Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Збирання, вивезення та утилізація побутових відходів та великогабаритного сміття з території міських кладовищ
Очікувана вартість
3 511 580,00 UAH
UA-2020-02-14-002576-c 747ef2fc11ad43df8eccca7b3e386d9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Тетяна

0444821590 speckom_rs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СКП "СПЕЦКОМБІНАТ ПКПО"
Код ЄДРПОУ: 03358475
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Гончар Тетяна
0444821590
speckom_rs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 15:45
Очікувана вартість: 3 511 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16523 м3
Збирання, вивезення та утилізація побутових відходів та великогабаритного сміття з території міських кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, кладовища м.Києва (за місцем знаходження об"єктів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов’язується перерахувати кошти на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:01
ТД (вивезення сміття).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 3 208 932,00
UAH з ПДВ
3 157 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 3 334 050,00
UAH з ПДВ
3 158 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Спецкомунтехніка 3 510 955,50
UAH з ПДВ
3 510 955,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 09:55
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:32
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 19:32
Проект дрговору.pdf
28 лютого 2020 19:32
Лист санкії.pdf
28 лютого 2020 19:32
Лист згода з проектом.pdf
28 лютого 2020 19:32
Лист довідка з ЄДР ст 17.pdf
28 лютого 2020 19:32
Лист відгук.pdf
28 лютого 2020 19:32
Договір оренди 98_20 АС.pdf
28 лютого 2020 19:32
Довідка п10ч1ст17.pdf
28 лютого 2020 19:32
Довідка наяв працівнк.pdf
28 лютого 2020 19:32
Довідка ліцензування.pdf
28 лютого 2020 19:32
191227 Опис статут ПП.pdf

Публічні документи

12 березня 2020 19:24
Електронний підпис
12 березня 2020 19:24
ДПІ Спецкомбинат ПКО.pdf
12 березня 2020 19:24
МВС Кузьменко 10.03.2020.pdf
06 березня 2020 16:25
Електронний підпис
02 березня 2020 08:44
Електронний підпис
02 березня 2020 08:43
Гарантія.pdf
02 березня 2020 08:43
Витяг ЄДР.pdf
01 березня 2020 22:46
Електронний підпис
01 березня 2020 22:32
Щодо санкцій.pdf
01 березня 2020 22:32
Проект договору.pdf
01 березня 2020 22:32
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2020 22:32
Щодо ліцензії.pdf
01 березня 2020 22:32
8. Витяг з платника ПДВ.pdf
01 березня 2020 22:32
7. Статут + опис.pdf
01 березня 2020 22:32
Гарантія достовірності.pdf
01 березня 2020 22:32
Технічні вимоги-020-043.pdf
01 березня 2020 22:32
Технічні вимоги-001-019.pdf
01 березня 2020 22:32
Відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 20:31
копія статуту.pdf
28 лютого 2020 20:31
копія витягу ПДВ.pdf
28 лютого 2020 20:30
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю Спецкомунтехніка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Відхилено 3 157 950,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 3 158 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:48

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

06 березня 2020 11:40
Електронний підпис
03 березня 2020 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
3 158 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 14:31
ДУ №3 виправлення технічної помилки (1).pdf зміни до договору
05 лютого 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 14:49
ДУ №2 від 18.01.2021 (1).pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 15:29
ДУ №1 на 20% від ціни договору (подовження) (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:32
Договір №42 від 23.03.2020.pdf укладений
23 березня 2020 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 ( в новій редакції ч.6 ст.41) Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю послуг №42 від 23 березня 2020 року (далі – Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 (в новій редакції ч.6 ст.41) Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі послуг зі збирання, вивезення та утилізації побутових відходів та великогабаритного сміття з території міських кладовищ та з метою забезпечення утримання кладовищ в належному санітарному стані на цей період, з урахуванням додаткової угоди №1 від 14.12.2020 (обсяг надання послуг після внесення змін 19782 куб.м)
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки у специфікації до Договору (без зміни кількості та суми договору)
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 782 983,32
UAH (в тому числі ПДВ 630 497,22 UAH)