Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002578-c 08b1c66276e046e6a5c4f40e530cf5ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

+380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31,
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
+380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:13
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м. Винники, вул. Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування. кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:02
технічне завдання.docx
14 лютого 2020 15:02
Тендерна документація.docx
14 лютого 2020 15:01
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-002578-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 19 березня 2020 10:13
ВИМОГА №431 від 19.03.2020
Зважаючи на викладене в прикрипленому файлі ВИМОГА №431 від 19.03.2020 вимагаємо від Замовника:
- вжити заходів щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняття тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення у закупівлі UA-2020-02-14-002578-c,;
- визнати недійсним та відмінити- Рішення тендерного комітету Замовника від 18 березня 2020 р. (Кваліфікація тендерної пропозиції учасника ПП «СБ ШЕРИФ» б/н від 18 березня 2020 р. щодо обрання переможця за результатами відкритих торгів UA-2020-02-14-002578-c;
- закінчити процедуру закупівлі UA-2020-02-14-002578-c; відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 11:46
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. З приводу найменувань файлів поданої тендерної документації.
Учасником – переможцем торгів ПП "СБ ШЕРИФ" надані всі необхідні документи, що вимагались замовником відповідно до умов тендерної документації.
Згідно з переліком формальних помилок зазначеного в ч. 3.4 розділу 3 тендерної документації : «зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.»
Відтак, найменування файлів, що подані у складі тендерної пропозиції не впливає на зміст таких документів, оскільки відноситься до їх оформлення. Дане зауваження відноситься до формальної помилки і не може бути підставою для відхилення.
2. Щодо надання чорно-білих копій документів.
Надання чорно- білих копій документів їхній зміст та юридична сила не змінюється. Учасником подані всі необхідні документи на підтвердження вимог тендерної документації.
Відповідно до ч. 3.4 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Те що, учасником не надано кольорових копій документів, не впливає на зміст тендерної документації та не є підставою для відхилення.
3. Щодо кількості працівників
Відповідно до ч. 2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації замовником встановлено надати Довідка в формі таблиці про наявність в учасника кваліфікованого персоналу у кількості не менше 6 осіб. ПП "СБ ШЕРИФ" у складі тендерної пропозиції всі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією. Замовник в даній частині не вбачає жодної підстави для відхилення такої пропозиції.
4. Щодо автотранспортних засобів
Згідно ч. 1 розділу 1 Додатку тендерної документації замовником встановлено надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в формі таблиці за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про механізми і обладнання (інформація про автотранспортні засоби які необхідні у випадку залучення груп швидкого реагування). Жодної вимоги про вказання конкретної марки чи виду автомобіля не встановлено. Переможцем торгів надана відповідна довідка, а також копія договору реагування, копії технічних паспортів та фото автомобілів, ф що будуть залучені для надання відповідних послуг. А отже, учасником повністю виконана вимога встановлена у тендерній документації.

Документи подані скаржником

19 березня 2020 10:13
ВИМОГА №431 від 19.03.2020.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" 856 944,00
UAH з ПДВ
772 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 891 000,00
UAH з ПДВ
772 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 906 840,00
UAH з ПДВ
906 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 12:17
Електронний підпис
04 березня 2020 11:42
Електронний підпис
04 березня 2020 11:40
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2020 11:40
ТЧ Технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 11:40
Проект договору.pdf
04 березня 2020 11:40
КК фото уніформи.PDF
04 березня 2020 11:40
КК Нарко псих_11.pdf
04 березня 2020 11:40
КК Медичні довідки 11.pdf
04 березня 2020 11:39
КК Докум Хюндай Туксон.pdf
04 березня 2020 11:39
КК Довідки МВС.pdf
04 березня 2020 11:39
КК довідка_МТБ.pdf
04 березня 2020 11:39
КК Довідка про ЦДС.pdf
04 березня 2020 11:39
КК Довідка наяв ГШР.pdf
04 березня 2020 11:39
КК ВН на придбання МТБ.pdf
04 березня 2020 11:39
ІД Статут_оригінал.pdf
04 березня 2020 11:39
ІД Протокол №2.PDF
04 березня 2020 11:39
ІД Довідка субпідряд.pdf
04 березня 2020 11:39
ІД Довідка санкції.pdf
04 березня 2020 11:39
ІД Витяг з ЄДР 24.01.20.pdf
04 березня 2020 11:39
ВПВ17 Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 16:18
Електронний підпис
19 березня 2020 16:15
Відповідь.pdf
19 березня 2020 11:05
Електронний підпис
19 березня 2020 11:03
ст.17.pdf
19 березня 2020 11:03
Довідка МВС.pdf
19 березня 2020 11:03
public_doc.pdf
19 березня 2020 11:03
public_doc.p7s
12 березня 2020 18:14
Електронний підпис
12 березня 2020 18:13
Оновлена пропозиція.pdf
04 березня 2020 15:16
Електронний підпис
04 березня 2020 15:12
штатний розклад.pdf
04 березня 2020 15:12
цінова пропозиція.pdf
04 березня 2020 15:12
фото транспорту.pdf
04 березня 2020 15:12
технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 15:12
Статут оригінал.pdf
04 березня 2020 15:12
розрахунки.pdf
04 березня 2020 15:12
працівники.pdf
04 березня 2020 15:12
повноваження.pdf
04 березня 2020 15:12
повноваження підпису.pdf
04 березня 2020 15:12
мат база.pdf
04 березня 2020 15:12
ліцензія.pdf
04 березня 2020 15:12
копія статуту.pdf
04 березня 2020 15:12
згоди на обробку.pdf
04 березня 2020 15:12
відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 15:12
витяг з ЄДР.pdf
04 березня 2020 15:12
Витяг єдиного податку.pdf
04 березня 2020 15:12
аналогчний досвід.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 12:08
Електронний підпис
03 березня 2020 12:07
КК-НАРК-ПСИХ-15.pdf
03 березня 2020 12:07
КК-МЕД-15.pdf
03 березня 2020 12:07
КК-МВС-15.pdf
03 березня 2020 12:07
КК-22-3-IMEI 2-х MSQ 900.PDF
03 березня 2020 12:07
ІД-04-Копія ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
03 березня 2020 12:06
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
03 березня 2020 12:06
ІД-ДОВКІЛЛЯ.PDF
03 березня 2020 12:06
ІД-Довідка щодо витрат.PDF
03 березня 2020 12:06
ІД -Довідка про п.5.2.1. ТД.PDF
03 березня 2020 12:06
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА"

ПП "СБ ШЕРИФ"

ТОВ "ЩИТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА"
#42952309
Відхилено 772 002,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:10
ПП "СБ ШЕРИФ"
#41157579
Переможець 772 200,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СБ ШЕРИФ"
#41157579
772 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 17:03
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 17:43
89-40Т дод.4.PDF зміни до договору
15 січня 2021 17:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:33
Дод.3 89-40Т.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 18:29
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 18:28
Дод.2 89-40Т.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 18:27
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:42
Додаткова угода.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:44
підписаний контракт укладений
03 квітня 2020 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 89/40Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 89/40Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 89/40Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 89/40Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 23 лютого 2021
Сума оплати за договором: 915 408,00
UAH