Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 44420000-0 (Скриньки для кореспонденції)
Очікувана вартість
13 500,00 UAH
UA-2020-02-14-002117-b ffec95f5c5464aabacd668d563f7ae66
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 13 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
Строк поставки товару: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту укладання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Скриньки для кореспонденції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 17:27
Оголошення.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:33
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:47
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Оголошення по даній процедурі закупівлі не містить посилання на конкретну торгівельну марку або модель предмета закупівлі. В додатку 3 до оголошення міститься вичерпна інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, якими повинні керуватися учасники при підготовці своїх пропозицій.
Учасником закупівлі може бути - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі. Єдиним критерієм оцінки закупівлі є ціна з урахуванням ПДВ. У випадку коли Учасник не є платником податку на додану вартість (ПДВ), у електронній системі закупівель зазначається вартість без ПДВ. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 9 400,00
UAH з ПДВ
9 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 15:52
скринька.pdf
20 лютого 2020 15:52
Дов-ка про мат. базу.pdf
20 лютого 2020 15:52
Банкруцтво.pdf
20 лютого 2020 15:52
Довідка підписант.pdf
20 лютого 2020 15:52
Паспорт+ІПН завірені.pdf
20 лютого 2020 15:52
Завірені установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Переможець 9 400,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 17:58

Документи

24 лютого 2020 17:58
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
9 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 17:58
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 17:14
Договір_138.pdf укладений
13 березня 2020 16:58