Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку А4
Очікувана вартість
8 200,00 UAH
UA-2020-02-14-002042-b ● 5d4fa653b30f4c7ab04a5da5cb40db5c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ |
Код ЄДРПОУ: | 01565891 |
Вебсайт: | http://vtec.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вул. Київська,80 |
Контактна особа: |
Гула Сергій Анатолійович +380432665040 buhalter_vtek@list.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 8 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Київська,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 16:50 |
договір.docx | |
14 лютого 2020 16:50 |
Тендерна документація папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 17 лютого 2020 16:09
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого запитання: Так, будуть, але за умови, що їх якісні характеристики та ергономічні показники будуть аналогічними/ кращими від тих, які нами виставлені за зразок. Якщо Ви маєте намір пропонувати іншу торгову марку, то вона має бути конкурентною по якості і ціні зазначених нами.
Щодо другого питання, то відповідно до тендерної документації Учасник подає у своїй тендерній пропозиції товар з конкретним зазначенням його марки та моделі, для того, щоб Замовник зумів порівняти заявлені ним характеристики із тими, котрі запропонував Учасник.
Щодо третього питання: до участі в закупівлях допускаються ФОПи неплатники ПДВ. Їхня пропозиція подається без ПДВ і розглядається як остаточна нарівні з іншими Учасниками. Замовник не додає та не віднімає ПДВ.
Щодо четвертого запитання: Мається на увазі цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
Дякуємо за запитання і запрошуємо до участі в торгах.
Щодо першого запитання: Так, будуть, але за умови, що їх якісні характеристики та ергономічні показники будуть аналогічними/ кращими від тих, які нами виставлені за зразок. Якщо Ви маєте намір пропонувати іншу торгову марку, то вона має бути конкурентною по якості і ціні зазначених нами.
Щодо другого питання, то відповідно до тендерної документації Учасник подає у своїй тендерній пропозиції товар з конкретним зазначенням його марки та моделі, для того, щоб Замовник зумів порівняти заявлені ним характеристики із тими, котрі запропонував Учасник.
Щодо третього питання: до участі в закупівлях допускаються ФОПи неплатники ПДВ. Їхня пропозиція подається без ПДВ і розглядається як остаточна нарівні з іншими Учасниками. Замовник не додає та не віднімає ПДВ.
Щодо четвертого запитання: Мається на увазі цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
Дякуємо за запитання і запрошуємо до участі в торгах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
6 996,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 15:33
|
договір | укладений |
23 березня 2020 15:31
|