Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари в асортименті)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002490-c 57777989e94e4a8f9bf3c54ca85bddaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Лавренко

+380442004773 lavrenko@me.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Код ЄДРПОУ: 37508596
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Грушевського 12/2
Контактна особа: Ольга Лавренко
+380442004773
lavrenko@me.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:13
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72611 одиниця
Канцелярські товари в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. М. Грушевського,12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:03
Дата відповіді: 18 лютого 2020 16:40
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку № 3 тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі“ будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами “або еквівалент”. Товар, який буде запропоновано Учасниками, повинен відповідати технічним та якісним вимогам Замовника.
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару із обовʼязковим зазначенням назви (марки), виробника пропонованого товару, гарантійного строку (за наяності) та інших характеристик, зазначених у Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію “ЦІНА – 100%”.
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі, до якої включено податок на додану вартість (ПДВ) та інші податки і збори.
Під час розгляду тендерних пропозицій як платники ПДВ, так і не платники ПДВ будуть оцінюватись на однакових умовах, відповідно до вимог тендерної документації за остаточною найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ).
Просимо надати роз’яснення стосовно наступних позицій згідно Додатка №3 до тендерної документації.
Дата подання: 18 лютого 2020 14:40
Дата відповіді: 21 лютого 2020 10:03
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення стосовно наступних позицій згідно Додатка №3 до тендерної документації. Поз. 1 - Папка реєстратор, 50мм – в технічних характеристиках вказаний формат А4+ та ширина корінця 50мм. Згідно інформації, наведеної в мережі Internet, формат А4+ мають реєстратори ТМ Esselte з шириною корінця 70-85мм – це доволі досить дорога продукція. Чи буде прийнята до розгляду пропозиція з реєстраторами формату А4, які підходить для зберігання документів формату А4, та дозволить значно заощадити державні кошти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження, пропозиції враховані та будуть внесені зміни до тендерної документації відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 264 846,00
UAH з ПДВ
264 846,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 268 978,20
UAH з ПДВ
268 978,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 282 863,04
UAH з ПДВ
270 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 287 146,08
UAH з ПДВ
270 767,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 303 819,70
UAH з ПДВ
303 819,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 321 520,92
UAH з ПДВ
321 520,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 11:18
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:17
Рішення власника.pdf
28 лютого 2020 11:17
Приказ 36-К.pdf
28 лютого 2020 11:17
лист згода.pdf
28 лютого 2020 11:17
довідка щодо санкцій.pdf
28 лютого 2020 11:17
Витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 11:17
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
28 лютого 2020 11:17
Витяг ЄДР.pdf
28 лютого 2020 11:17
Виписка ЄДР.pdf
28 лютого 2020 11:17
технічна специфікація.pdf
28 лютого 2020 11:17
захист довкілля.pdf
28 лютого 2020 11:17
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 12:08
Електронний підпис
11 березня 2020 09:50
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:06
Електронний підпис
28 лютого 2020 19:04
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 19:04
Установчий договір.pdf
28 лютого 2020 19:04
Статут.pdf
28 лютого 2020 19:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 19:04
Договір 72 від 14.03.2019.pdf
28 лютого 2020 19:04
Договір - 22-12 від 22.12.2018.pdf
28 лютого 2020 19:04
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 19:04
Довідка 4-ОПП.pdf
28 лютого 2020 19:04
ВН 7411 від 22.12.2018.pdf
28 лютого 2020 19:04
Витяг з ЄДРПОУ - 07.11.2019.pdf
28 лютого 2020 19:04
Видаткова накладна.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 15:12
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:06
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2020 15:06
СЗРУ дог+вн+дов (о).pdf
27 лютого 2020 15:06
СЗРУ дог+вн+дов (к).pdf
27 лютого 2020 15:06
Лист-згода дод.5.pdf
27 лютого 2020 15:06
Захист довкилля.pdf
27 лютого 2020 15:06
Довідка про санкції 2.1.pdf
27 лютого 2020 15:06
Довідка про санкції 1.1.pdf

Публічні документи

29 лютого 2020 15:34
Електронний підпис
29 лютого 2020 15:33
Паспорт.pdf
29 лютого 2020 15:33
ОПИС Модельний статут.pdf
29 лютого 2020 15:33
ІПН.pdf
29 лютого 2020 15:33
згода з договором.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:26
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:22
Тендерна+пропозиція.PDF.p7s
26 лютого 2020 15:22
Тендерна+пропозиція.PDF
26 лютого 2020 15:22
Технічна+частина.PDF.p7s
26 лютого 2020 15:22
Технічна+частина.PDF

Публічні документи

28 лютого 2020 23:50
Електронний підпис
28 лютого 2020 23:49
Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 23:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 лютого 2020 23:49
Лист-згода Додаток 5.pdf
28 лютого 2020 23:49
Д-ка про ст 17.pdf
28 лютого 2020 23:49
Д-ка про санкції.pdf
28 лютого 2020 23:49
Д-ка про ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "Бумвест"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 264 846,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 19:10
ТОВ "Бумвест"
#23702466
Переможець 268 978,20
UAH з ПДВ
12 березня 2020 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бумвест"
#23702466
268 978,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 18:05
Договір № 56.PDF укладений
26 березня 2020 18:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 268 978,20
UAH (в тому числі ПДВ 44 829,70 UAH)