Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (Придбання комп’ютерної техніки та оргтехніки)
Очікувана вартість
1 370 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002127-b d885f2444c624e1185d07ce2e011b9b1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кохненко Григорій Іванович

380443668549 tenderokkts@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Вебсайт: http://kts.kmda.gov.ua/
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 10
Контактна особа: Кохненко Григорій Іванович
380443668549
tenderokkts@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:26
Очікувана вартість: 1 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (Технічні вимоги) детально надана в Додатку 3 до тендерної документації.
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету (КЕКВ 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 Одиниця
Комп’ютерне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 (Придбання комп’ютерної техніки та оргтехніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, відповідно письмового замовлення Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату прийнятого Товару за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі оригіналу Акту приймання-передачі Товару, за фактично поставлений Товар. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі невиконання Замовником зобов’язання щодо проведення розрахунків за цим Договором внаслідок відсутності реального фінансування, Замовник не несе відповідальності, а Постачальник не має права на стягнення неустойки, штрафів, а також відшкодування будь-яких інших витрат, пов’язаних з невиконання Замовником зобов’язання щодо проведення розрахунків за цим Договором. При цьому, Замовник зобов’язується у найкоротший час (не більше 10 (десяти) днів) з моменту відновлення фінансування здійснити розрахунки за поставлений Постачальником та прийнятий Замовником Товар. Оплата проводиться після підписання Сторонами видаткових накладних на Товар та Акту приймання-передачі Товару протягом 45 (сорока п’яти) робочих днів з моменту їх підписання Замовником. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:42
Зміни до тендерної документації від 21.02.2020.pdf
21 лютого 2020 16:42
Тендерна документація зі змінами від 21.02.2020.pdf
14 лютого 2020 17:36
Оголошення.pdf
21 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:42
Зміни до тендерної документації від 21.02.2020.pdf
21 лютого 2020 16:42
Тендерна документація зі змінами від 21.02.2020.pdf
14 лютого 2020 17:36
Тендерна документація.pdf
14 лютого 2020 17:36
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 17 лютого 2020 13:51
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідаючи на Ваше питання повідомляємо про наступне, згідно Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики до предмета закупівлі (Технічні вимоги)» до тендерної документації Учасник має право запропонувати еквівалент конкретної торговельної марки чи фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника, які можливо вживаються в документації конкурсних торгів, за умови, що такий еквівалент відповідатиме вимогам, встановленим у документації.
Щодо допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Окрім цього, згідно пункту тридцять п’ятого статті 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Також, відповідно до пункту 5 «Недискримінація учасників» Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Отже, враховуючи викладене та вимоги Закону замовник жодним чином не може та не обмежує коло потенційних учасників.
Разом із цим, звертаємо увагу, що відповідно до вимог статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Одночасно з цим надаємо тлумачення понять:
очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року).
бюджет - план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами державної влади, органами влади АР Крим, органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду (п.1 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Стосовно вимог тендерної документації
Дата подання: 18 лютого 2020 12:37
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:16
Вельмишановні панове! У переліку документів, які має подати учасник торгів у складі тендерної пропозиції, присутні ЧОТИРИ (!!!) типи авторизаційних листів від виробника обладнання або його офіційного представника. Звертаємо вашу увагу, що зміст цих листів у значній мірі дублює один одного, а стосовно змісту одного з листів, що вимагаються, вимоги у принципі Вами не сформульовані. Виходячи з цього, пропонуємо вам переглянути перелік авторизаційних листів, залишивши тільки мінімально необхідну кількість - один (максимум два) листи. Крім того, звертаємо вашу увагу на той факт, що такі виробники, як Prestigio та Philips не мають офіційних представництв в Україні у галузі ИТ-техніки, тільки дистрибьюторів. Тому отримання листів безпосередньо від виробника обладнання або його офіційного представництва - завдання практично нереальне, тим більш за такий короткий проміжок часу. Крім того, сертифікати ISO, що вимагаються вами у тендерній документації, не є загальнодоступним документом, і отримати їх можна тільки на запит або безпосередньо від виробника, або від офіційного представника, що у випадку з Preatigio та Philips нереально. Виходячи з цього, пропонуємо вам залишити вимогу щодо авторизаційних листів та надання сертифікатів ISO тільки для виробників компьютерів та друкуючої техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, Учаснику! Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 1 358 181,00
UAH з ПДВ
1 337 631,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 1 365 387,00
UAH з ПДВ
1 344 837,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЖОЙ СЕК'ЮРІТІ" 1 367 662,00
UAH з ПДВ
1 367 662,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:01
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
28 лютого 2020 16:01
Dovirenist_Savchenko.zip
28 лютого 2020 16:01
Dovidka pro nazvu.zip
28 лютого 2020 16:01
Bankivska Licenzia.zip
28 лютого 2020 16:01
201241_19_4_16_27 400.zip
28 лютого 2020 16:01
34. Код доступу.pdf
28 лютого 2020 16:01
29. Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 16:01
28. Проект договору.pdf
28 лютого 2020 16:01
21. Авторизаційний лист.pdf
28 лютого 2020 16:01
15. Сертифікати ISO 14001.pdf
28 лютого 2020 16:01
14. Сертифікати ISO 9001.pdf
28 лютого 2020 16:01
12. Авторизаційний лист.pdf
28 лютого 2020 16:01
01. Реєстр.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 16:30
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:29
Статут.pdf
28 лютого 2020 16:29
Розрахунок вартості.pdf
28 лютого 2020 16:29
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 лютого 2020 16:29
Інші документи.pdf
28 лютого 2020 16:29
Згода на обробку даних.pdf

Публічні документи

01 березня 2020 22:11
XEROX соответствие.pdf
01 березня 2020 22:11
Xerox.pdf
01 березня 2020 22:11
Устав 2019 копия.pdf
01 березня 2020 22:11
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2020 22:11
Сертифікат Fuji Xerox ISO14001.pdf
01 березня 2020 22:11
Сертифікат Fuji Xerox ISO9001.pdf
01 березня 2020 22:11
Сертифікат Dell ISO14001.pdf
01 березня 2020 22:11
Сертифіка тDell ISO9001.pdf
01 березня 2020 22:11
Розрахунок вартості.pdf
01 березня 2020 22:11
Протокол.pdf
01 березня 2020 22:11
Приказ.pdf
01 березня 2020 22:11
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 березня 2020 22:11
Витяг з ЄДРПОУ на 28.01.2020.rtf
01 березня 2020 22:11
Витяг ЄП.pdf
01 березня 2020 22:11
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ТОВ "ЕНЖОЙ СЕК'ЮРІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
#39950584
Відхилено 1 337 631,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 15:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
#05837085
Відхилено 1 344 837,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:30
ТОВ "ЕНЖОЙ СЕК'ЮРІТІ"
#37973882
Відхилено 1 367 662,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 13:56

Документи

10 березня 2020 15:12
Електронний підпис
02 березня 2020 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
12 березня 2020 13:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі