Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141515 |
Вебсайт: | http://www.shedu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224 |
Контактна особа: |
Яковишена Олеся Юріївна +380434421004 jcdsnf@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 15:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 15:05 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 523 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 15:02 |
Додаток 5.docx | |
14 лютого 2020 15:02 |
Додаток 4.docx | |
14 лютого 2020 15:02 |
Додаток 3.doc | |
14 лютого 2020 15:02 |
Додаток 2.docx | |
14 лютого 2020 15:02 |
Додаток 1.docx | |
14 лютого 2020 15:02 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000061 ● a3956eff49aa40dfbcaa3f8bb6bc4f18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2020 №17
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2020 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2020-02-14-002573-с 14.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-24 15:31:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дровяної, круглих лісоматеріалів дуба, ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-002573-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на час проведення закупівлі) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ДП «Тульчинське ЛМГ», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону, в частині пов’язаності осіб з іншими учасниками процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-28 08:53:10
Відповідь на пояснення
Відповідно до положень ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника (п.7 ст.17 Закону).
Відповідно до ч.4 ст.17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Нормами ч.5 даної статті визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Пунктом 20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено поняття пов’язані особи.
Так, пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Таким чином, Законом визначено виключний перелік ознак, що визначають пов’язану особу.
Разом з тим, не зважаючи на приналежність усіх учасників процедури закупівлі до лісової галузі та координацію діяльності ДП «Тульчинське ЛМГ» і ДП «Могилів-Подільське лісове господарство» Вінницьким обласним управлінням лісового та мисливського господарства (не є учасником процедури закупівлі), учасники є самостійними суб’єктами господарювання та, відповідно до положень своїх Статутів, самостійно організовують здійснення своєї господарської діяльності.
Крім того, відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що є у відкритому доступі для користувачів, учасники процедури закупівлі UA-2020-02-14-002573-с (предмет закупівлі – деревина дров’яна, круглих лісоматеріалів дуба, ДК 021:2015:03410000-7 -Деревина) не являються пов’язаними особами в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» так, як в взаємовідносинах між ними відсутні ознаки пов’язаності.
Окремо хочемо повідомити, що деревина була поставлена в повному обсязі. Проведено оплату в сумі 128123.23 грн, на решту суми 141821,36 грн взято фінансові зобов’язання в органах Державного казначейства в Шаргородському районі Вінницької області.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділом освіти Шаргородської районної державної адміністрації було усунуто виявлене порушення у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору.
2020-05-12 10:18:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору
2020-05-12 12:29:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс" |
497 950,00
UAH з ПДВ
|
438 674,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Тульчинське ЛМГ" |
505 546,80
UAH з ПДВ
|
438 675,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Могилів-Подільське лісове господарство |
471 522,00
UAH з ПДВ
|
471 522,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Шаргородське районне комунальне агролісогосподарське дочірнє підприємство ВОКСЛП "Віноблагроліс" - Шаргородський "Райагроліс" #35903661 |
Відхилено |
438 674,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 14:04
|
ДП "Тульчинське ЛМГ" #00991479 |
Переможець |
438 675,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 09:54
|
додаткова угода 1.pdf | укладений |
12 травня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 16:37
|
договір.pdf | укладений |
30 березня 2020 16:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
269 944,57
UAH (в тому числі ПДВ 44 990,76 UAH)
|
Причини розірвання договору: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |