Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний – 2 найменування
Очікувана вартість
256 360,90 UAH
UA-2020-02-14-002547-c ● fe97e44c484541be94cbd5d1e203a768
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 05415792 |
Вебсайт: | http://www.feofaniya.org/ |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21 |
Контактна особа: |
Сергій Олексійович Тукайло +380442596217 zakupivli1@feofaniya.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 256 360,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Папір офісний (За рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03143, Україна, м. Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 14:58 |
ТД - Папір офісний - 2 найменування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:15
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:53
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Стосовно вашого питання щодо торгової марки та моделі, звертаємо вашу увагу, що в тендерній документації торгова марка і модель не вказані. У додатку 3 Тендерної Документації зазначено, що пропозиції подаються відповідно зазначених найменувань або їх еквівалент і повинні відповідати параметрам вказаним в технічних вимогах. Також просимо уважно читати тендерну документацію. Вона містить технічні вимоги та перелік документів для ідентифікації запропонованого учасниками товару.
2. Порядок розгляду пропозицій учасників відображений в додатку 2 Тендерної документації, а саме: при розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно запропонованого товару Оцінка Пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Оцінка Пропозицій учасників здійснюватиметься за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів)
1. Стосовно вашого питання щодо торгової марки та моделі, звертаємо вашу увагу, що в тендерній документації торгова марка і модель не вказані. У додатку 3 Тендерної Документації зазначено, що пропозиції подаються відповідно зазначених найменувань або їх еквівалент і повинні відповідати параметрам вказаним в технічних вимогах. Також просимо уважно читати тендерну документацію. Вона містить технічні вимоги та перелік документів для ідентифікації запропонованого учасниками товару.
2. Порядок розгляду пропозицій учасників відображений в додатку 2 Тендерної документації, а саме: при розрахунку вартості тендерної пропозиції Учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно запропонованого товару Оцінка Пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель. Оцінка Пропозицій учасників здійснюватиметься за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та обов’язкових платежів)
Інформація про відміну
Дата відміни
03 березня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій