Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Неттопи у зборі
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2020-02-14-001823-b 484a7f7dad564d2792ac84991731b92b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириленко Марина Вікторівна

380963626043 bvl.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня №8"
Код ЄДРПОУ: 03096897
Вебсайт: http://bvl8.ucoz.ua
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4
Контактна особа: Кириленко Марина Вікторівна
380963626043
bvl.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2020 23:59
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:23
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Вся інформація знаходиться у прикріпленій документації. Закупівля на очікувану вартість.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Неттопи у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Левченко, б.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 5 робочих днів з моменту укладення договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 лютого 2020 10:25
Дата відповіді: 17 лютого 2020 11:35
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У п.5 ч.6 розділу III Тендерної документації, Замовником зазначено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів тендерну пропозицію із зазначенням технічної характеристики, торгової марки та моделі кожного компонента неттопів». Тому вимогу щодо «зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару» вважаємо недоречною.
Згідно п.35 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі»
Згідно ч.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.»
У ч.1 розділу V Тендерної документації, Замовником зазначено:
«1. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна та шляхом застосування електронного аукціону. 2. Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ).»
У ч.6 розділу І Тендерної документації, Замовником зазначено:
«Учасник визначає ціни на товар, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені…»
Зважаючи на вищевикладене, електронна система закупівель автоматично ранжує пропозиції учасників від найнижчої до найвищої і Замовник зобов’язаний розглядати пропозиції лише в цьому порядку. Фізичні особи-підприємці допускаються до участі у закупівлі, такі учасники повинні надати ту суму пропозиції, яка буде сумою укладеного договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 180 600,00
UAH з ПДВ
180 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 212 996,28
UAH з ПДВ
211 769,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 215 817,00
UAH з ПДВ
212 995,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 224 364,00
UAH з ПДВ
223 003,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 234 192,00
UAH з ПДВ
223 944,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 224 597,52
UAH з ПДВ
224 597,52
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 234 538,08
UAH з ПДВ
233 312,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 236 139,12
UAH з ПДВ
236 139,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 16:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:02
Електронний підпис
28 лютого 2020 12:01
Доверенность aia 2020.PDF
28 лютого 2020 12:01
водяне досвид.zip
28 лютого 2020 12:01
ид_код кки.pdf
28 лютого 2020 12:01
паспорт кки.pdf
28 лютого 2020 12:01
Опис ВСЕСВИТ.pdf
28 лютого 2020 12:01
Выписка от 31.05.2019.pdf
28 лютого 2020 12:01
Відгуки та договори(1).zip
28 лютого 2020 12:01
наказ+протокол.pdf
28 лютого 2020 12:01
витяг ПДВ.pdf
28 лютого 2020 12:01
справка ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 10:38
інформаційний лист.pdf
28 лютого 2020 16:19
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:17
5. Технічна частина.pdf
28 лютого 2020 16:17
3. Стаття 17 Закону.pdf
28 лютого 2020 16:17
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 15:14
Лист відмова ІТ-Арсенал.pdf
27 лютого 2020 08:42
16 Статут 2019.pdf
27 лютого 2020 08:42
26 Висновок СЕС ПК.pdf
27 лютого 2020 08:42
25 Висновок СЕС монітор.pdf
27 лютого 2020 08:42
21 Фін звіт за 2018.pdf
27 лютого 2020 08:42
24 Проєкт договору.pdf
27 лютого 2020 08:42
7 Довідка Ст.17.pdf
27 лютого 2020 08:42
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 10:13
Dovidka_20090557110100847390.pdf.p7s
09 квітня 2020 10:13
Dovidka_20090557110100847390.pdf
27 березня 2020 13:15
Dovidka_20080387360160488108.pdf
27 березня 2020 13:15
Dovidka_20080387360160488108 1.p7s
28 лютого 2020 17:59
ISO Асап Демо.pdf
28 лютого 2020 17:58
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
28 лютого 2020 17:58
Acer Certificates_ISO_9001 копыя.pdf
28 лютого 2020 17:58
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
28 лютого 2020 17:58
Acer Certificates_ISO_14001 коп.pdf
28 лютого 2020 17:58
Acer - Вывод СЭС.PDF
28 лютого 2020 17:58
Acer - Вывод СЭС копія.pdf
28 лютого 2020 17:58
9. витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 лютого 2020 17:58
8. Витяг ЄДР 11.02.2020.pdf
28 лютого 2020 17:58
7.4.1. Довідка 3 роки АМКУ.pdf
28 лютого 2020 17:58
7.4. Довідка 3 роки.pdf
28 лютого 2020 17:57
60. Техніче завдання.pdf
28 лютого 2020 17:57
6.3. Договор МОЗ 167 11.02.2020.pdf
28 лютого 2020 17:57
6.2. Договір КМДА 11.02.2020.pdf
28 лютого 2020 17:57
59. Порівняльна таблиця.pdf
28 лютого 2020 17:57
49. Гарантія 36 місяців.pdf
28 лютого 2020 17:57
42. Проект Договору.pdf
28 лютого 2020 17:56
34.1 Довідка до акцепту.pdf
28 лютого 2020 17:56
34. Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:56
21. Рішення_АСАП ДЕМО.pdf
28 лютого 2020 17:56
20. Виписка (зміна КВЕД,.pdf
28 лютого 2020 17:56
17. Опис (2дія)_Асап Демо_.pdf
28 лютого 2020 17:56
17. Опис (2дія)_ 11.02.2020.pdf
28 лютого 2020 17:56
11. Статут АСАП ДЕМО.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 13:51
Електронний підпис
25 лютого 2020 13:51
Фін. звітність.pdf
25 лютого 2020 13:51
тех. характеристики.pdf
25 лютого 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
25 лютого 2020 13:50
копія статуту.pdf
25 лютого 2020 13:50
копія протоколу ЗЗУ.pdf
25 лютого 2020 13:50
копія витягу ПДВ.pdf
25 лютого 2020 13:50
згоди персон. дані.pdf
25 лютого 2020 13:50
довідка щодо санкцій.pdf
25 лютого 2020 13:50
довідка право підпису.pdf
25 лютого 2020 13:50
Декларація.pdf
25 лютого 2020 13:50
Декларації.pdf
25 лютого 2020 13:50
гарант. лист щодо ст. 17.pdf
25 лютого 2020 13:50
аналог. дог-р 4711.pdf
25 лютого 2020 13:50
аналог. до-р 117_16_18.pdf
25 лютого 2020 13:50
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 20:16
Електронний підпис
28 лютого 2020 20:13
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 17:06
4. Статут (копія).pdf
28 лютого 2020 17:06
34. Технічне завдання.pdf
28 лютого 2020 17:06
33. Тендерна пропозиція.pdf
28 лютого 2020 17:06
32. Проект договору.pdf
28 лютого 2020 17:06
3. Витяг ПДВ (копія).pdf
28 лютого 2020 17:06
27. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
28 лютого 2020 17:06
26. Паспорт Лєбєдєва.pdf
28 лютого 2020 17:06
2. Витяг ЄДРПОУ 21.02.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 180 600,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:29
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 211 769,88
UAH з ПДВ
17 березня 2020 15:50
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Відхилено 212 995,44
UAH з ПДВ
20 березня 2020 11:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Відхилено 223 003,20
UAH з ПДВ
24 березня 2020 12:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 223 944,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 13:51

Документи

17 березня 2020 15:49
Електронний підпис
17 березня 2020 15:48
Протокол 36 від 17.03.2020.pdf
16 березня 2020 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 11:56
Електронний підпис
20 березня 2020 11:49
Протокол 37 від 20.03.2020.pdf
17 березня 2020 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" #38242978

№ рішення у справі

70/69-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

24 березня 2020 12:53
Електронний підпис
24 березня 2020 12:52
Протокол 39 від 24.03.2020.pdf
20 березня 2020 11:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
223 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 11:15
Звіт про виконання договору про закупівлю неттопи.doc укладений
14 серпня 2020 11:14
Звіт про виконання договору 42 від 13.04.2020.pdf укладений
14 серпня 2020 11:14
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 10:48
Додаткова угода 3 до договору 42 від 13.04.2020.pdf зміни до договору
09 липня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 10:07
Додаткова угода 2 до договору 42 від 13.04.2020.pdf зміни до договору
27 травня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 13:12
Додаткова угода 1 до договору 42 від 13.04.2020.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 11:12
Договір 42 від 13.04.2020 ТОВ АСАП ДЕМО + специфікація.pdf укладений
13 квітня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із введенням в дію Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» 530-ІХ від 17.03.2020 року, постановою Кабінету міністрів України від 11.03.2020 р. № 211, "Про захист населення від інфекційних хвороб", запровадженням режиму надзвичайної ситуації на всій території України до 24 квітня 2020 року, прийняте на засіданні Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року та на підставі п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди, викласти п.1.2. до Договору в наступній редакції: - «1.2. Продавець зобов’язується виконати постачання товару протягом 14 календарних днів з моменту закінчення надзвичайної ситуації на території України, про що приймається відповідне рішення на засіданні Кабінету Міністрів України. У разі невиконання строків постачання товару, Покупець має право розірвати договір в односторонньому порядку протягом 3-х календарних днів по закінченню строків постачання.»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із введенням в дію Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» 530-ІХ від 17.03.2020 року, постановою Кабінету міністрів України від 11.03.2020 р. № 211, «Про захист населення від інфекційних хвороб», та на підставі п.4 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди, викласти п.1.2. до Договору в наступній редакції: - «1.2. Продавець зобов’язується виконати постачання товару до 31.08.2020 року. У разі невиконання строків постачання товару, Покупець має право розірвати договір в односторонньому порядку протягом 3-х календарних днів по закінченню строків постачання.»
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 651, 654 Цивільного кодексу України, керуючись п. 9.2. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку № 1 «Специфікація» до Договору, виклавши його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 223 944,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 324,00 UAH)