Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
IBS I.1-218-182:2011 Current average repair of principal motor road in public use R-57 Oleshki - Hola Prystan - Skadovsk on section km 46+760 - km 81+277 in Kherson region.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | http://ks.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Kherson Oblast |
National ID: | 25899361 |
Contact point: |
Funtova Nadia Sergiyivna 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 65 599 517,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 327 997,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 655995.18 UAH |
Publication date: | 14 лютого 2020 17:01 |
Enquiries until: | 24 березня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 65 599 518 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 327 998 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2020 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 15:57 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.) (нова редакція5).doc | |
20 березня 2020 15:56 |
Зміни ТД5.doc | |
20 березня 2020 15:56 |
Зміни ТД5.doc | |
20 березня 2020 15:55 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція5).doc | |
20 березня 2020 15:54 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція5).doc | |
20 березня 2020 15:54 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція5).doc | |
20 березня 2020 15:54 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція5).doc | |
20 березня 2020 15:54 |
ДОДАТОК 1 (нова редакція 5).doc | |
20 березня 2020 15:53 |
Документація (нова редакція 5).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатами розгляду повідомляємо:
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до ч.3 ст. 16 Закону визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Тендерною документацією Замовника становлено такий кваліфікаційний критерій, як «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та спосіб його документального підтвердження, а саме:
1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає:
- аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів);
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору**;
- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору**;
- позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Замовник приймає рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків***, якщо це зазначено у листі-відгуку.
Замовник може прийняти рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків*** з надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, де Замовником виступала Служба автомобільних доріг у Херсонській області.
Тендерна документація Замовника складена з дотриманням усіх вимог ст.22 Закону та не містить жодних дискримінаційних вимог та вимог, що обмежують конкуренцію Учасників.
Звертаємо увагу Учасника, що Замовником не встановлено часових обмежень в частині надання відгуку.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000013 ● ab12385a010640d682f4833f1bf3e5b2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 10:26 |
НАКАЗ
30.09.2020 № 196
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель, які проводяться Службою автомобільних доріг у Херсонській області, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 30.09.2020 № 196
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2) UA-2020-02-14-002067-b, ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-57 Олешки – Гола пристань – Скадовськ на ділянці км 46+760 – км 81+277 в Херсонській області.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
58 529 887,79
UAH з ПДВ
|
58 529 887,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
64 200 098,04
UAH з ПДВ
|
64 200 098,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31918234 |
Переможець |
58 529 887,79
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 15:34
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 15:41
|
Договір.pdf | укладений |
05 травня 2020 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» |
Номер договору про закупівлю: | №2-ОАД/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |