Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна територіальної громади міста Запоріжжя
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002210-c 9c13664f18b2498b955893bdcad91cae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ветушко Максим Юрійович

+380612288860 drp.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40302133
Вебсайт: http://drp.zp.ua/
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Жуковського, 36
Контактна особа: Ветушко Максим Юрійович
+380612288860
drp.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2020 14:22
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 лютого 2020 14:22
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:42
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87500 м.кв
технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна територіальної громади міста Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, територія міста Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 14:19
ТД.doc
14 лютого 2020 14:19
додаток 8.docx
14 лютого 2020 14:19
додаток 7.docx
14 лютого 2020 14:19
додаток 6.docx
14 лютого 2020 14:19
додаток 5.docx
14 лютого 2020 14:19
додаток 4.docx
14 лютого 2020 14:19
додаток 3.docx
14 лютого 2020 14:19
додаток 2.docx
14 лютого 2020 14:19
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обьекты
Дата подання: 17 лютого 2020 11:15
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:10
Вы не предоставили данные о размере закупки, а именно количестве недвижимости и ее адресах. Так как Хранитель в Запорожье взымает 250 грн за просмотр каждого инвентарного дела, то вышеуказанные данные являются существенными при формировании коммерческого предложения участниками.
Відповідь: Пункт 4.3 Загальних положень тендерної документації містить площу об’єктів нерухомого майна, яка складає 87500 кв.м. Додаток 3 до ТД містить технічні, кількісні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі. Зокрема зазначено, що Виконавець надає послуги на підставі заявок замовника щодо кожного об’єкту нерухомого майна окремо. Об’єкти нерухомого майна визначаються Замовником самостійно протягом строку дії договору, виходячи із потреби та доцільності їх інвентаризації. Місцем надання послуги є територія м. Запоріжжя. Таким чином, при формуванні комерційної пропозиції Учасники тендерної закупівлі повинні визначитись з вартістю проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості в розрахунку за 1 кв.м. площі, що інвентаризується. При цьому, вартість інвентаризації об’єкта нерухомості в розрахунку за 1 кв.м. площі, що інвентаризується, повинна бути розрахована з урахуванням всіх накладних витрат Учасника, що виникнуть в процесі надання послуг.
Зберігачем інвентаризаційних справ у м. Запоріжжі не стягується ніяка плата за перегляд інвентаризаційної справи. Передача інвентаризаційних справ до Зберігача інвентаризаційних справ здійснюється виключно на підставі Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» від 24.05.2011 №127 (в редакції від 15.01.2019), затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України.
Сроки
Дата подання: 17 лютого 2020 11:19
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:11
Срок на инвентаризацию в 1 рабочий день является нереальным и перечит установленному порядку, так как даже Хранитель имеет право обрабатывать запрос на доступ к материалам технической инвентаризации 48 часов (2 дня), что является остоятельством, которое НЕ зависит от исполнителя. Кроме того, Вами не предоставлены данные по обьектам инвентаризации (недвижимость со значительной площадью требует больше времени на инвентаризацию, чем маленькие обьекты). Приведите тендерную документацию в соответствие к законодательству
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності з п. 26 розділу І Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» від 24.05.2011 №127 (в редакції від 15.01.2019), затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України, строк виконання робіт із технічної інвентаризації визначається у договорі за домовленістю сторін.
Також, враховуючи той факт, що Зберігачем інвентаризаційних справ у м. Запоріжжі та Запорізькій області є Замовник закупівлі, вимоги, що визначені проектом договору будуть виконуватись у повному обсязі та відповідно до затвердженого порядку.
В тендерной документации отсутствует техническое задание.
Дата подання: 17 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:11
В тендерной документации отсутствует техническое задание с указанием площадей и адресов объектов которые нуждаються в технической инвентаризации. Данные о площади каждого объекта инвентаризации являются существенными при формировании коммерческого предложения участниками.
Відповідь: Пункт 4.3 Загальних положень тендерної документації містить площу об’єктів нерухомого майна, яка складає 87500 кв.м. Додаток 3 до ТД містить технічні, кількісні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі. Зокрема зазначено, що Виконавець надає послуги на підставі заявок замовника щодо кожного об’єкту нерухомого майна окремо. Об’єкти нерухомого майна визначаються Замовником самостійно протягом строку дії договору, виходячи із потреби та доцільності їх інвентаризації. Місцем надання послуги є територія м. Запоріжжя. Таким чином, при формуванні комерційної пропозиції Учасники тендерної закупівлі повинні визначитись з вартістю проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомості в розрахунку за 1 кв.м. площі, що інвентаризується. При цьому, вартість інвентаризації об’єкта нерухомості в розрахунку за 1 кв.м. площі, що інвентаризується, повинна бути розрахована з урахуванням всіх накладних витрат Учасника, що виникнуть в процесі надання послуг.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-002210-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СОДЕЛЬ", Код ЄДРПОУ:37734085
Дата подання: 19 лютого 2020 08:36
Отсутствует техническое задание.
В тендерной документации отсутствует техническое задание с указанием площадей и адресов объектов которые нуждаются в технической инвентаризации. Данные о площади каждого объекта инвентаризации являются существенными при формировании коммерческого предложения участниками.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 14:13
не задоволено, надано роз'яснення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002210-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТНИЙ ЗНАВЕЦЬ", Код ЄДРПОУ:41246438
Дата подання: 19 лютого 2020 14:00
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ.
Відповідно до Додатку 2 Замовником ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ вимагаються: 2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 4 або 5 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (документ не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі).
пунктом 4 частини першої статті 17 Закону передбачено наступне: 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИКЛАДЕНОМУ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКОМ.
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 14:14
не задоволено, надано роз'яснення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002210-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКСПЕРТНИЙ ЗНАВЕЦЬ", Код ЄДРПОУ:41246438
Дата подання: 19 лютого 2020 14:15
ВИМОГАЄМО ВІД ЗАМОВНИКА привести ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ у відповідність до Статті 22. Закону «Про публічні закупівлі».
ВІДПОВІДНО ДО Статті 22. Закону «Про публічні закупівлі»:
П. 2. Тендерна документація повинна містити:
п.п. 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
п.п. 4) кількість товару та місце його поставки;
п.п. 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
ДОДАТОК 3 -ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – не містять наведених відомосте та унеможливлюю підготовку ПРОПОЗИЦІЇ добросовісними УЧАСНИКАМИ.
ВИМОГАЄМО ВІД ЗАМОВНИКА привести ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ у відповідність до Статті 22. Закону «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 14:14
не задоволено, надано роз'яснення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002210-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР", Код ЄДРПОУ:41609299
Дата подання: 13 березня 2020 16:43
Вимога щодо дискваліфікації нас як учасника закупівлі № UA-2020-02-14-002210-c
ВИМОГА
14 лютого 2020 року Тендерним комітетом Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради було опубліковане оголошення № закупівлі UA-2020-02-14-002210-c, ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна територіальної громади міста Запоріжжя).
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради від 10.03.2020 року, зазначено 3 (три) причини відхилення нашої тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та не відповідає умовам тендерної документації.
Ознайомившись з вищевказаним протоколом ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» не погоджується з даним рішенням та просить Тендерний комітет Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради звернути увагу на наступне.
Відповідно до статті 3 Закону – закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.

Аналізуючи причини відхилення нашої пропозиції повідомляємо наступне:

1. Першою причиною відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено, що замість документів про проведення повірки вимірювальних приладів, були подані свідоцтва про калібрування, які на думку Тендерного комітету є неналежними документами та не підтверджують відповідність нашого підприємства кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Належні нам види засобів вимірювальної техніки не відносяться до категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року №374, вимоги до них не встановлено у відповідних технічних регламентах на засоби вимірювальної техніки, тому належні нам віддалеміри не підлягають повірці в експлуатації.
Також з 01.07.2019 року виключено поняття і вид діяльності «повірка на добровільних засадах» відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання», тому повірка цих віддалемірів на добровільних засадах не передбачена.
Для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, визначеної ст. 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме для визначення параметрів будівель і споруд належні нам віддалеміри калібруються.
Підтвердження вищезазначеної інформації є відповідь ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» на наш лист №19 від 11.03.2020 р.

2. По-перше, хочемо зазначити, що інженер з технічної інвентаризації Титов І.І. віднесений до працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимоги до якого зазначені п.3.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме а) не менш, як одного інженера з технічної інвентаризації, який пройшов професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримав кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» і має стаж роботи за фахом не менше 6 років (учасник подає сканкопії: чинного сертифікату інженера з технічної інвентаризації, наказу про призначення його на посаду або угоди/контракту). Згідно наведених вимог були подані чинний кваліфікаційний сертифікат спеціаліста, наказ про його призначення на посаду та диплом про професійну освіту, зазначеної вказівки у тендерній документації щодо трудової книжки не було.

По-друге, інженер з технічної інвентаризації Титов І.І. працює в штаті ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» за сумісництвом, підтвердженням цього є прикріплена до нашої пропозиції сканкопія Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу №7-К від 09.08.2018 р.
Згідно п. 1.1 ст. 1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. № 58, встановлено, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Згідно з абз. 7 п. 2.14 ст. 2 Інструкції №58 запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом. Тому повідомляємо, що трудова книжка даного працівника не має зберігатись на нашому підприємстві і потреби внесення запису до трудової книжки у працівника немає.

3. Третьою причиною відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено, що нами, як переможцями аукціону не була подана оновлена цінова пропозиція. Зазначаємо наступне: вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено розміщення учасником на сайті електронної системи закупівель оновленої цінової пропозиції після проведення аукціону.
Усі документи, завантажені після кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, не можна вважати частиною тендерної пропозиції, приймати до розгляду.
Замовник може розглядати лише ті документи учасника, які той подає на вимогу ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі».
Усі інші документи, які учасник довантажив після кінцевого терміну подання пропозиції, не є його частиною. Замовник не повинен їх розглядати.
Оновлена цінова пропозиція – це не частина тендерної пропозиції і в замовника відсутні законні підстави для відхилення. Замовник, згідно із Законом, вимагає від учасника лише документи, передбачені статтею 17 для переможця. Крім цього, у частині 1 статті 30 Закону передбачені виключні підстави для відхилення учасника. Замовник не має права самостійно встановлювати причини відхилення.
Крім того, хочемо зазначити, що електронною системою закупівель нас, як учасника торгів, не було визнано електронною системою закупівель як учасника-переможця, як це зазначено Замовником у тендерній документації.

ДОДАТКИ:
1. Сканкопія Листа вих. №19 від 11.03.2020 р. ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР».
2. Сканкопія Листа вих. №15-09-02/51 від 12.03.2020 р. ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».


ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради від 10.03.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2020 17:04
ВІДМОВЛЕНО У ЗАДОВОЛЕННІ ВИМОГИ

Документи

20 лютого 2020 14:13
протокол розгляду.pdf

Документи

20 лютого 2020 14:13
протокол розгляду.pdf

Документи

20 лютого 2020 14:14
протокол розгляду.pdf

Документи подані скаржником

13 березня 2020 16:43
Вимога.pdf

Документи

18 березня 2020 17:04
відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Пром БТІ 2 000 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР" 1 798 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бюро технічної інвентаризації, оформлення землі та нерухомості" 3 500 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 16:09
Статут.pdf
28 лютого 2020 16:09
Серт.А.pdf
28 лютого 2020 16:09
наказ 1.pdf
28 лютого 2020 16:09
Довідка склад працівн.pdf
28 лютого 2020 16:09
Довідка рах..pdf
28 лютого 2020 16:09
вытяг ЕП.pdf
28 лютого 2020 16:09
ВипЕДР.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:31
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:30
СТАТУТ.pdf
28 лютого 2020 16:30
Додаток 5 Пропозиція.pdf
28 лютого 2020 16:30
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 16:30
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 16:30
3.1. Диплом Титов І.І..pdf
28 лютого 2020 16:30
3.1. Диплом Скрипник С.В..pdf
28 лютого 2020 16:30
1.Оренда обладнання.pdf
28 лютого 2020 16:30
1.Договір оренди ТЗ.pdf
28 лютого 2020 16:30
1.Договір оренди офісу.pdf
28 лютого 2020 16:30
1.AutoCAD.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 10:11
Електронний підпис
11 березня 2020 10:10
Dovidka_20063445660330420900.pdf.p7s
11 березня 2020 10:10
Dovidka_20063445660330420900.pdf
28 лютого 2020 15:43
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:38
32 - Договір.pdf
28 лютого 2020 15:38
28 - Статут.pdf
28 лютого 2020 15:38
27 - Про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 15:38
24 - ВИТЯГ з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 15:38
23 - Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 15:38
21 - Лист-згода.pdf
28 лютого 2020 15:38
15 - Наказ Кучменко Н.В..pdf
28 лютого 2020 15:38
14 - Диплом Кучменко Н.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Пром БТІ

ТОВ "КОМПАНІЯ "НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР"

ТОВ "Бюро технічної інвентаризації, оформлення землі та нерухомості"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Пром БТІ
#40494919
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 10:07
ТОВ "КОМПАНІЯ "НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР"
#41609299
Відхилено 499 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:29
ТОВ "Бюро технічної інвентаризації, оформлення землі та нерухомості"
#38912155
Переможець 3 500 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бюро технічної інвентаризації, оформлення землі та нерухомості"
#38912155
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:36
БТІ.zip укладений
04 січня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 09:32
протокол про помилки.pdf зміни до договору
25 березня 2020 09:31
протокол про зменшення суми.pdf зміни до договору
25 березня 2020 09:31
дод.угода 2.pdf зміни до договору
25 березня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 09:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
23 березня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 08:59
Договір.pdf укладений
23 березня 2020 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність повного фінансування
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність повного фінансування, виправлення технічної помилки у даті договору з 23.03.2019 на 23.03.2020 та у розділі ІV договору
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 143 000,00
UAH