Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляні кульки для дорожньої розмітки
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002385-c a3c080dd77ec493089490b873151a064
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гречушенко Марина Миколаївна

+380536742792 maringrej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КПС ШРБУ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Гречушенко Марина Миколаївна
+380536742792
maringrej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 11:42
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кг
Скляні кульки для дорожньої розміткі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, Махоркова, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлені товари здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:38
Проєкт договору склокульки.doc
14 лютого 2020 14:38
ТД - відкриті торги скляні кульки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технические характеристики
Дата подання: 18 лютого 2020 08:01
Дата відповіді: 18 лютого 2020 13:22
Добрый день! Какой объём минимальной партии? Какая фракция шариков? Технические характеристики!?
Відповідь: Добрий день!
Обсяг мінімальної партії - 500-1000 кг.
Фракція скляних кульок для дорожньої розмітки: 100-600.
Відповідає вимогам: СОУ 42.1-37641918-089:2012 Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-002385-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37880018
Дата подання: 04 березня 2020 14:36
Вимога скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «СФЕРОЛ»
Шановний Замовник!

Згідно протоколу засідання тендерного комітету КП КПС ШРБУ №38 від 04.03.2020 року, переможцем торгів з закупівлі ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Скляні кульки для дорожньої розмітки) UA-2020-02-14-002385-c стало ТОВ «СФЕРОЛ». Нами була уважно проаналізована тендерна пропозиція даного Учасника. В ході даного аналізу нами було встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «СФЕРОЛ» не відповідає умовам тендерної документації, та повинна була бути відхилена, згідно пункту 4 частини першої статті 30. А саме:
1. В таблиці Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» вказано: «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)». Але, в пропозиції Учасника ТОВ «СФЕРОЛ» не були надані довідки щодо відповідності пунктам 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону.
2. Згідно пункту 6) Додатку 2 тендерної документації, Учасники в складі своїх пропозицій повинні були надати «Копії паспортів якості або сертифікатів відповідності, що підтверджують якість товару діючим стандартам України». Але, в пропозиції Учасника ТОВ «СФЕРОЛ» відсутні будь які паспорти якості чи сертифікати відповідності на відповідність діючим стандартам України. Дані документи в пропозиції Учасника ТОВ «СФЕРОЛ» відсутні в принципі.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «СФЕРОЛ»
2. Відхилити пропозицію ТОВ «СФЕРОЛ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно пункту 4 частини першої статті 30.

Якщо наша вимога не буде задоволена Замовником, ми будемо змушені надати скаргу до Органу оскарження – АМК України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2020 14:48
У зв’язку з вищевказаними невідповідностями скасувати прийняте рішення щодо визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «СФЕРОЛ» переможцем процедури закупівлі з підстави, що передбачена п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002385-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СФЕРОЛ, Код ЄДРПОУ:39120864
Дата подання: 10 березня 2020 09:55
Безпідставність дискваліфікації
ТОВ «СФЕРОЛ», в складі тендерної документації (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-14-002385-c) були надані сертифікати якості та відповідності виробника. В цих документах зазначено, що продукція відповідає європейському стандарту EN 1423:2012.
Національним органом стандартизації, Державним підприємством «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» (ДП «УкрНДНЦ») Відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації», видано наказ №443 від 18 грудня 2020року про прийняття національних стандартів, прийняття поправок до національних стандартів.
Згідно наказу, приймаються національні стандарти, гармонізовані з європейськими стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2020 року:
ДСТУ EN 1423:2019
(EN 1423:2012, IDT) Матеріали для дорожньої розмітки. Наплавні матеріали. Скляні кульки, протиковзкі засоби та їхні суміші
— Вперше
Таким чином європейський стандарт EN1423:2012 повністю відповідає нормам діючих стандартів України, та не потребує додаткових сертифікатів відповідності.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «СФЕРОЛ» відповідає умовам тендерної документації та ТОВ «СФЕРОЛ» дискваліфіковано неправомірно.
Просимо вимогу ТОВ « СВАРКО УКРАЇНА» що до відхилення нашої тендерної пропозиції вважати безпідставною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 16:17
Протоколом засідання тендерного комітету КП КПС ШРБУ від 05.03.2020 р. за № 39 та від 05.03.2020 р. за № 42 було прийнято рішення про скасування рішення щодо визначення ТОВ «СФЕРОЛ» переможцем торгів та відхилення тендерної пропозиції з підстав, передбачених ч.2 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: в таблиці Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» вказано: «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності)». У пропозиції Учасника ТОВ «СФЕРОЛ» не були надані довідки щодо відповідності пунктам 3 частини першої статті 17 Закону; згідно пункту 6) Додатка 2 Замовником вимагалося: Копії паспортів якості або сертифікатів відповідності, що підтверджують якість товару діючим стандартам України. Учасником ТОВ «СФЕРОЛ» в складі тендерної пропозиції був наданий сертифікат відповідності на EN 1423:2012. В базі нормативних документів України (діючих стандартів) даний стандарт EN 1423:2012 відсутній. Відповідно, вимога ТОВ «СФЕРОЛ» не обгрунтована. Наданий документ виданий органом (іноземним), який не відповідає вимогам до органу з оцінки відповідності, як цього вимагає стаття 32 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Виходячи з вищенаведеного та за результатами оцінки і детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СФЕРОЛ» було прийнято рішення відхилити вимогу ТОВ «СФЕРОЛ» щодо безпідставності дискваліфікації.

Документи подані скаржником

04 березня 2020 14:38
Електронний підпис

Документи

05 березня 2020 14:48
Протокол № 39 тенд ком.pdf

Документи подані скаржником

10 березня 2020 09:55
Лист-вимога
10 березня 2020 09:55
Наказ ДП"УкрНДНЦ" №443

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СФЕРОЛ 252 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА" 283 500,00
UAH з ПДВ
283 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 10:36
Відсутність судимості
03 березня 2020 17:30
Електронний підпис
27 лютого 2020 18:33
Установчі документи.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 18:08
Електронний підпис
11 березня 2020 18:07
тендерні документи 2.pdf
11 березня 2020 16:22
Електронний підпис
11 березня 2020 16:21
тендерні документи2.pdf
11 березня 2020 16:21
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:08
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:07
Тендерні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СФЕРОЛ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СФЕРОЛ
#39120864
Рішення скасоване 252 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:03
ТОВ СФЕРОЛ
#39120864
Відхилено 252 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"
#37880018
Переможець 283 500,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 11:52

Документи

05 березня 2020 15:38
Електронний підпис
05 березня 2020 15:38
Протокол № 39 тенд ком.pdf
05 березня 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАРКО УКРАЇНА"
#37880018
283 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:55
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 11:06
Д.У.8 108.pdf зміни до договору
21 січня 2022 11:05
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:26
Сварко.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 11:32
ДУ № 6 до Дог № 108.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 08:49
Д.у.№5доДог.№108від19.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
16 червня 2021 08:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:05
Дод угода № 4 до дог №108 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:43
Дод угода №3 до дог №108 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 10:16
д.у.№2від26.08.2020р.до Дог.№108від19.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 14:16
Д.у.№1від04.08.2020р. до Дог.№108від19.03.2020р. (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 10:00
Договор № 108.pdf укладений
19 березня 2020 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що Покупцю необхідно здійснити оплату бюджетними коштами по Договору поставки №108 від 19.03.2020 року, Сторони вирішили здійснити перерозподіл коштів на підставі статті 36 Закону «Про публічні закупівлі», пунктів 4.2, 4.3.,4.4 Договору, а саме вирішили збільшити розрахунки за бюджетні кошти на 21750,00 (двадцять одну тисячу сімсот п’ятдесят грн.,00 коп.) гривень з ПДВ, та зменшити суму розрахунків за кошти підприємства на 21750,00 (двадцять одну тисячу сімсот п’ятдесят грн.,00 коп.) гривень з ПДВ. Сума Договору не змінюється. Сторони вирішили внести зміни до пункту 4.1 Договору і викласти його в наступному вигляді: «4.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 141750,00 (сто сорок одна тисяча сімсот п’ятдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 141750,00 (сто сорок одна тисяча сімсот п’ятдесят грн., 00 коп.)гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили здійснити перерозподіл коштів на підставі статті 36 Закону «Про публічні закупівлі», пунктів 4.2, 4.3.,4.4 Договору, а саме вирішили збільшити розрахунки за бюджетні кошти на 47 250,00 (сорок сім тисяч двісті п’ятдесят грн.,00 коп.) гривень з ПДВ, та зменшити суму розрахунків за кошти підприємства на 47 250,00 (сорок сім тисяч двісті п’ятдесят грн.,00 коп.) гривень з ПДВ. Сума Договору не змінюється. Сторони вирішили внести зміни до пункту 4.1 Договору і викласти його в наступному вигляді: «4.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 189000,00 (сто вісімдесят дев’ять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 94500,00 (дев’яносто чотири тисячі п’ятсот грн., 00 коп.)гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяг закупівлі на 3000 кг, виклавши пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару: 6000 кг». 1.2. Зменшити ціну цього Договору на 94500,00 (дев’яносто чотири тисячі п’ятсот грн., 00 коп.) гривень , виклавши пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 189000,00 (сто вісімдесят дев’ять тисяч грн., 00 коп.) гривень, в т.ч. ПДВ – 31500,00 грн. (тридцять одна тисяча п’ятсот грн., 00 коп.) гривень». 1.3. На підставі пунктів 4.2, 4.3, 4.4 Договору внести зміни в пункт 4.1 Договору поставки №108 від 19.03.2020 р., а саме зменшити розрахунки за власні кошти на 94500,00 (дев’яносто чотири тисячі п’ятсот грн., 00 коп.) гривень та викласти пункт 4.1 Договору в наступній редакції: «4.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 189000,00 (сто вісімдесят дев’ять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 0,00 (нуль грн., 00 коп.) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.7 ст. 180 Господарського кодексу України, п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент укладення Договору), в зв’язку з затримкою фінансування по Договору, вирішили продовжити строк дії Договору та викласти пункт 10.1 Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє в частині розрахунків до 31.12.2021 р.».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заборгованість Покупця перед Постачальником, що виникла у 2020 році, та не була профінансована, у розмірі 47250 гривень з ПДВ, буде погашена (сплачена) в 2021 р. після фактичного фінансування (асигнування) видатків Покупця за даними зобов’язаннями, з міського бюджету
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на не виконані зобов’язання Покупця перед Постачальником, які виникли у 2020 році, та не були профінансовані, та відповідно до Рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №45 від 15.01.2021 р. «Про погашення зобов’язань минулих періодів та заборгованості за товари, послуги та роботи, виконані у 2018-2020 роках», Сторони вирішили погодити наступні умови: Заборгованість Покупця перед Постачальником, що виникла у 2020 році, та не була профінансована складає 90250,00 (дев’яносто тисяч двісті п’ятдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, з яких Покупцем в червні-липні 2021 р. вже зареєстровані зобов’язання щодо сплати часткової заборгованості у розмірі 47250,00 (сорок сім тисяч двісті п’ятдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ в органах ДКС України. На серпень 2021 р. виділені бюджетні асигнування, що призначені для часткової сплати заборгованості у розмірі 43000,00 (сорок три тисячі грн., 00 коп.) гривень з ПДВ , що будуть погашені (сплачені) в 2021 р. після фактичного фінансування (асигнування) видатків Покупця за даними зобов’язаннями, з міського бюджету.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7 ст.180 Господарського кодексу України, на підставі п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв'язку з затримкою фінансування витрат Покупця по Договору, вирішили продовжити строк дії Договору в частині розрахунків до 31.12.2022 р. і викласти пункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1 Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє в частині здійснення розрахунків між Сторонами до 31.12.2022 р.».
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зважаючи на не виконані зобов’язання Покупця перед Постачальником, які виникли у 2020 році, та не були профінансовані, та відповідно до Рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області №54 від 14.01.2022 р. «Про погашення зобов’язань минулих періодів та заборгованості за товари, послуги та роботи, виконані у 2019-2021 роках», Сторони вирішили погодити наступні умови: 1.1. Заборгованість Покупця перед Постачальником, що виникла у 2020 році, та не була профінансована, у розмірі 23000,00 (двадцять три тисячі грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, буде погашена (сплачена) в 2022 р. після фактичного фінансування (асигнування) видатків Покупця за даними зобов’язаннями, з міського бюджету.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 189 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 500,00 UAH)