Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги телефонного зв’язку
Очікувана вартість
657 000,00 UAH
UA-2020-02-14-001590-c 324ec70ee99b47f6865a099e8b6184af
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пастушенко Оксана Михайлівна

+380352244198 kztor-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14054198
Місцезнаходження: 46020, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Рєпіна,11
Контактна особа: Пастушенко Оксана Михайлівна
+380352244198
kztor-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою забезпечення повсякденної діяльності Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф послугами зв’язку, виникла необхідність у закупівлі телекомунікаційних послуг. ПАТ «Укртелеком», має багаторічний досвід безперервної роботи з Центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Вищезазначене підприємство є загальновизнаним державним оператором електрозв’язку на національному та міжнародному рівнях, лідером в сегменті послуг професійної передачі даних для корпоративних клієнтів. ПАТ “Укртелеком” виділило телефонні номери, якими Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф користується протягом останніх років. Надані Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф телефонні номери працюють тривалий час, занесені до численних довідників і баз, що унеможливлює їх безперешкодну заміну на іншу номерну ємність. ПрАТ «ВФ Україна», має багаторічний досвід безперервної роботи і є партнером оператора, який виділив телефонні номери для Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Надані Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф телефонні номери працюють тривалий час, занесені до численних довідників і баз, що унеможливлює їх безперешкодну заміну на іншу номерну ємність. ПрАТ «Київстар», має багаторічний досвід безперервної роботи з Центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Вищезазначене підприємство є загальновизнаним державним оператором електрозв’язку на національному та міжнародному рівнях, лідером в сегменті послуг професійної передачі даних для корпоративних клієнтів. ПрАТ «Київстар» виділило телефонні номери, якими Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф користується протягом останніх років. Надані Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф телефонні номери працюють тривалий час, занесені до численних довідників і баз, що унеможливлює їх безперешкодну заміну на іншу номерну ємність. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з надання послуг телефонного зв’язку . У зв’язку з необхідністю здійснити закупівлю зазначених послуг, тендерним комітетом було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно до п. 5 ч. 2. ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням Враховуючи вищенаведене, доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 12:51
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Тендерна документація

14 лютого 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги телефонного зв’язку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги телефонного зв’язку
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» Тернопільська філія
#21560766
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 13:03

Документи

14 лютого 2020 13:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 13:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» Тернопільська філія
#21560766
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2020 13:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:40
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 13:18
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
10 січня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:07
додаткова угода 2270.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:00
Додаткова угода до 2270.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 18:27
підписаний договір укладений
27 лютого 2020 18:23
підписаний договір укладений
27 лютого 2020 18:23
підписаний договір укладений
27 лютого 2020 18:22
підписаний договір укладений
27 лютого 2020 18:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди підписати додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 2270
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2270
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під зміною слід вважати, внесення змін у договір п.2.1
Номер договору про закупівлю: 2270
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 243 073,93
UAH (в тому числі ПДВ 40 512,32 UAH)