на паперових носіях.
7.1. Порядок подання пропозиції:
7.1.1. Пропозиції подаються до закінчення строку подання пропозицій визначеного системою.
7.1.2. Пропозиція подається в системі електронних закупівель шляхом заповнення електронної форми та завантаження електронних копій документів, що вимагаються згідно з цим оголошенням.
7.2. Вимоги до електронних копій документів: Електронні копії документів повинні мати розширення pdf. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
7.3. Вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель):
7.3.1. Тендерна пропозиція повинна бути оформлена згідно з додатком № 2.
7.3.2. Кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі повинні бути оформлені згідно із додатком (вказані у додатку умови та перелік документів, що їх підтверджує є вичерпним та підлягає зміні та уточненням не пізніше ніж за один робочий день до дня закінчення періоду уточнень).
Що стосується протоколу тендерного комітету без підписів, то зазначаємо, не існує законодавчого документу, в якому було б зазначено, який вид повинен мати протокол і як його потрібно завантажувати в систему. Протоколи в підписаному вигляді зберігаються на паперових носіях.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА #2015300381 |
Відхилено |
77 615,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 17:19
|
ФОП "ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" #3208603621 |
Переможець |
86 507,50
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:57
|
дог.1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 18:10
|
дод.угода.jpg | зміни до договору |
18 листопада 2020 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 10:51
|
020.jpg | укладений |
04 березня 2020 10:48
|
021.jpg | укладений |
04 березня 2020 10:48
|
022.jpg | укладений |
04 березня 2020 10:48
|
023.jpg | укладений |
04 березня 2020 10:48
|
024.jpg | укладений |
04 березня 2020 10:48
|
025.jpg | укладений |
04 березня 2020 10:48
|
026.jpg | укладений |
04 березня 2020 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі зменшенням обсягу видатків Замовника внести зміни в п.3.3 договору №1 від 04.03.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягу видатків замовника сторони домовились зменшити обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |