Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4
Очікувана вартість
8 200,00 UAH
UA-2020-02-14-002042-b 5d4fa653b30f4c7ab04a5da5cb40db5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гула Сергій Анатолійович

+380432665040 buhalter_vtek@list.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький торговельно-економічний коледж КНТЕУ
Код ЄДРПОУ: 01565891
Вебсайт: http://vtec.vn.ua
Місцезнаходження: 21022, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вул. Київська,80
Контактна особа: Гула Сергій Анатолійович
+380432665040
buhalter_vtek@list.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 12:35
Очікувана вартість: 8 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Київська,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 16:50
договір.docx
14 лютого 2020 16:50
Тендерна документація папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:31
Дата відповіді: 17 лютого 2020 16:09
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого запитання: Так, будуть, але за умови, що їх якісні характеристики та ергономічні показники будуть аналогічними/ кращими від тих, які нами виставлені за зразок. Якщо Ви маєте намір пропонувати іншу торгову марку, то вона має бути конкурентною по якості і ціні зазначених нами.
Щодо другого питання, то відповідно до тендерної документації Учасник подає у своїй тендерній пропозиції товар з конкретним зазначенням його марки та моделі, для того, щоб Замовник зумів порівняти заявлені ним характеристики із тими, котрі запропонував Учасник.
Щодо третього питання: до участі в закупівлях допускаються ФОПи неплатники ПДВ. Їхня пропозиція подається без ПДВ і розглядається як остаточна нарівні з іншими Учасниками. Замовник не додає та не віднімає ПДВ.
Щодо четвертого запитання: Мається на увазі цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.
Дякуємо за запитання і запрошуємо до участі в торгах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 7 404,00
UAH з ПДВ
6 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" 7 000,00
UAH з ПДВ
7 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 17:22
Електронний підпис
03 березня 2020 14:20
Електронний підпис
03 березня 2020 14:20
ОЦП.pdf
25 лютого 2020 18:12
Електронний підпис
25 лютого 2020 18:11
ч. 2 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
технічні вимоги.pdf
25 лютого 2020 18:11
тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 18:11
Сертифікат Смарт.pdf
25 лютого 2020 18:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 лютого 2020 18:11
Протокол.pdf
25 лютого 2020 18:11
проект договору.pdf
25 лютого 2020 18:11
п.9 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
п.7 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
п.6 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
п.4 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
п.3 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
п.2 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
п.1 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
25 лютого 2020 18:11
Наказ.pdf
25 лютого 2020 18:11
загальні відомості.pdf
25 лютого 2020 18:11
довідка санкції.pdf
25 лютого 2020 18:11
Довідка ЄДРПОУ.pdf
25 лютого 2020 18:11
гарантія якості.pdf
25 лютого 2020 18:11
гарантійний лист.pdf
25 лютого 2020 18:11
Витяг ПДВ Ромус.pdf
25 лютого 2020 18:11
Витяг ЄДР від 25.02.2020р..pdf
25 лютого 2020 18:11
Виписка.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 09:33
код_паспорт.pdf
28 лютого 2020 09:33
витяг_рпєп.pdf
28 лютого 2020 09:33
виписка_єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 6 996,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 18:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
6 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:33
договір укладений
23 березня 2020 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 166,00 UAH)