Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт за об'єктом: "Реконструкція ділянки теплових мереж ТМ-4 ТЕЦ-5 від ТК-427/55-9 до ТК-427/55-15 вул. Заболотного"
Очікувана вартість
25 102 588,04 UAH
UA-2020-02-14-002143-b 007342422c694cccbae04eb70b083d22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:07
Очікувана вартість: 25 102 588,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251 025,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125512 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Реконструкція ділянки теплових мереж ТМ-4 ТЕЦ-5 від ТК-427/55-9 до ТК-427/55-15 на вул. Заболотного»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до дозволу Головного розпорядника коштів (лист від «___»____________ 2020 року №________________), протягом 10-ти банківських днів з дня реєстрації цього Договору у відповідному органі Державної казначейської служби України, у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи та якісне обладнання проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 90-та банківських днів з моменту отримання цільових бюджетних коштів. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне питання по закупівлі
Дата подання: 19 лютого 2020 09:37
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:11
У відповідності до Наказу №196 від 27.07.2018р. МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, «п. 5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.». Вимога Замовника, щодо рівня заробітної плати не більше 11 000,00грн. є не правомірною. Просимо Вас виключити дану вимогу з документації конкурсних торгів, як таку, що суперечить законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 Наказу №196 від 27.07.2018р. МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів кошторисна заробітна плата обчислюється згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Пунктом 6.3.7 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено: «Розбіжності, що виникають між учасниками будівництва в період формування договірних цін і при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, розглядаються розпорядниками коштів та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури. Остаточне рішення приймається в установленому законодавством порядку».
З урахуванням рішення Київської міської ради від 20.12.2020 № 485/6536 розмір середньомісячної заробітної плати не повинен перевищувати 11 000,00 грн, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8.
встановлення люка в камері ТК 427/55-14
Дата подання: 19 лютого 2020 14:53
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:12
В Локальному кошторисі 2-1-8 на залізобетонні конструкції теплових мереж АБ Додатку 1 до Технічного завдання Відомість обсягів робіт, а також в електронній моделі Заболотного ТК 427_55-9.imd пропущено встановлення люка – 4 шт. в камері ТК 427/55-14 Просимо додати вказані обсяги робіт до відомості обсягів робіт та в електронну модель Заболотного ТК 427_55-9.imd.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Локального кошторису 2-1-1 на земляні роботи Додатку 1 до Технічного завдання Відомість обсягів робіт внесено зміни – прибрана позиція, що дублювалась, а саме п. 23 - Перевезення грунту до 9 км (витіснений грунт) – 449,8 т). Тендерна документація відкоригована.
Проектна документація
Дата подання: 19 лютого 2020 16:04
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:12
Для підготовки коректної тендерної пропозиції просимо Вас розмістити у вільному доступі (на файлообміннику або іншим способом) проектну документацію «Реконструкція ділянки теплових мереж ТМ-4 ТЕЦ-5 від ТК-427/55-9 до ТК-427/55-15 на вул. Заболотного».
Відповідь: З проектною документацією за об'єктом: "Реконструкція ділянки теплових мереж ТМ-4 ТЕЦ-5 від ТК-427/55-6 до БН-84 (вул. Глушкова, 41А) та від ТК-427/55-6 до ТК-427/55-9 по вул. Заболотного" можна ознайомитися в управлінні з капітального будівництва за адресою: м. Київ , бул. Перова, 4-А. Відповідальна особа-начальник відділу з технічного супроводження інвестиційних проектів Куга Валерій Анатолійович, контактний номер тел.(044) 287-84-62.
електрична схема і специфікація на ящик управління приводами засувок
Дата подання: 19 лютого 2020 16:07
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:47
Для отримання комерційної пропозиції на «ящик управління приводами засувок» просимо надати електричну схему і специфікацію.
Відповідь: З електричною схемою та специфікацією за об’єктом: «Реконструкція ділянки теплових мереж ТМ-4
ТЕЦ-5 від ТК-427/55-9 до ТК-427/55-15 на вул. Заболотного» можна ознайомитися в управлінні з
капітального будівництва СП «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» за адресою :Київ, вул. Перова, 4-А.
Відповідальна особа – начальник відділу з технічного супроводження інвестиційних проектів
Куга Валерій Анатолійович, тел.(044)287-84-62.

На Питання:
В Локальному кошторисі 2-1-8 на залізобетонні конструкції теплових мереж АБ Додатку 1 до
Технічного завдання Відомість обсягів робіт, а також в електронній моделі Заболотного ТК 427_55-
9.imd пропущено встановлення люка – 4 шт. в камері ТК 427/55-14 Просимо додати вказані обсяги
робіт до відомості обсягів робіт та в електронну модель Заболотного ТК 427_55-9.imd.
Вірна Відповідь:
До Локального кошторису 2-1-8 на залізобетонні конструкції теплових мереж АБ Додатку 1 до
Технічного завдання Відомість обсягів робіт, а також в електронній моделі Заболотного
ТК 427_55-9.imd додано будівельну роботу по встановленню люків – 4 шт. в камері ТК 427/55-14.
Досвід виконання аналогічних робіт
Дата подання: 20 лютого 2020 14:15
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:14
Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які були укладено в 2015-2020роках. На наш погляд дана вимога звужує коло можливих учасників, що в свою чергу не буде сприяти добросовісній та належній конкуренції. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі, але не виключно, принцип добросовісної конкуренція серед учасників; максимальної економії та ефективності; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Наша організація має значний досвід виконання аналогічних робіт, з Замовниками, таких як С.В.П. «КИЇВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» та ЗАТ «А.Е.С. Київобленерго». З метою забезпечення прозорості (відкритості, та об’єктивності і неупередженості) та залучення досвідчених учасників до Закупівлі, просимо Вас, внести зміни до вимог Тендерної Документації в частині досвіду виконання робіт, а саме: вилучити роки реалізації 2015-2020р. зовсім або збільшити роки виконання робіт за останні 15 років. Відповідно Форму 1 «Довідка про виконання аналогічних договорів Учасником закупівлі за останні 2 роки) вилучити слова «за останні 2 роки».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умови Закупівлі в частині досвіду виконання робіт залишаються без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:16
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:15
п. 2.5 Розділу II «ЯКІСТЬ РОБІТ ТА ОБЛАДНАННЯ, ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ПІДРЯДНИКА ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ НЕДОЛІКІВ» проекту Договору змінити та викласти в наступній редакції: «п.2.5 Позовна давність для вимог, що випливають з неналежної якості робіт за цим Договором (порушення будівельних норм, відхилення від проектно-кошторисної документації), що не було виявлено при прийнятті об’єкта в експлуатацію та протягом гарантійного строку, визначається з дня прийняття робіт Замовником відповідно до ч.3 ст.322 Господарського кодексу України.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проект Договору будуть внесені зміни.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:17
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:15
Пункт 5.28.6 Розділу V «ВИКОНАННЯ РОБІТ» проекту Договору змінити та викласти в наступній редакції: «5.28.6. Контроль за дотриманням Підрядником вимог з охорони праці, пожежної безпеки та техногенної безпеки, охорони навколишнього середовища здійснюється повноважним представником Замовника, про що складається Акт про порушення вимог безпеки під час виконання робіт відповідно до діючого Положення, який в обов’язковому порядку підписується уповноваженими представниками Сторін».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:18
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:22
Просимо доповнити пункт 4.9. Розділу IV «ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ, ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДНИКОМ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) та викласти його у наступній редакції: «4.9. У разі виникнення переплати коштів за виконані Підрядником роботи, Підрядник зобов’язаний повернути надмірно сплачену суму Замовнику, або за письмовим погодженням з Замовником зарахувати її в рахунок майбутніх платежів. У разі дострокового розірвання Договору, Підрядник без додаткового повідомлення (вимоги) Замовника зобов’язаний повернути на поточний рахунок Замовника, кошти отримані в якості попередньої оплати та (або) надмірно сплачені кошти, протягом 5-ти банківських днів з моменту отримання від Замовника повідомлення про розірвання Договору. Підрядник повертає кошти за вирахуванням вартості робіт та обладнання, які прийняті за актами, підписаними Замовником на момент розірвання Договору.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проект Договору будуть внесені зміни.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:18
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:23
Просимо доповнити підпункт 6.1.2 пункту 6.1. Розділу VI «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) та викласти його у наступній редакції: «6.1.2. Передати Підряднику для виконання робіт, протягом 3-х робочих днів після підписання цього Договору, розроблену проектно-кошторисну документацію у двох примірниках.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проект Договору будуть внесені зміни.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:19
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:24
Просимо доповнити підпункт 6.1.4 пункту 6.1. Розділу VI «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) та викласти його у наступній редакції: «6.1.4. Приймати та своєчасно проводити оплату за виконані роботи та поставлене обладнання, згідно з Актами приймання виконаних будівельних робіт, Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат та Актами приймання-передавання обладнання у разі відсутності зауважень щодо якості виконаних робіт та відповідності їх умовам цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проект Договору будуть внесені зміни.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:23
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:24
Просимо доповнити підпункт 6.1.5 пункту 6.1. Розділу VI «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) та викласти його у наступній редакції: «6.1.5 Виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та іншими актами законодавства.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:25
Просимо доповнити підпункт 6.4.4 пункту 6.4. Розділу VI «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) та викласти його у наступній редакції: «6.4.4 Підрядник має також інші права, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами (далі – Загальні умови) та іншими актами законодавства.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:24
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:25
Пункт 7.12. Розділу VII «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «7.12. Сторони дійшли згоди, що за прострочення виконання грошового зобов'язання, передбаченого цим Договором, Замовник на вимогу Підрядника зобов'язаний сплатити 3 (три) відсотки річних від простроченої суми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:25
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:26
Доповнити Розділ VII «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) пунктом 7.13. та викласти його у наступній редакції: «7.13. У разі не забезпечення Замоником вчасної передачі Підряднику повного комплекту проектно-кошторисної документації, не надання фронту робіт, своєчасної оплати за Договором Замовник зобов’язаний внести зміни до Договору щодо подовження термінів завершення виконання робіт та постачання обладнання.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:26
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:26
Доповнити Розділ VII «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) пунктом 7.14. та викласти у наступній редакції: «7.14. У разі затримки фінансування об’єкту у тому числі перерахування попередньої оплати та оплати виконаних робіт і поставленого Товару (обладнання), не своєчасного надання фронту робіт та відповідних відключень, передачі проектної документації Замовником, Підрядник звільняється від відповідальності, щодо порушення строків виконання робіт і поставки Товару (обладнання) та має право призупинити виконання робіт та постачання Товару (обладнання) до моменту вирішення вищезазначених питань Замовником. Також терміни виконання робіт та постачання Товару (обладнання) автоматично переносяться на відповідні терміни затримки виконання зобов’язань Замовником, а якщо у зв’язку з цим виникає необхідність виконувати додаткові обсяги робіт не передбачені Договором, а терміни робіт зміщуються у період несприятливих погодних умов то Сторони за Договором зобов’язуються внести відповідні зміни до графіка виконання робіт та постачання Товару (обладнання).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:26
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:27
Доповнити Розділ VII «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) пунктом 7.15. «7.15. У разі, якщо Підрядник, з вини Замовника, не виконує своїх зобов’язань то він звільняється від відповідальності (штрафів, пені, відшкодування втрат та збитків і т. і.) щодо невиконання своїх зобов’язань за Договором.»
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:27
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:28
Пункт 8.4. Розділу VIII «ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше 14-ти календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Підрядник повертає Замовнику не використані кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:28
Підпункт 11.1.2. пункту 11.1. Розділу ХI «ІНШІ УМОВИ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «11.1.2. В односторонньому порядку з ініціативи будь-якої із Сторін (незалежно від наявності або відстуності будь-яких підстав для такого розірвання), оформленої у вигляді письмового повідомлення про розірвання Договору, що має бути відправлене іншій Стороні не пізніше 15-ти календарних днів до дати розірвання, зазначеної у повідомленні про розірвання Договору (ст. 525 ЦК України). Разом із повідомленням про розірвання Сторона ініціатор надсилає 2-а примірники підписаної Додаткової угоди про прозірвання Договору. Договір вважається розірваним з дати укладання Сторонами відповідної Додаткової угоди до Договору.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:29
Пункт 11.5. Розділу ХI «ІНШІ УМОВИ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «11.5. Сплата визначених цим Договором штрафних санкцій (неустойка, штраф, пеня) не звільняє Сторону від обов’язку відшкодовувати за вимогою іншої Сторони збитки, завдані порушенням Договору (реальні збитки, упущена вигода) у повному обсязі. Сплата штрафних санкцій, а також відшкодування збитків не звільняє від виконання зобов’язань у натурі.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:29
Пункт 11.11. Розділу ХI «ІНШІ УМОВИ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: «11.11. Усі повідомлення, будь-яке листування тощо за цим Договором (крім повідомлень або документів, які згідно з умовами Договору направляються засобами електронного зв’язку) будуть вважатися зробленими належним чином, якщо вони письмово оформлені та надіслані відповідним листом (рекомендований лист, цінний лист з описом вкладення, передача листа посильним). У будь-якому разі Сторони вважаються повідомленими (такими, що отримали документ) з моменту фактичного отримання листа (що підтверджується прославленням на копії документа відмітки, що свідчить про його відправлення поштою або підпис уповноваженої особи про отримання).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Проект Договору
Дата подання: 20 лютого 2020 14:30
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:30
Щодо пунктів 4.3., 4.5., 4.6. Розділу IV «ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ, ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДНИКОМ» проекту Договору: «4.3. Сторони домовилися, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється виключно за бюджетні кошти та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст. 46-49, ст.ст. 70, 71, 78 Бюджетного кодексу України протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.5. У разі затримки фінансування, оплата виконаних робіт та обладнання здійснюється Замовником протягом 30-ти банківських днів з дати надходження коштів на рахунок Замовника. 4.6. У разі затримки фінансування, штрафні санкції до Замовника не застосовуються. У разі виникнення обставин, що перешкоджають своєчасній оплаті робіт (обладнання), Замовник письмово повідомляє про це Підрядника.» З наведених вище положень проекту договору слідує, що порядок та умови виконання Замовником зобов’язання з оплати виконаних робіт, залежить від можливих бюджетних призначень. Положеннями ч. 1 ст. 203 ЦК встановлено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам, а згідно з ч. 1 ст. 215 ЦК підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені ч. 1–3, 5 та 6 ст. 203 цього Кодексу. Відповідно до приписів ч. 3 ст. 626 ЦК договір є двостороннім, якщо правами та обов’язками наділені обидві сторони договору. Тобто за двостороннім правочином правами та обов’язками наділяються обидві сторони договору, у даному випадку замовник та переможець. Крім того, ЦК передбачає, що договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору. Відповідно до ст. 837 ЦК за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Із приписів наведених норм вбачається, що договір підряду є відплатним, а правами та обов’язками за таким договором наділяються обидві сторони договору. Умова проекту договору, яка ставить оплату робіт підряднику в залежність від можливого фінансування замовника, суперечить положенням ЦК щодо того, що договір є двостороннім, якщо правами та обов’язками наділені обидві сторони договору, оскільки в даному випадку така умова договору визначає, що виконання обов’язку замовника щодо оплати робіт пов’язане із волевиявленням законодавчого органу і без волевиявлення цього органу у замовника не настає обов’язок із оплати за виконані роботи. Європейський суд з прав людини у рішеннях від 18 жовтня 2005 року у справі «Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України» та від 30 листопада 2004 року у справі «Бакалов проти України» зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання. Таким чином, визначені в проекті договору порядок та умови виконання Замовником зобов’язання з оплати виконаних робіт (в залежності від можливих бюджетних призначень), не відповідають вимогам чинного законодавства України, зокрема ст. 617 ЦКУ, та в майбутньому можуть бути визнані недійсними у судовому порядку (див. справу №910/1459/16). Просимо привести положення проекту Договору щодо оплати виконаних робіт та поставленого обладнання Підрядником у відповідність до вимог чинного законодавства України і передбачити обов’язок Замовника вчасно сплачувати кошти за виконані роботи і поставлене обладнання, а також у разі затримки фінансування передбачити штрафні санкції до Замовника, а саме «За порушення строків оплати Замовник сплачує Підряднику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
проект договору
Дата подання: 21 лютого 2020 09:47
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:30
Пункт 4.4.5 Розділу IV «ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ, ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДНИКОМ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: « п 4.4.4 Розрахунки за якісно та вчасно виконанні роботи та якісне обладнання проводиться Замовником щомісячно, виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Актів КБ-2в, Довідок КБ-3, Актів приймання передавання поставленого обладнання з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 90-та банківських днів з моменту отримання цільових бюджетних коштів, у розмірі 95%. 5 %утриманих коштів від виконаних робіт та поставленого обладнання сплачується Замовником протягом 15 календарних днів після завершення робіт на об’єкті»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
проект договору
Дата подання: 21 лютого 2020 09:48
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:30
Пункт 4.10.1 Розділу IV «ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ, ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДНИКОМ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції: 4.10.1. Для належного виконання всіх умов цього Договору Підрядником Замовнику надано забезпечення виконання умов Договору у вигляді безвідсоткового депозиту або у вигляді банківської гарантії (оформленої на паперовому носії) (перерахування Підрядником грошових коштів на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ – 40538421) IBAN: UA253057490000026002000000863, відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» в місті Києві).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
проект договору
Дата подання: 21 лютого 2020 09:49
Дата відповіді: 25 лютого 2020 16:31
Пункт 4.10.2 Розділу IV «ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ, ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДНИКОМ» проекту Договору (Додаток № 6 до Тендерної документації) вилучити, а також внести зміни до вимог Тендерної документації, а саме п.6 «Забезпечення виконання умов договору на закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» щодо внесення 5 % депозиту у якості забезпечення виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект Договору залишається без змін.
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЛАРК" 22 819 125,61
UAH з ПДВ
22 819 125,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" 23 063 043,37
UAH з ПДВ
23 063 043,37
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" 24 836 491,43
UAH з ПДВ
24 836 491,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 19:36
Електронний підпис
12 березня 2020 19:34
Електронний підпис
12 березня 2020 19:34
Dovidka_20049504440320377516.pdf.p7s
12 березня 2020 19:34
Dovidka_20049504440320377516.pdf
12 березня 2020 19:34
цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 19:34
форма 4.pdf
12 березня 2020 19:34
форма 3.pdf
12 березня 2020 19:34
форма 2.pdf
12 березня 2020 19:34
форма 1.pdf
12 березня 2020 19:34
Статут СЕБТЦ.PDF
12 березня 2020 19:34
Протокол НР (3).7Z
12 березня 2020 19:34
про ознайомлення з МТБ.pdf
12 березня 2020 19:34
про відповідність ст16.pdf
12 березня 2020 19:34
поянювальна записка ДЦ.pdf
12 березня 2020 19:34
повноваження директора.pdf
12 березня 2020 19:33
Накази прийом.pdf
12 березня 2020 19:33
Наказ Фролова Ю.М (3).7Z
12 березня 2020 19:33
лист про охорону праці.pdf
12 березня 2020 19:33
Лист для клієнтів (3).7z
12 березня 2020 19:33
кошторис 219.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 218.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 217.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 216.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 215.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 214.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 213.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 212.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 211.pdf
12 березня 2020 19:33
кошторис 111.pdf
12 березня 2020 19:33
контактні дані учасника.pdf
12 березня 2020 19:33
КБ2 Стоунсенд.pdf
12 березня 2020 19:33
КБ-3 Стоунсед.pdf
12 березня 2020 19:33
згода на обробку даних.pdf
12 березня 2020 19:33
Заболотного.imd
12 березня 2020 19:33
договірна ціна.pdf
12 березня 2020 19:33
Договір Стоунсенд.pdf
12 березня 2020 19:33
довідка захист довкілля.pdf
12 березня 2020 19:33
Гарантія 1347-20 (2).7z
12 березня 2020 19:33
відсутність санкцій 2.pdf
12 березня 2020 19:33
відсутність санкцій 1.pdf
12 березня 2020 19:33
відповідність ст17 3.pdf
12 березня 2020 19:33
Відгук Стоунсенд.pdf
12 березня 2020 19:33
витяг реестру ПДВ.pdf
12 березня 2020 19:33
Витяг із Статуту (3).7z
12 березня 2020 19:33
витяг ЄДР.pdf
12 березня 2020 19:33
Банківська ліцензія (3).7z

Публічні документи

12 березня 2020 23:46
Електронний підпис
12 березня 2020 23:33
Ліцензії.rar
12 березня 2020 17:42
Електронний підпис
12 березня 2020 17:40
Кошторис.rar
12 березня 2020 17:40
Графік виконаня робіт.pdf
12 березня 2020 17:40
Цінова пропозиція.pdf
12 березня 2020 17:40
Працівники.pdf
12 березня 2020 17:40
Погодження з договором.pdf
12 березня 2020 17:40
Лицензии.rar
12 березня 2020 17:40
Лист-згода.pdf
12 березня 2020 17:40
ЄДР.pdf
12 березня 2020 17:40
Витяг ПДВ.PDF
12 березня 2020 17:40
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip
12 березня 2020 17:40
Dovirenist_Savchenko (1).zip
12 березня 2020 17:40
Dovidka pro nazvu (1).zip
12 березня 2020 17:40
Bankivska Licenzia (1).zip
12 березня 2020 17:40
201303-ГР-0570_125 512.00.ZIP
12 березня 2020 17:40
2.3.1 Відгук (ДУД2).PDF
12 березня 2020 17:40
1.1.4 Наказ призначення.PDF
12 березня 2020 17:40
1.1.3 Протокол правочинів.pdf
12 березня 2020 17:40
1.1.1 Протокол обрання.PDF
12 березня 2020 17:40
1 Копія Статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЛАРК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМСЬКИЙ ЕКСПЕРТНИЙ БУДІВЕЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЛАРК"
#38606332
Переможець 22 819 125,61
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 13:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІЛАРК"
#38606332
22 819 125,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 16:36
ДУ Дог 376 КТМ-31-20-БК Заболотного.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 11:19
ДУ 1 дог 376_КТМ_31_20_БК Заболотного ТОВ СІЛАРК (1).pdf зміни до договору
07 травня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 07:54
ДОГОВІР 376_КТМ_31_20_БК.pdf укладений
22 квітня 2020 20:53
Кошториси 376_КТМ_31_20_БК част.2pdf.pdf укладений
22 квітня 2020 20:53
Кошториси 376_КТМ_31_20_БК част.1pdf.pdf укладений
22 квітня 2020 20:53
Кошториси 376_КТМ_31_20_БК част.3pdf.pdf укладений
22 квітня 2020 20:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 376/КТМ-31-20-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) та у зв'язку із затримкою у постачанні матеріалів через введення карантину на території України/
Номер договору про закупівлю: 376/КТМ-31-20-БК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 361 635,01
UAH (в тому числі ПДВ 3 393 605,83 UAH)