Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування. (Лот 1: Меню 1: 5900 одиниць; Лот 2: Меню 1: 1652 одиниць; Лот 3: Меню 1: 2006 одиниць Лот 4: Меню 1: 17345 одиниць, Меню 2: 1950 одиниць;)
Очікувана вартість
847 293,50 UAH
UA-2020-02-14-002099-c bd394148f0ce4de2941cae1b6fc5c185
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Геннадійович

+380977020711 school26@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 Маріупольської міськой ради"
Код ЄДРПОУ: 23030995
Вебсайт: https://sites.google.com/marschool26.net/marschool26/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=1
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Чорноморська ,12
Контактна особа: Микола Геннадійович
+380977020711
school26@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відповідно п.п.2 п.2 ст.35 Закону, відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:36
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


4 лота

Тендерна документація

14 лютого 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Меню-1 5900 одиниць.)
Опис предмету закупівлі:
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
Харчоблок комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32 Маріупольської міської ради Донецької області», 87510, м. Маріуполь, Донецька область, вул. Маркелова, 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 200,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5900 од
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування.(Меню-1 5900 одиниць.)
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Маркелова, 2.
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
Переможець 165 200,00
UAH
14 лютого 2020 15:36

Документи

14 лютого 2020 15:36
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:35
лот 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ"
#01558922
165 200,00
UAH
Документи

Документи

14 лютого 2020 15:36
Електронний підпис
14 лютого 2020 15:35
лот 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 13:29
звіт 26ш_32_3.pdf укладений
28 квітня 2021 13:29
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 17:31
доп 4 до дог 26_ш_32_3.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 17:30
довид 32.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 17:30
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 14:45
повідомлення на доп угоду 3 26ш323.pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:44
допугода 3 32.jpg зміни до договору
18 січня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:15
допугода2 до дог26_ш_32_3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:14
Повідомлення 26_ш_32_3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 09:30
Повідомлення про внесення змін до дог КП ПИТАНИЕ ОШ 32.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 09:29
Дод.угода №1 КП ПИТАНИЕ ОШ №32.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:02
дог 26ш323.pdf укладений
02 березня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 .Зменшити суму договору на 28000,00грн. (Двадцять вісім тисяч грн., 00 коп.), без ПДВ. 2.3агальна сума договору складає 137200,00 грн. (Сто тридцять сім тисяч двісті грн, 00 коп.), без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню№ 1 - Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 4900 одиниць; 3.У мови договору № 26/Ш/32/3 от 02.03.2020 р. не порушені даною Угодою, залишаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої обов’язки. 4.Дана угода складена у 3-х примірниках, по одному для кожної із сторін та є невід’ємною частиною договору.
Номер договору про закупівлю: 26/Ш/32/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. продовжити строк дії договору №26/Ш/32/3 від 02.03.2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі на суму 27440,00 грн. (двадцять сім тисяч чотириста сорок грн. 00 коп.), без ПДВ. - Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Меню№ 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 980 одиниць; 2. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді,залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 4. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 26/Ш/32/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів «Замовник» і «Платник», сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору
Номер договору про закупівлю: 26/Ш/32/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Додаткової угоди № 2 від 31.12.2020 р. до договору №26/Ш/32/3 від 02.03.2020 на 14 784,00 грн грн. (чотирнадцять тисяч сімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.), без ПДВ. 2. Загальна сума Додаткової угоди № 2 від 31.12.2020 р. до договору №26/Ш/32/3 від 02.03.2020 складає 12 656,00 грн (дванадцять тисяч шістсот п'ятдесят шість грн 00 коп.) без ПДВ, яка відповідає кількості порцій: - Меню№ 1 – Обслуговування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти; учнів 1-11 класів з числа: дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;дітей з малозабезпечених родин; дітей із сімей, в яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму; учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних та інклюзивних класах; учнів з числа багатодітних сімей; дітей з інвалідністю; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей з сімей учасників АТО/ООС; дітей, батьки яких загинули в ході проведення АТО/ООС; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані - 452 одиниць; 3. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді,залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у 3-х примірниках, по одному примірнику кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 5. Ця угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 26/Ш/32/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 05 лютого 2021
Сума оплати за договором: 149 856,00
UAH