Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому різні
Очікувана вартість
823 000,00 UAH
UA-2020-02-14-001976-b b1da9533b9d54ded8d2701874129c37d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 15:22
Очікувана вартість: 823 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Меблі для дому різні
Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Меблі для дому різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 16:57
Перелік_змін_35.docx
28 лютого 2020 16:56
Проект_договору_35_нова_редакція.doc
28 лютого 2020 16:56
ТД__35_нова_редакція .docx
28 лютого 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 16:57
Перелік_змін_35.docx
28 лютого 2020 16:56
Проект_договору_35_нова_редакція.doc
14 лютого 2020 16:30
Проект_договору_35.doc
28 лютого 2020 16:56
ТД__35_нова_редакція .docx
14 лютого 2020 16:29
ТД__35.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 17 лютого 2020 10:30
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:28
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-14-001976-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 18 лютого 2020 13:46
Вимога Замовнику
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2020-02-14-001976-b Меблі для дому різні одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Вважаємо за доцільне довести до відома тендерного комітету Національного університету біоресурсів і природокористування України (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2020-02-14-001976-b Меблі для дому різні наявне порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Це підтверджується тим, що у Додатку №1 до тендерної документації вами вимагається щоб учасники у складі своїх тендерних пропозиції надавали: «копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001 виробника меблів, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника» та «копії чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 виробника меблів, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника», що є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ УМОВОЮ!
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №1832-р/пк-пз від 28.02.2018 (стор.7-8) (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 11:24
Шановний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної. Слідкуйте за оновленнями.
Шановний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної. Слідкуйте за оновленнями.
Номер вимоги: UA-2020-02-14-001976-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 18 лютого 2020 14:34
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення грубого порушення Закону України «Про публічні закупівлі» у закупівлі UA-2020-02-14-001976-b Меблі для дому різні
Доводимо до відома тендерного комітету Національного університету біоресурсів і природокористування України (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації UA-2020-02-14-001976-b Меблі для дому різні наявне грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимога стосовно того, що «З метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару вимогам технічного завдання цієї документації учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки, протягом 2 (двох) днів з дня визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною за результатами автоматичної оцінки повинен надати замовнику торгів зразки поз. 1, 2, 3 за адресою: м. Київ, вул. Героїв Оборони 15, на умовах обов’язкового повернення протягом трьох днів з дня завершення строку розгляду тендерної пропозиції. У разі не надання зразків пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.».
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищезазначене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішень №4274-р/пк-пз від 30.06.2017, №2795-р/пк-пз від 27.03.2018, №3807-р/пк-пз від 23.04.2018 (додаються) та судової практики (наприклад, рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26.11.2019 року справа №120/2753/19-а – додається).
З огляду на вищевикладене, вимагаємо тендерному комітету Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження та суду й усунути у вашій тендерній документації грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 11:28
Шановний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної. Слідкуйте за оновленнями.
Шановний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної. Слідкуйте за оновленнями.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

18 лютого 2020 14:34
Рішення суду.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 820 800,00
UAH з ПДВ
820 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 822 450,00
UAH з ПДВ
822 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 14:59
Електронний підпис
07 березня 2020 21:50
Електронний підпис
07 березня 2020 21:50
Трудові книжки.pdf
07 березня 2020 21:49
Проект договору.pdf
07 березня 2020 21:49
Ліцензія.zip
07 березня 2020 21:49
Довідки про стаж.rar
07 березня 2020 21:49
Гарантия 1180.zip
07 березня 2020 21:49
ВІдповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 16:46
Електронний підпис
06 березня 2020 16:44
Довкілля 2.pdf
06 березня 2020 16:44
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 16:44
Статут копія.PDF
06 березня 2020 16:44
Скорих С.О. Труд.кн. вся.PDF
06 березня 2020 16:44
сес.pdf
06 березня 2020 16:44
сес фурнитура.PDF
06 березня 2020 16:44
Сес плівка стр. 2.pdf
06 березня 2020 16:44
Сес плівка стр. 1.pdf
06 березня 2020 16:44
сес мдф.pdf
06 березня 2020 16:44
Санкции.pdf
06 березня 2020 16:44
Рішення № 4 копія.PDF
06 березня 2020 16:44
Протокол випробувань.pdf
06 березня 2020 16:44
Проект договору.pdf
06 березня 2020 16:44
Наказ 3.PDF
06 березня 2020 16:44
мат. база.pdf
06 березня 2020 16:44
ІСО.pdf
06 березня 2020 16:44
Ірха С.Ю. Труд.кн. вся.PDF
06 березня 2020 16:44
Інф-я про працівників.pdf
06 березня 2020 16:44
Інформація про учасника.pdf
06 березня 2020 16:44
Звіт сан-гіг.pdf
06 березня 2020 16:44
Договор с перевозчиком.PDF
06 березня 2020 16:44
Довкілля.pdf
06 березня 2020 16:44
Довідки по ст. 17.pdf
06 березня 2020 16:44
довідка від виробника.pdf
06 березня 2020 16:44
Декларація про якість.pdf
06 березня 2020 16:44
Гарантійний лист країна.pdf
06 березня 2020 16:44
ВИТЯГ ПДВ.pdf
06 березня 2020 16:44
висновок сес кромка.PDF
06 березня 2020 16:44
висновок сес дсп.PDF
06 березня 2020 16:44
Скорих довідка ПФУ.pdf
06 березня 2020 16:44
Ірха довідка ПФУ.pdf
06 березня 2020 16:44
Гребенюк довідка ПФУ.pdf
06 березня 2020 16:44
Гарантія 1364-20.7z
06 березня 2020 16:44
Банківська ліцензія.7z
06 березня 2020 16:44
Наказ Фролова Ю.М.7z
06 березня 2020 16:44
Витяг із Статуту.7z
06 березня 2020 16:44
Протокол НР.7z
06 березня 2020 16:44
Лист для клієнтів.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Розком
#32210799
Переможець 820 800,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 18:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Розком
#32210799
820 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 09:18
Договір НУБіП № 195.pdf укладений
27 березня 2020 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 820 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 136 800,00 UAH)