Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по укріпленню та заміні фурнітури метало - пластикових вікон на 4-му поверсі книжково-журнального корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Очікувана вартість
326 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002103-c def1462b42d24a9ea771347f0546fe71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 15:45
Очікувана вартість: 326 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: послуги по укріпленню та заміні фурнітури метало - пластикових вікон на 4-му поверсі книжково-журнального корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. Склад та обсяг послуг визначені в Технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: книжково-журнальний корпус Замовника, розташований за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 40 (сорок) робочих днів з дати сплати попередньої оплати (авансу) (згідно з умовами договору (Додаток 4 до тендерної документації)).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по укріпленню та заміні фурнітури метало - пластикових вікон на 4-му поверсі книжково-журнального корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата вартості послуг за договором здійснюється замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок учасника в такому порядку: - впродовж 10 (десяти) робочих днів від дати підписання сторонами договору замовник сплачує учаснику попередню оплату (аванс) у розмірі 20 % загальної вартості послуг за договором; - остаточна оплата загальної вартості послуг за договором сплачується замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. Аванс 10 Робочі 20
Iнша подія Оплата вартості послуг за договором здійснюється замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок учасника в такому порядку: - впродовж 10 (десяти) робочих днів від дати підписання сторонами договору замовник сплачує учаснику попередню оплату (аванс) у розмірі 20 % загальної вартості послуг за договором; - остаточна оплата загальної вартості послуг за договором сплачується замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 249 980,80
UAH з ПДВ
249 980,80
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „САН СІСТЕМ” 314 612,42
UAH з ПДВ
314 612,42
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Нетребко Сергій Володимирович 324 000,00
UAH з ПДВ
324 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 14:28
ТАБЛИЦЯ ЦІН ОНОВЛЕНА
05 березня 2020 14:27
Оновлена ПРОПОЗИЦІЯ
05 березня 2020 13:14
Таблиця цін
05 березня 2020 13:14
ПРОПОЗИЦІЯ
05 березня 2020 13:14
Довідка ДФС
05 березня 2020 13:14
Довідка ДФС
05 березня 2020 13:14
Довідка МВС
27 лютого 2020 10:24
Електронний підпис
27 лютого 2020 10:17
037 ГЛ захист ДОВКІЛЛЯ.pdf
27 лютого 2020 10:17
028 СТАТУТ НОВИЙ 2019.pdf
27 лютого 2020 10:17
031 Свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2020 10:17
018 Довідка ДФС.pdf
27 лютого 2020 10:16
02 Таблиця ЦІН.pdf
27 лютого 2020 10:16
01 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 20:39
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:35
відгук 2.pdf
28 лютого 2020 20:34
відгук 1.pdf
28 лютого 2020 18:40
Електронний підпис
28 лютого 2020 18:37
таблиця цін ,тех хар-ки.pdf
28 лютого 2020 18:37
сертификат.pdf
28 лютого 2020 18:37
довідки.pdf
28 лютого 2020 18:37
тендер_проп.pdf
28 лютого 2020 18:37
паспорт+код.pdf
28 лютого 2020 18:37
листи гарантії.pdf
28 лютого 2020 18:37
статут.pdf
28 лютого 2020 18:37
ВІДОМОСТІ ПРО ПІД-ВО.pdf
28 лютого 2020 18:37
договір.pdf

Публічні документи

27 лютого 2020 09:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

МПП "Сан сістем"

ФОП Нетребко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Переможець 249 980,80
UAH з ПДВ
05 березня 2020 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
249 980,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:37
Договір 133 від 16.03.2020.pdf укладений
16 березня 2020 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 980,80
UAH (в тому числі ПДВ 41 663,46 UAH)