Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків)
code DK 021: 2015 - 90920000-2 - Services of sanitary-hygienic treatment of premises (conducting deratization, disinsection and disinfection measures at the objects of housing stock of apartment buildings)
Очікувана вартість
7 627 939,35 UAH
UA-2020-02-14-002524-c cabe808f84364ebe908906a152cde744
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Беляева

+380577607257 j.beljaeva@zhks.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34467793
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Конторська, 35
Контактна особа: Ярослава Беляева
+380577607257
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Додаткові контактні особи: Ніщенко Юрій Віталійович
+380577607691
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UTILITY ENTERPRISE "ZHYLKOMSERVISE"
National ID: 34467793
Contact point: Yaroslava Belyaeva
+380577607257
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua
Additional contacts: Ніщенко Юрій Віталійович
+380577607691
j.beljaeva@zhks.kharkov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 15:28
Очікувана вартість: 7 627 939,35 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 255,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 14 лютого 2020 14:54
Enquiries until: 06 березня 2020 09:00
Complaints submission until: до 12 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 березня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 7 627 939 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 256 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, багатоквартирні житлові будинки м. Харкова
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

conducting deratization, disinsection and disinfection measures at the objects of housing stock of apartment buildings
CPV: 90920000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати наданих послуг протягом 90 банківських днів, за наявності фінансування. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 09:37
Перелік змін_ТД__ДРТ_2020.docx
05 березня 2020 09:37
ТД__ДРТ_2020 нова ред.docx
05 березня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 09:37
Перелік змін_ТД__ДРТ_2020.docx
05 березня 2020 09:37
ТД__ДРТ_2020 нова ред.docx
14 лютого 2020 14:54
ТД__ДРТ_2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000002 ● 559ea5d3ca2d4f709559c733510f3754
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2020 № 190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

6 UA-2020-02-14-002524-c 14.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-30 15:58:49

Заперечення

За результатами розгляду моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби номер UA-M-2020-09-17-000002 надаємо обґрунтовані пояснення.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 2.1 технічних вимог до предмету закупівлі передбачено, що надання послуг з проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків здійснюється згідно вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі – Закон № 4004-XII).
Також, пунктом 2.1. проекту договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, згоду з умовами якого надано учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ», у складі тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 № 4004-XII (далі – Закон № 4004-XII) та Закону України «Про пестициди та агрохімікати» від 02.03.1995 № 86/95-ВР (далі – Закон № 86/95-ВР).
Разом з тим, відповідно до частини першої статті 25 Закону № 4004-XII, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни у разі застосування хімічних речовин і матеріалів, продуктів біотехнології зобов'язані дотримувати санітарних норм.
Вимогами пункту 2.5. технічних вимог до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, передбачена наявність матеріальної та технічної бази для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок. Вимоги щодо виготовлення та застосування отруєних принад спеціалізованими організаціями регламентуються пунктом 6.6 Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98
Підпунктом 6.6.3. Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98 передбачено, що отруєні принади готують у спеціально виділеному приміщенні, обладнаному витяжною шафою, з цементною або покритою керамічною плиткою підлогою, або на відкритому повітрі на майданчиках із твердим покриттям.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.03.2020 №3.5.1.1, відповідно до якої учасником на момент подання тендерної пропозиції не підтверджено наявність матеріальної та технічної бази для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок (спеціально виділеного приміщення, обладнаного витяжною шафою тощо), оскільки в наявності є лише ноутбук, багатофункціональний пристрій (МФУ), холодильна камера, мотооприскувач, автомобіль. Вищевказані технічні засоби по своїм функціональним можливостям не призначені для виготовлення дератизаційних (дезінсекційних) приманок.
Зазначене не відповідає пункту 2.5. технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку №1 до тендерної документації.

За результатами вищевикладеного пояснюємо наступне.
Згідно вимог п.п. 1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету протокол від 05.03.2020 року № 1-05/03, вимагається надання інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі з наданням його переліку, що підтверджує можливість надання послуг, що є предметом закупівлі. Слід відмітити, що тендерною документацією вимагається надання довідки в довільній формі.
Так, на виконання вищевказаної вимоги учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.03.2020 №3.5.1.1 в котрій наведено перелік обладнання та матеріально-технічної бази та зазначено, що у разі перемоги у тендерних торгах та підписання договору, підприємство гарантує, що недостатнє необхідне обладнання буде придбане у найкоротші строки, а для зручності пересування поміж об’єктів Замовника підприємство додатково орендує транспорт, який дозволить своєчасно реагувати та виконувати заявки на проведення дератизації або дезинфікації.
Разом з тим, учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано в складі своєї тендерної пропозиції «Гарантійний лист про достовірність наданої інформації» від 03.03.2020 №5.2.1 в котрому зазначено, що учасник гарантує, що вся інформація, надана ним у довільній формі у документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених ст. 17 Закону, та в усіх складених і наданих документах у складі тендерної пропозиції є достовірною і підтверджує, що відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

Пунктом 2.4. технічних вимог до предмету закупівлі передбачено наявність відповідних сертифікатів якості або інших документів, які дозволяють застосовувати дезінфекційні засоби у житлових будинках та спорудах.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано Висновок СЕС від 30.12.2009 на «Родентицид Шторм, 0,005%», відповідно до якого сфера застосування вищезазначеного дезінфекційного засобу – сільське господарство.
Зазначене не відповідає пункту 2.4. технічних вимог до предмету закупівлі, визначених в Додатку №1 до тендерної документації.

Відповідно до п. 2 ДОДАТОК 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено про основні вимоги до послуг та не зазначено про обов’язковість надання взагалі та конкретно визначених документів. Також, учасником ПП фірма «ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ» надано в складі своєї тендерної пропозиції «Лист-погодження з вимогами, визначеними у технічних вимогах» від 03.03.2020 №3.6.1.4 в котрому гарантує виконання усіх пунктів та вимог, зазначених у ДОДАТОК 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» та надає погодження з вимогами Додатку №1.

В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 2.1 технічних вимог до предмету закупівлі, які містяться в Додатку 4 до тендерної документації, передбачено, що надання послуг з проведення дератизаційних, дезінсекційних та дезінфекційних заходів на об’єктах житлового фонду багатоквартирних будинків здійснюється згідно вимог Закону № 4004-XII.
Пунктом 2.1. проекту договору, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, згоду з умовами якого надано учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА», у складі тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам Закону № 4004-XII та Закону № 86/95-ВР.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону № 4004-XII, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації та громадяни у разі застосування хімічних речовин і матеріалів, продуктів біотехнології зобов'язані дотримувати санітарних норм.
Відповідно до статті 1 Закону № 86/95-ВР, пестициди віднесено до токсичних речовин. Відповідно до частини першої статті 11 Закону № 86/95-ВР, транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами.
Абзацом другим підпункту 4.5.2 пункту 4.5 Державних санітарних правил «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» ДСП 8.8.1.2.001-98 передбачено, що транспорт для перевезення пестицидів підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічного службою.
У складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.09.2020 №18, де визначено перелік автомобілів, якими буде здійснено перевезення пестицидів, дератизаційних та дезинфікційних засобів.
Однак, відповідно до тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» та інформації, отриманої Північно-східним офісом Держаудитслужби від Харківської місцевої прокуратури №2 та Головного Управління Держспоживслужби в Харківській області встановлено, що жодних документів дозвільного характеру на автотранспорт, визначений в довідці від 11.09.2020 №18, Головним Управлінням Держспоживслужби в Харківській області протягом 2017-2020 років не видавалося.

Учасником-переможцем ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 11.03.2020 №18 в котрій зазначено про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг з дератизації, дезінсекції та дезінфекції, а саме:
високотехнологічне аерозольне обладнання та сучасний виробничий інвентар (розпилювачі, оприскувачі, мотооприскувачі та інше) в достатній кількості та в належному стані;
засоби індивідуального захисту (маски, напівмаски, окуляри, фільтри, рукавички), спецодяг;
спеціально обладнаний автотранспорт (власний та орендований) в відповідному вимогам технічному стані;
спеціально оснащене приміщення для зберігання обладнання, дезінфекційних засобів, виготовлення приманок (санітарний паспорт на приміщення в наявності).
Крім того, відповідно до п. 2 ДОДАТОК 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» зазначено про основні вимоги до послуг та не зазначено про обов’язковість надання взагалі та конкретно визначених документів. Також, учасником ТОВ «ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА» надано в складі своєї тендерної пропозиції «Лист-гарантія про достовірність наданої інформації» від 11.03.2020 №13 в котрому гарантує виконання що вся надана в документах що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону інформація є достовірною.
Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагається надання в складі тендерної пропозиції документів дозвільного характеру на автотранспорт.
Враховуючи вищевикладене, просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні пояснення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 березня 2020
UA-2020-02-14-002524-ccabe808f84364ebe908906a152cde744
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЛКОМСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34467793
Місцезнаходження: 61052, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Конторська, 35
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 березня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 березня 2020 16:11
Електронний підпис
12 березня 2020 16:11
Електронний підпис
12 березня 2020 16:07
Витяг ЄДР_1006061481.pdf
12 березня 2020 16:07
Re_ Гарантия.zip
12 березня 2020 16:07
Статут скан оригіналу.PDF
12 березня 2020 16:07
Ст. 17 Додаток 2 2020 3.pdf
12 березня 2020 16:07
Договір оренди склад 2019.PDF

Документи

16 березня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 15:15
Електронний підпис
13 березня 2020 15:49
Електронний підпис
13 березня 2020 15:49
Електронний підпис
13 березня 2020 15:46
гарантія.rar
13 березня 2020 15:46
Технічні вимоги.PDF
13 березня 2020 15:46
Технічна специфікація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ"

ТОВ "ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА" 7 274 794,00
UAH з ПДВ
7 244 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ" 7 486 681,21
UAH з ПДВ
7 259 294,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 15:15
Електронний підпис
13 березня 2020 15:49
Електронний підпис
13 березня 2020 15:49
Електронний підпис
13 березня 2020 15:46
гарантія.rar
13 березня 2020 15:46
Технічні вимоги.PDF
13 березня 2020 15:46
Технічна специфікація.PDF

Публічні документи

12 березня 2020 16:11
Електронний підпис
12 березня 2020 16:11
Електронний підпис
12 березня 2020 16:07
Витяг ЄДР_1006061481.pdf
12 березня 2020 16:07
Re_ Гарантия.zip
12 березня 2020 16:07
Статут скан оригіналу.PDF
12 березня 2020 16:07
Ст. 17 Додаток 2 2020 3.pdf
12 березня 2020 16:07
Договір оренди склад 2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "ХАРКІВСЬКА ЕКОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА"
#39996498
Переможець 7 244 282,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧИСТИЙ ДІМ УКРАЇНА"
#39996498
7 244 282,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:58
ДУ3_ДРТ_17ВТ.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 10:58
ДУ2_ДРТ_17ВТ.pdf зміни до договору
10 липня 2020 09:41
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 11:20
ДУ1_ДРТ_17ВТ.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 08:42
ДОГОВІР_ДРТ_2020.pdf укладений
06 квітня 2020 08:41
Реєстр будинків_ДРТ_2020.pdf укладений
06 квітня 2020 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку №4 Дговору
Номер договору про закупівлю: 17-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Розділу ХІІІ Договору
Номер договору про закупівлю: 17-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 17-ВТ/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 239 479,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 206 579,95 UAH)